הצטרפו אלינו לערב נוסף של תכנים ושירה!

בערב התכנים שלנו תוכלו להנות מהרצאות נבחרות (חלקן ממש מכנס כאמ"י האחרון!) ומאירוע קראוקה אל תוך הלילה.
האירוע יתקיים באשכול הפיס ברחוב שפרינצק 4, תל אביב.

מחירים:
הרצאה בודדת – 15 ש"ח.
אירוע הקראוקה – 25 ש"ח.
כניסה לכלל ההרצאות ואירוע הקראוקה – 30 ש"ח (25 ש"ח לחברי אמא"י בהצגת כרטיס חבר בתוקף).
ניתן יהיה כרטיסים לרכוש באירוע עצמו בלבד.

 

כיתה א' כיתה ג' כיתה ה'
18:00-19:00

אנימה: יובל ראשון וקצת

כשחושבים על אנימה, עולים לנו שמות כותרים רבים: Dragonball, Naruto, Attack on Titan, Pokemon, והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. אבל לפני העולם הענקי של האנימה כיום, היה קיים עולם של אנימציה יפנית שעיצב במידה רבה את האנימה שאנחנו מכירים ואוהבים.
בהרצאה זו נצא למסע בזמן של כחמישים שנות יצירה. נראה איך יצרו בעבר סרטי אנימה, נכיר את האנשים בתחום, והכי חשוב: נפגוש עולם ומלואו.

מרצה: לאון סלומון

בימוי באנימה: התחום ששכחנו שקיים

כשבוחנים איכויות של אנימה, מתייחסים בדרך כלל למספר פרמטרים: עלילה, עיצוב דמויות, סגנון ציור ואנימציה, וכאן בדרך כלל זה נגמר. לא ברור איך ומתי זה קרה, אבל שכחנו את הדבר החשוב שנקרא בימוי. בהרצאה נבחן את נושא הבימוי באנימה, כיצד הוא בא לידי ביטוי, ובעיקר – איך הוא משפיע על הסדרות שאנחנו רואים.

מרצה: שרון אלבז

קראוקה

19:00-20:00

מבוכים וחייזרים – ז'אנר המטרוידוואניה

מה משותף בין דרקולה למאדים?

משחקי מטרוידוואניה הם ז'אנר פופולרי בקרב קהילת הגיימינג, אך מה זה בעצם?

בהרצאה נדבר על הרקע למשחקי המטרוידוואניה, נבין מה מגדיר אותם, ונעלה תהיות לגבי העולמות שמציגים לנו במשחקים. ההרצאה עשויה להכיל ספוילרים

מרצה: ענבר איתן

מה זה השטויות האלה אנימה

סדרות אנימה מאפשרות לנו לברוח מהחיים האפורים שלנו בארץ לא-יפן, אבל כדי שבאמת נהנה, אנחנו מוכנים לוותר להן על המון שטויות שהן עושות.

לא עוד! הגיע הזמן לצחוק להם ולעצמנו בפרצוף! הצטרפו להרצאה ויחד נפרק לגורמים את כל מה שאנימה ואת כל מה שמסביב: למה ראש מועצת התלמידים היא תמיד אותה דמות? לאן כולם רצים בשיר הסיום? איך אני גורים להורים שלי להפסיק לשפוט אותי רק כי הם נכנסו פעם לחדר בפרק חוף-הים?!

מרצה: אמנון לוי

20:00-21:00

Virtual Youtubers: הצצה לעולם הוירטואלי

תופעת היוטיוברים הוירטואלים התפתחה בשנים האחרונות, בעזרת החלוצה הראשית בתחום, קיזונה איי (Kizuna Ai) המפורסמת. כיום התחום הפך לחלק אינטגרלי מתרבות האוטאקו ביפן ובעולם, עם אלפי דמויות המקושרות לתחומים כמו אנימה, משחקים ואפילו דיפלומטיה. בהרצאה נדבר על ההיסטוריה של התחום, הטכנולוגיות שנמצאות בשימוש, ונכיר חלק מהנפשות הבולטות בו.

מרצים: אלון פלכסר ובן שמר

אנימה על הספקטרום

שמעתם אי פעם על דמויות אנימה הנמצאות על הקשת האוטיסטית?

תנו לנו לספר לכם משהו – ייתכן שנתקלתם בהן ואפילו לא ידעתם!

 

הצטרפו אלינו להרצאה בה נלמד מהו אוטיזם, אילו דמויות אנימה מוכרות נמצאות על הספקטרום, כיצד האבחנה יכולה לשנות את הדרך בה אנו מסתכלים על הדמויות והקשרים שלהן לסביבה, וכמו בן נלמד איך לזהות דמויות כאלה בעתיד בעצמנו.

ההרצאה עוסקת בעיקר בסדרה Free! אך גם נזכיר סדרות פופולריות נוספות כמו Attack on Titan, Death Note, ואפילו Yu-Gi_oh!

מרצה: שרון טורנר