נוכחים: אורי מרקוביץ', אמנון לוי, חן וייס, שרון טורנר, תמר ירון, יבגני קנטור (נציג מטעם האגודה למדע בדיוני ופנטזיה).

1. קוספליי למען מטרה

מעדכן: אורי

אורי העביר לביאטריס ריטנבנד, מנהלת הפרויקט, מסמך שחרור זכויות, עליו הקוספליירים והצלמים צריכים לחתום כדי לוותר על הזכויות על התמונות שישומשו ללוח שנה.

 

2. החלטות נספח תקנוני

מעדכן: אורי

הוחלט בעבר שהארגון לא יקח חלק כלכלי במסיבות עד שלא יהיו מסיבות מצליחות כלכליות שיאורגנו על ידי גורמים אחרים. נערכה הצבעה אם לבטל פורמאלית את הסעיף. הסעיף בוטל פה אחד.

 

3. כאמ"י 2016

מעדכנת: שרון

התחילה העבודה הרשמית על כאמ"י 2016, הסגל גויס כמעט במלואו. נערכה ישיבה עם צוות שיווק, ויש אפילו באנר להעלות לעמוד פייסבוק.

תקבע מול אורי ישיבת ועד-הנהלה, ישיבה שהמטרה שלה היא תיאום ציפיות בין כל הצדדים.

כמו כן, בקרוב יפתח דף נחיתה לכנס עם טופס הרשמה לתכנים.

 

4. הליך התנתקות מהאגודה

מעדכן: אורי

התקיימה ישיבת חפיפה שנייה. נקבעה למחר ישיבה עם צבי בר, רואה החשבון של האגודה שהביע רצון להמשיך לעבוד איתנו. אמורה להקבע פגישה עם עורכת דין שמתמחה בחברות. עוד לא נקבע מועד לישיבה עימה. מעבר לזה, שאר הדברים מתקדמים בקצב טוב.

החלה עבודה על ניסוח התקנון, נוסחו תיקונים להצטרפות לחברות אמא"י.

תקבע ישיבת חפיפה לחודש יוני, כנראה התקנון יוצף במפגש הפעילים של יולי שבאחריות תמר.

 

5. אירוע קראוקה

מעדכן: אורי

התקיים אירוע קראוקה, אליו הגיעו 19 איש. סה"כ צריך לזכור שהיו הרבה פאקטורים נגד האירוע ומפיקי האירוע לקחו אותם לתשומת ליבם, על מנת להסיק מהם מסקנות לאירועים הבאים. יש עניין להרים עוד אחד באיזור הקיץ, בצורה יותר מסודרת. צוות הפקת האירוע יקח אחריות יותר גדולה בפרסום האירוע. הייתה תקלה מהצד שלנו שנגעה לפרסום הכרטיסים. באתר המכירה היה כתוב שנגמרו הכרטיסים כשנגמרה המכירה ברשת, מה שיצר אצל אנשים בלבול בנושא.

באירוע עצמו הייתה אווירה טובה והקהל מסר שהאירוע היה מהנה.

 

6. חנות ארגונית

מעדכן: אורי

הייתה בעיה עם הפייפאל, וחיאל רידר, איש הקשר של החנות,  הודיע שאין מה לעשות עם ההחזרים לפייפאל.

צריך לחדד נהלים לעתיד כדי שזה לא יחזור על עצמו. מעבר לזה אורי יקח את הטיפול לחנות לידיו כשהבקשה שלו זה מערכת דינאמית שתוכל להוסיף פרטים אישיים של הקונים. הנושא יעלה בשיחה מול הנהלת כאמ"י.

 

7. תחום הפעילים

מעדכנים: חן ותמר

חן פתח בפייסבוק סקר לתאריך קביעת פיקניק חברתי לפעילים. חן קיבל פנייה מרענן שאמר שהוא מוכן לעזור בארגון המפגש. חן ירים פנייה נוספת בה יפרט יותר מה נדרש כעזרה (למשל, ארגון משחק חברתי). התאריך שכרגע מוביל בסקר הוא ה-10.6, חן יסגור את הסקר בסופ"ש. חן מבקש תקציב לפיקניק, אורי אישר את התקציב.

תמר מעדכנת שהיא ואמנון היו צריכים להפגש להעברת מקל בתחום הפעילים, אך עקב בעיות בריאותיות, נבצר מאמנון לקיים את הפגישה.

אחרי שחן יסגור את הסקר שלו, תמר תפתח את הסקר לתאריך מפגש הפעילים הענייני.

אורי מעלה שוב את נושא העלאת השיח בקבוצת הפעילים, פוסטים בסגנון "הנה פרויקט שאני רוצה לעשות, מה לדעתכם אפשר לעשות".

 

8. שת"פ טיקוטין

מעדכנת: שרון

אירוע פתיחת התערוכה ב-2.7 – יחד עם ענבל מילר החל תהליך יצירת קשר עם קוספליירים שיופיעו באירוע הפתיחה. בעת הפנייה לקוספליירים נמסר כי מקום האירוע אשתקד היה קטן במיוחד, לכן שרון ביקשה שהשנה התצוגה תיערך באודיטוריום, ונענתה בחיוב.

יום יפן ב-7.8 – עדן שוויצר, רכזת החינוך של טיקוטין, יצרה קשר עם שרון וביקשה שיבואו קוספליירים ליום יפן של המוזיאון, ויסבירו על קוספליי. ניתן להקים דוכן אמא"י, גם בו היא מעוניינת שיהיה נציג בקוספליי.

אירוע נוסף – בנוסף ליום יפן, עדן הביעה עניין בקיום יום פעילות נוסף העוסק בקוספליי בו תתקיים סדנת קוספליי ותוכן נוסף. כמו כן, דובר בזמנו על קיום יום עיון למבוגרים, אך הדיבורים עדיין באוויר וטרם יש עדכון קונקרטי מצד המוזיאון בנושא.

שרון תפרסם הודעה בקבוצת הפעילים על האירועים ועל בקשת עזרה בארגונם והתנדבות אליהם.

 

9. מש"י

מעדכן: אמנון

גיא מרטון ביקש תקציב לציוד למקליט שמע (מיקרופון שטח).

אמנון יבקש מגיא מרטון תקציב שנתי למש"י, שיכלול את כלל ההוצאות שיש בהן צורך.

גיא בנוסף לכך מבקש ארכיון ארגוני – מקום בדרייב ארגוני מורחב.

השקת קו עיצובי ארגוני אחיד – נתקע בגלל מבחני בצלאל של אניטה קרפל שאחראית על זה. כעת המבחנים נגמרו, והקו העיצובי בדרך.

הפעילות השוטפת מתקדמת יפה, לדוגמא גיא מרטון היה צריך באנר ותוך כמה דקות נעשה.

עם זאת, חן מציין שהייתה לו בקשה ליצירת תוכן לפרסום באתר גו ג'פאן שטרם מולאה.

 

10. חסות לאוג"י בשירופסט

מעדכן: אמנון

לאחר ששינוי בנוסח חוזי הדוכנים אושר ע"י האגודה, עכשיו יש נוסח שאפשר לשלוח לדוכנים. הרבה כסף זז ממקום למקום בתקציב אך המסגרת נותרה ללא שינוי, קוצצה כל הרחבה בחוץ למעט השביל שקיבלנו בחינם. נוספה כיתה לחצי יום, אפשר להכניס די הרבה דוכנים וכמות סבירה של תוכן. מבחינת מודעות האנשים לקיום שירופסט, המודעות עלתה. היו דברים שהתחילו בעיכוב משמעותי, אך נושאים רבים מתחילים להסתדר, כמו למשל נושא הדוכנים.

הייתה חלוקת פלאיירים במספר מוקדים ואירועים, ביניהם יום הקומיקס בחינם, היה פוש פרסומי וזה עשה את העבודה.

לפרסים בתחרות יש ספונסר מקומיקאזה ו-CNV.

 

11. מסיבת JROCK

מעדכן: אורי

התבצעה פנייה לגל איילון שהביעה נכונות לקחת אחריות על המסיבה וביקשה לצרף את דניאל גרנט לעבוד איתה. הן ביקשו לדחות את המסיבה לספטמבר, בגלל שהמסיבה היא 18+ זה לא רלוונטי לאנשים עובדים באיזה חודש זה יוצא, וחודש ספטמבר הכי נוח לאוכלוסיית הסטודנטים, מאחר וזה לאחר תקופת הבחינות.

סה"כ יש רצון ועניין, אפשר להציג כאפטר פארטי של כאמ"י.

 

12. צוות תכנים כללי

מעדכנת: שרון

התקבלה פנייה מאחד המארגנים בפסטיבל אנימיקס, פסטיבל קומיקס ואנימציה, המעוניינים להרחיב את תכני הפסטיבל. לשם כך הם ביקשו כי נשלח להם תקצירי הרצאות שנוכל לשלב שם. שרון העבירה את הבקשה לצוות תכנים, ששלחו הצעות למרצים שונים להעביר את ההרצאות. כעת מחכים לתשובה מהם.

שרון דיווחה שצוות תכנים עמוס בלימודים, ולכן אין להן זמן לארגן פעילויות נוספות. אורי אמר שהשאלה היא האם שווה לדחוף שנארגן משהו בעזרה חיצונית לצוות או נוותר. חבל לוותר על קיום הרצאות על הבר (בדומה לשנה שעברה) כי אין לנו הצוות אינו פנוי לארגן את זה.

 

13. הפקות מקור

מעדכן: אמנון

2D עובדים במרץ, כיוון שיש להם מעט מאוד תוכן מוגן בזכויות יוצרים, יש להגיע להסדר ייעודי מול אקו"ם.

2D מעוניינים לפרסם להורדה את כל השירים לאחר הכנס, מה שדורש שנקל עם הסעיף האוסר על כך בהסכם. אין התנגדות מהועד.

יש כל מיני דברים שהם מקדימים בלו"ז, יש דברים שהם מאחרים, בממוצע הכל בסדר.

 

14. קשרי חוץ

מעדכן: חן

סמוראי האוס – מתוכננת להתקיים הרצאה שלנו בחודש אוגוסט. ההרצאה תהיה הרצאת מבוא (היא מיועדת לאנשי סטרטאפים ומשקיעים) עם מבט על התעשייה. לאורי אין התנגדות אבל עדכן שזאת עבודה של צוות תכנים כללי. שרון תיידע את צוות תכנים, תשאל אם זה בסדר.

גו ג'פאן – אתר שמטרתו לשווק את מוקדי התיירות בארץ. יש להם מאגרים הכוללים מידע על מגוון חברות וארגונים. חן ביקש ממש"י שיעשו עמוד או כתבה עם מידע על הארגון. כרגע זה בהכנות, חן מקווה שהוא יוכל לעביר את זה שבוע הבא.

 

15. פרס תלתן

מעדכנת: שרון

הילה בודקת אפשרויות לפרסים בתחרויות, ואופציות לספונסרים ושיתופי פעולה שיכולים לסייע. נוצר קשר עם ניסים אוטזגין שהביע עניין בסיוע מטעמו.