ישיבת ועד אמאי שלא מן המניין 2019 ספטמבר (28.9.2019) – סיכום כאמ"י 2019

נוכחים: תומר דוד, אורי מרקוביץ', יוני לינדר, תומר שלו, בשיחה טלפונית: לירון אפריאט

חן וייס מנהל כאמ"י 2019 הצטרף לישיבה.

 

חן מתאר שבניית התקציב של כאמי 19 הייתה יותר מסודרת מבעבר, במקום קטגוריות כלליות עבדנו עם תקציב מפורט. אך התקציב לכנס עצמו נסגר סופית רק כשבוע לפני הכנס וזה יצר הרבה לחץ.

העבודה על הכנס הייתה מאוד שוחקת, לדעת חן בעיקר בגלל תחילת העבודה המאוחרת (בפברואר) ובגלל שהרבה סגל גויס מאוד מאוחר.

חן מציין שהיו בעיות בהעברת ידע, למשל תפקידים חשובים בלו"ז העבודה של צוות תכנים שמכיוון שגויס לו א' מאוד מאוחר, הם קרו מאוחר מהרצוי.

ישיבת סגל ראשונה התקיימה במאי – מאוחר מאוד ביחס לקיום ישיבת סגל ראשונה בדרך כלל, והיו רק 3 ישיבות סגל (כמות מעטה ביחס לבדרך כלל).

חן ממליץ להכריז על תאריך כאמ"י מיד עם סיום כאמ"י (וכנ"ל להארוקון). מציין שהבעיה העיקרית עם שינוי התאריך בעיניו הייתה שהוכרז מאוחר יחסית.

 

הכנס היה לחן מאוד קשה כמו לכל הסגל, אך חן הרגיש שכל הצוותים תפקדו יפה מאוד.

 

חן הציג לועד באופן מפורט סיכום על כל האספקטים של הכנס.

 

הכנס הפסיד, אמנם לא הרבה באופן יחסי אבל הפסיד בכל זאת והגיעו הרבה פחות אנשים משציפינו מה שממשיך את הטרנד של השנים האחרונות בכאמ"י.

לעתיד – חן ממליץ לא להמשיך את כאמ"י במתכונתו הנוכחית. חן לא מעוניין לנהל את כאמ"י בשנה הבאה, בכל מתכונת. לחן אין המלצות לאיך כן להריץ את כאמי. לדעתו יש מקום לאירוע קיץ במתכונת אחרת, הוא ממליץ "להרוג את המותג" כלומר לוותר על השם כאמי.

 

אורי מודה לחן על הסיכום, מבקש שחן יעדכן אותו לגבי שיחות המשוב שיעביר לחברי הסגל כדי שיוכל להמשיך טיפול בצוות כוח אדם ארגוני. מצד הועד, פרט לבעיות תקציביות הועד לא היה צריך להיכנס כדי לכבות שריפות בכנס שזה מצוין. הקהילה שכן הגיעה לכנס מאוד נהנתה, והועד הבא יצטרך לחשוב על מה עושים בעתיד עם כנס הקיץ. אורי ממליץ לועד הבא להזמין את חן לשיחה זו.

 

הישיבה הסתיימה.