אמא"י גאה להכריז על אסיפה כללית שתתקיים שתתקיים באייקון 2018, זמן מדויק יפורסם בקרוב, בעירוני א', שבמהלכה יתקיימו גם הבחירות לארגון.

 

כמו באסיפה הקודמת, גם באסיפה הזאת יתקיימו גם בחירות לוועד המנהל של הארגון שימנה שבעה אנשים וגם לוועדת הביקורת שתמנה בין שניים לשלושה חברים.

 

הוועד המנהל של הארגון ("הוועד"):

תפקידו של הוועד המנהל של הארגון הוא להניע את הארגון ולדאוג לתפעולו השוטף לאורך הקדנציה, גם מבחינת פעילות שוטפת וגם מבחינה בירוקרטית. הוועד נפגש פעם בחודש במטרה לדון על הפרויקטים השונים שמתרחשים בארגון ולקבל החלטות.

 

וועדת ביקורת:

תפקידה של וועדת הביקורת היא לבקר את פעילות הוועד המנהל. היא בודקת שהוועד פועל בהתאם למטרותיו, תקנונו, בצורה אתית וחוקית. היא גם בודקת את ההתנהלות הכספית של הארגון ודואגת לחקור פניות חיצוניות ופניות בקשר להתנהלות הארגון.

וועדת הביקורת לא מנהלת את הוועד ולא יכולה להחליט החלטות מעשיות על אירועים.

חברי וועדת הביקורת לא יכולים לקחת חלק פעיל בתפקידים בארגון בשל הצורך שלה לפקח על הארגון.

 

כחלק מהחלטת וועד שעברה בקדנציה הנוכחית, הוחלט לאפשר לחברי וועד מכהנים, בני\בנות זוגם וקרובי משפחתם להשתתף בתחרויות הארגון, אך כדי לבצע זאת בצורה ההוגנת ביותר, הוחלט שכדי שחבר וועד יוכל להשתתף בתחרות של הארגון עליו לבצע את שני הדברים הבאים:

  1. להכריז בסוף המצע שלו כי הוא,ו\או בן\בת זוגו, ו\או חבר משפחתו מתכננים להשתתף בתחרות בתחום בו הוא רוצה להשתתף.
  2. במקרה ויבחר, במהלך כל הקדנציה אסור לו לקחת חלק בהחלטות הקשורות לתחום בו הוא משתתף בתחרות ישירות, במטרה לא להשפיע על תוצאות התחרות בכלל.

בנוסף יהיה עליו לקבל את אישור  יו"ר הארגון, אשר לא מורשה להשתתף באף תחרות, ומתפקידו יהיה לוודא כי חבר הוועד עמד בדרישה מספר 2.

 

ההרשמה להגשת מועמדות לבחירות תפתח ב-10.8, בינתיים אתם מוזמנים לקרוא את חוקי, נהלי הליך הבחירות ותקנון הבחירות.

חברי הועד ישמחו לענות על כל שאלה שיש לאנשים המעוניינים להתמודד לאחד התפקידים בדבר היקף ההתנדבות או מה הרווח מלקחת בה חלק וכו', במייל של [email protected].

 

שיהיה לכולנו בחירות פורות ובריאות!

וועד אמא"י.