ישיבת חפיפה ועד אמאי 2023 נובמבר (06.12.2023) – ישיבה וירטואלית

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, אופיר פלר, דבורה פלבניק, מריה צליקוב, חברת ועדת הביקורת מיתר פשקר

1. הארוקון 2024

מעדכן: אורי

כל גיוסי הסגל הסתיימו והעבודה שניתן לעשות, נעשית כרגע.

הכנס במצב של חוסר ודאות רציני ועלינו לקחת החלטה בקרוב על קיומו. התכנון היה להכריז עד ה-10 בדצמבר. 

כדי לשמור על בטיחות הקהל אנחנו חושבים לפתוח שערים מוקדם מאוד ולנהל את כל התורים בתוך המתחם ולא מחוצה לו, מה שאומר שנוותר על חלק מהאיזור הזמין.

יוני מציינת שמגבלות פיקוד העורף מאז תחילת המלחמה היו להתקהלות של עד אלף איש. אורי אומר שהארוקון יבדקו את העניין מול בנייני האומה כדי להבין מה אפשר לעשות בנושא. המחשבה הנוכחית הייתה סעיף בחוזה שמאפשר לבטל את הכנס אם ההנחיות לא ירשו לפחות אלפיים איש ביום הכנס.

 

הועד התדיין על הסיכונים השונים בקיום הארוקון בירושלים, גם פיזיים וגם כלכליים. הסיכונים לבאי הכנס לא צפויים להיות גדולים, במיוחד מכיוון שננהל את התורים בתוך המתחם, אך כמובן שהם קיימים ויותר נוכחים בתקופה זו; הסיכון הכלכלי לארגון הוא של הפסד כלכלי, אבל לא של אסון – לאחר הרווחים מהשנים האחרונות הארגון יכול להרשות לעצמו כנס שלא מרוויח או אף מפסיד כסף בלי לפגוע בהתנהלות השוטפת.

2. אנימאטסורי 2024

מעדכן: אורי

אנימאטסורי מתקיים השנה בתקופה בעייתית; עקב השנה המעוברת, השבוע האחרון של אוגוסט סוגר את בנייני האומה לגמרי. השבוע שלפניו סגור לגמרי להקמות גם כן, והשבוע שלפני זה תפוס כבר לאירוע אחר. האפשרויות שלנו הן ה-1 באוגוסט, ה-8 באוגוסט, או ה-22 אבל במתחם שונה לגמרי בבנייני האומה – רק הקומה התחתונה (כולל חלקים של בנייני האומה שלא השתמשנו בהם בעבר). אורי כרגע מכוון שנקיים את הכנס ב-8.8 – מתוך צפי שאנימאטסורי יצטרך להיות הכנס ש"מפצה" על הבעיות בקיום של, ואולי הקטנת הסקאלה של, הארוקון.

גיוס צוות ההנהלה של אנימאטסורי יתחיל בינואר.

3. תכנית עבודה ותקציב

מעדכן: אורי

את תכנית העבודה נתחיל לבנות עם קבלת התקציב המוצע להארוקון בישיבה הבאה.

הארגון יכול לקחת על עצמו הפסדים השנה לאחר כמה שנים רווחיות, ואורי אפילו ממליץ לנו להציע ולארגן פרויקטים ואירועים, אפילו אם יותר מהם בסיכון להפסד משהיינו מוכנים בתקופה רגילה.

4. אנימאטסורי 2023

מעדכנת: אופיר לוטן

התחלנו להעלות את התכנים של אנימאטסורי 2023 לערוץ היוטיוב.

 

5. ביחד בממ"ד

מעדכנות: אופיר לוטן + מריה

הרצאות שמתקיימות שבועית בזמן המלחמה. להרצאות יש 15-30 אורחים בכל אירוע, יותר משבדרך כלל יש בלייבים שלנו בימים כתיקונם. אנחנו מתעדפים הרצאות שלא הוקלטו בעבר, והפידבק מאוד חיובי.

ההרצאות מתקרבות לסיומן מבחינת המאגר שהכנו, ומריה מציעה שנסיים את הפרויקט לכרגע. אופיר לוטן מציעה כן להקפיץ מחדש את הנושא למרצים שלא תועדו הרצאותיהם, ואז לפתוח למעגל רחב יותר לפני שנסיים רשמית.

6. סינמטוקיו

מעדכנת: אופיר לוטן

תהיה הקרנה ב-4 בינואר של Belle יחד עם הרצאה של אפרת מרגלית-כרמון.

7. מסיבות בדופלקס

מעדכנת: אופיר לוטן

הדופלקס הציעו לנו לחזור לשת"פ מסיבות בסוף החודש. אופיר לוטן לא מרגישה בנוח עם הרעיון לקיים מסיבות בתקופה זו אבל היא כן חושבת שאנשים יבואו, בעקבות עניין שעלה ברשתות החברתיות. היא גם חושבת שהדופלקס ירימו מסיבה בתמה יפנית בין אם זה איתנו או לא, אז היא מבקשת את אישור הועד להמשיך עם השת"פ. צריך להתייעץ עם אפרת פחימה לגבי הפלייליסט, ועם שיווק.

 

אופיר פלר שואל אם לדעתנו זה ראוי בזמן שיש מלחמה. אופיר לוטן מסכימה שזה מה שגורם לה להרגיש לא בנוח לגבי האירוע. אורי מציין שכל המדינה מנסה לייצר שגרה חדשה, כי המלחמה לא הולכת לשום מקום בקרוב; אם המסיבה תקרה בכל מקרה, אז אנחנו לא רוצים להתפספס משת"פ שהיה איתנו לכל אורך דרכו בעיניו, ואנחנו חוזרים לפעילות גם מחוצה לו למשל בהקרנת סרטים בסינמטק.

 

אופיר לוטן מציינת שמאוד חשוב שנקפיד על שפת השיווק לאירוע.

 

הועד לא מתנגד להשתתפות אמא"י במסיבה זו.

8. הפקות מקור

מעדכנת: אופיר לוטן

ההפקה שהיינו בקשר איתה בחודשים האחרונים יצרו איתנו קשר, עבדו על התסריט, צריך לקבוע פגישה.

דייס מיוזיקל – הפקה חדשה יותר שהתחילו לפרסם בפייסבוק לאחרונה. יצרו איתנו קשר וצריך לקבוע איתם פגישה. יש להם חברי הפקה שאינם רק כותבים, מה ששם אותם במקום יותר מתקדם של עבודה מההפקה השניה שצוינה.

9. חלוקת תפקידים

מעדכן: דיון כללי

חלוקת התפקידים תתבצע בישיבה הבאה, השיחות האישיות בין אורי לחברי הועד החדשים טרם התקיימו עקב המצב.

 

הישיבה נסגרה.