הקדמה

כנס הארוקון מאחורינו ועונת האנימה החדשה שנייה לפנינו. זה הזמן לקחת הפסקה קטנה מהטירוף שהיה והטירוף שיהיה, ולהנות לרגע מקריאת העדכונים והחדשות של ארגון האנימה והמנגה של ישראל (אם אתם רוצים להכניס את עצמכם לאווירת האביב, אתם יכולים לדמיין שאתם קוראים את הניוזלטר תחת עץ סאקורה). קריאה מהנה!


1. כאמ"י 2019

כן כן, הארוקון רק נגמר אך אנחנו תמיד עם הפנים קדימה ליעד הבא, והכנס הגדול הבא הוא כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ – כאמ"י.
התאריך ייחשף ממש בקרוב באתר וברשתות החברתיות (שווה לעקוב), אך אם אי פעם חפצה נפשכם לתרום מעצמכם ולנסות להיות חלק ממשפחת אמא"י שנקראת סגל כאמ"י – זאת ההזדמנות להציע את עצמכם!
הנהלת כאמ"י מחפשת חברי סגל וזאת ההזדמנות שלכם להשפיע ולעזור מבפנים, עם התפקידים הכי בכירים. עליכם רק למלא את פרטיכם בטופס הזה ויחזרו אליכם בקרוב.
שימו לב – ההתנדבות אפשרית רק מגיל 15, ועבור תפקידי סגל בכירים קיימת העדפה לאייש בני 18+.
כמו כן, מילוי הטופס אינו מחייב – לא אתכם ולא את הנהלת כאמ"י.

כאמ"י 2019

גרפיקה: הנהלת כאמ"י.
מבוסס על האתר של רייגן ממוב סייקו.
מה, לא ראיתם את העונה השנייה של מוב סייקו? אתם חייבים, היא נהדרת.


2. נציגי ישראל ב-WCS

בכנס הארוקון האחרון תחרות הקוספליי עלתה מדרגה והכניסה קטגוריית תחרות חדשה: קטגוריית WCS, שהמנצחים בה יזכו לייצג את מדינת ישראל בתחרות הקוספליי העולמית World Cosplay Summit שתתקיים ביפן במהלך הקיץ.
אמא"י גאים להכריז על המנצחות המאושרות שייצגו אותנו בתחרות הקוספליי העולמית:
ענן גיבסון ויובל פישר!
שתי הקוספלייריות, שעשו קוספליי לדמויות מסדרת האנימה Mawaru Penguindrum, יטוסו במהלך חודש יולי ליפן וישתתפו בתחרות הבינלאומית מול 36 מדינות שונות המשתתפות גם הן. נאחל לענן ויובל המון בהצלחה!
אם אתם מעוניינים לעקוב אחר המסע שלהם ולהכיר אותן קצת יותר, ניתן לעשות זאת בעמוד האינסטגרם החדש שמוקדש כולו לקבוצה הישראלית בתחרות. מוזמנים לעקוב!
נציגות ישראל לWCS

3. זוכי תחרות הציורים של פרויקט תלתן

פרויקט תלתן הינו פרויקט מטעם אמא"י אשר מטרתו היא לעודד יצירה מקומית בקרב הקהילה, בהשראת ובהשפעת אנימציה וקומיקס יפניים, באמצעות הקמה וליווי של תכני ציור באירועי הקהילה.
במסגרת הפרויקט נערכה בהארוקון תחרות ציורים נושאת פרסים, ואלו הן היצירות הזוכות:

מקום ראשון: על שביט

מקום ראשון תחרות תלתן: על שביט

מקום שני: שלו זהר

מקום שני תחרות תלתן: שלו זהר

פרס האורח: אסתר ספיבק

פרס אורח תחרות תלתן: אסתר ספיבק

חביב הקהל: אור גאשי

חביב הקהל תחרות תלתן: אור גאשי

כל הכבוד לכל הזוכים ותודה רבה לכל מי שהשתתף!


4. המלצה חודשית

המלצה חודשית: Bungo Stray Dogs

 

שם: Bungo Stary Dogs

ז'אנר: סיינן, אקשן, על טבעי

מספר פרקים: 24 (שתי עונות) + סרט

סטודיו: Bones

עונת שידור: אביב 2016 (עונה ראשונה)

אם עוד לא צפיתם בשתי העונות הראשונות של Bungo Stray Dogs, עכשיו זה הזמן המושלם כי העונה השלישית שלה תתחיל בעוד ימים ספורים, יחד עם כל סדרות האנימה של האביב.
הדמות הראשית שלנו, אטסושי נאקאג'ימה, נזרק מבית היתומים בו גר וכעת נגזר עליו לחיות ללא בית ואוכל. יום אחד הוא פוגש אדם משונה בשם אוסאמו דאזאי, בלש ביחידה מיוחדת שנמצא בשיא חקירתה של תעלומה הסובבת סביב נמר מסתורי שמסתובב באזור ועושה נזק. מסתבר שיש קשר בין הנמר המסתורי הזה ואטסושי שלנו, ומהרגע שהתעלומה נפתרת חייו של אטסושי משתנים מקצה לקצה. הסדרה עוקבת אחרי יחידת בלשים עם כוחות מיוחדים, לכולם יש אישיות מיוחדת ושם של סופר מפורסם מאותה תקופה (בהתחלה בעיקר סופרים יפנים, אך בעונות הבאות מצטרפים שמות יותר מוכרים לנו כמו אגתה כריסטי ודוסטויבסקי). מדובר בסדרת אקשן יפיפייה עם המון רגעים מצחיקים, המון רגעים מרגשים, דמויות מיוחדות וסיפור מעניין וכיפי לצפייה. העונה הראשונה מקסימה והעונה השנייה אף מתעלה עליה, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה מצפה לנו בעונה השלישית! בקיצור – ממליצים בחום.


 

עד כאן לניוזלטר מרץ 2019, אמנם עוד יש זמן אך כבר עכשיו נאחל לכם חג פסח שמח, ושלא יתעללו בכם יותר מדי ב-1 באפריל!