ישיבת חפיפה ועד אמא"י 2024 אוקטובר (27.10.2024)
נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, רומי מיכאל, דבורה פלבניק, מריה צליקוב, ליאן לביא, חברי ועדת הביקורת נמרוד סקאל וסוניה סלבין, בשיחה וירטואלית: חברת הועד היוצא אופיר לוטן, חבר ועדת הביקורת יונתן קדוש.
0. החלטות מישיבת הועד לאחר הבחירות
בישיבת הועד שהתקיימה לאחר הבחירות באסיפה הכללית, נבחר פה אחד אורי מרקוביץ' כיו"ר הועד.
1. חפיפת הועד הנכנס
מעדכן: אורי
אורי פותח ואומר שמרגע זה "כולנו חברי ועד" – לכל דבר שאנחנו אומרים יש משמעות לארגון, אנחנו מייצגים את הארגון, גם מבחינה חוקית, ועלינו להיות מודעים לזה. בקבוצת הפעילים הועד יותר חופשי להביע דעות ומטרתה לקרב בין מתנדבינו אלינו, ולכן עמדת הועד היא שחברי ועד בפעילים מדברים בשם עצמם ולא בשם הועד. על אף זאת, עלינו להיות שם ממלכתיים, אנחנו עדיין חברי ועד. יוני מוסיפה – בקבוצת הפעילים במובן מסוים כל הדיונים הם אחד עם כולם, אפילו בתתי שרשורים, ועלינו להיות מודעים שמילותינו מייצגות יותר מרק את עצמנו ואת הדיון הספציפי – הרבה מהקוראים יבינו אותן במובן מסוים כעמדה ארגונית.
אורי מוסיף שהוא לא מאמין שהדברים שנאמרים בישיבות הם 100% סודיים והוא בטוח שאנשים תמיד מדברים עם חבריהם על דברים שקרו בישיבת הועד. הוא פשוט מבקש שנדבר רק עם אנשים שאנחנו סומכים עליהם, ושאם נפגענו ממשהו שקורה בישיבה – שנרגיש בנוח לדבר איתו ועם שאר הועד על הנושא. אורי כן מבקש להימנע מלדבר על נושאים שנוגעים לצנעת פרט כמה שיותר. למשל – ביקורת על תפקוד של אנשים מסוימים לא רלוונטית לאנשים שלא מחליטים על לקחת אותו לתפקיד מסוים ולא צריך לדבר איתם על זה מחוץ לקונטקסט הזה, עניינים שנוגעים לבעלי עסק או דוכן שעבדו מולנו, מרחב בטוח. דוגמה נוספת היא תכניות שלא הוכרזו לציבור עדיין, לא לדבר עם אנשים שלא ישירות רלוונטיים.
אורי ניהל שיחות אישיות עם חברי הועד, ומתכנן לנהל שיחות תדירות הקדנציה עם חברי הועד. במיוחד חשוב לו להדגיש שאנחנו פה לעשות דברים כי אנחנו רוצים לעשות אותם, לא כדי לסמן וי על משהו.
2. נהלי הועד
מעדכן: אורי
אורי יסביר ראשית את הנהלים הארגוניים. לאחר ההסבר הועד יצביע האם הוא מעוניין לקחת על עצמו נהלים אלו.
ישיבות הועד מתנהלות על פי נוהל באופן חודשי, אך זה לא מעוגן בתקנון. מזכיר/ת הארגון האחראים לקביעת הישיבות ויו"ר הארגון אחראי על ניהולן.
לפי התקנון בישיבת ועד רוב קולות רגיל קובע בכל הצבעה, והיו"ר רשאי להכריע במקרה של שוויון.
ישיבת ועד יכולה להיפתח רק אם יש לפחות 4 חברי ועד בישיבה, למרות שיכולה להתקיים ישיבה נדחית שבוע לאחר מכן רק עם 2 חברי ועד אם במועד הישיבה לא היו לפחות 4.
מאיתנו מצופה לסגור את כל נושאי הישיבה עד 48 שעות לפני על מנת לפרסם בקבוצת הפעילים עם תאריך הישיבה, וכמובן על מנת לוודא שהועד מודע לנושאים שיעלו טרם הישיבה.
אפשר להוסיף נושאים בתיאום מול היו"ר גם לאחר 48 שעות לפני. יהיה שרשור מיילי בו נרשום נושאים נוספים ונוכל להעלות שאלות לגבי נושאים חדשים.
לישיבות ניתן ואף רצוי להזמין אורחים הנוגעים לדיונים הנידונים בה על מנת לקדם שקיפות ולוודא מעורבות של גורמים מקצועיים בארגון בהחלטות מקצועיות.
היו"ר הוא זה שמאשר את הגעת האורחים.
החלטות במייל
אופן החלטת ההחלטות במייל – הצבעות במייל עוברות רק אם אין מתנגדים להצבעה, ויש מספר קולות בעד של לפחות אחד פחות מחברי הועד כפי שנבחרו בבחירות בתחילת הקדנציה.
החלטות בישיבות טלפוניות:
ישיבות טלפוניות – יהיה מותר לעשות ישיבה טלפונית כאשר לפחות אחד פחות ממספר חברי הועד שנבחרו בבחירות חייבים להיות נוכחים, כשהחלטות עוברות ברוב מוחלט. היו״ר רשאי לקבוע דדליין להצבעה זו, מי שלא הצביע עד אז נחשב כנמנע.
שיחות טלפוניות מתרחשות במידה ואין הסכמה בשרשור במייל או במקרים דחופים.
יו"ר הועד הוא האדם שמזמן את כינוס הישיבה הטלפונית.
ישיבות לא מן המניין:
ישיבה שלא מן המניין היא ישיבה על נושא שארוך מדי לדון בו בישיבה החודשית הקבועה.
סוג נוסף הוא כאשר יש נושא חירום. במקרה כזה מזמנים ישיבה תוך זמן אותו היו"ר יקבע ולא קצר יותר משבוע והנוכחות היא מינימום 4 חברי ועד. מקרה חירום לדוגמא: דיוני תקציב דחופים לכנס.
אם זו ישיבה שמעבירים בה החלטות – חובה שיהיו בה 4 חברי ועד על מנת שהיא תהיה ישיבת ועד רשמית.
יו"ר הועד הוא האדם שמזמן גם את הישיבות שלא מן המניין.
ההצבעות בכל סוגי הישיבות הן שמיות אלא אם יוחלט אחרת.
אופיר מציעה להוסיף לנהלים אלו שהצבעות אשר עוברות במייל או בישיבות טלפוניות – יעלו כנספח לפרוטוקול הבא.
נוהל עדכונים שוטפים:
מדובר בנושא האחרון והקבוע בישיבות – הזמן לדבר על מה שמתרחש בצוותים והפרוייקטים המלווים על מנת שכל הועד יהיה על אותו הקו ויהיה מיודע בהתקדמות של הצוותים והפרוייקטים. ניצור רשימה מסודרת של הצוותים והפרוייקטים ונתחיל לעדכן אותם לפי הרשימה ונעדכן לפי הצורך. במידה והישיבה הייתה ארוכה ולא היה זמן לכל הצוותים והפרוייקטים – הצוותים והפרוייקטים שדובר עליהם יעברו לתחתית הרשימה.
חשוב שעד יום לפני הישיבה לכל חבר ועד כבר יהיה עדכון מכל הצוותים אותם הוא מלווה.
אם העדכונים ניתנו בעריכת הפרוטוקול ולא בתאריך הישיבה, על הועד לוודא שהעדכונים נכונים ליום הישיבה ולא לאחריה (למשל לא לעדכן על החלטות צוותיות שנעשו אחרי יום הישיבה אך לפני העריכה הזו).
נוהל עדכונים שוטפים לא תוחזק בקדנציות האחרונות. עם זאת, הועד הנכנס מסכים שזו שאיפה טובה ונכונה, ורוצה לנסות לאמץ אותו גם הקדנציה.
מתקיימת הצבעה על נהלי הישיבות כרשום למעלה: ההצבעה עברה פה אחד.
3. המשך חפיפת הועד הנכנס
מעדכן: אורי
בנוגע לפרוטוקולים של ישיבות הועד והאסיפות הכלליות, אורי מפרט שישנם שלושה פרוטוקולים: הפרוטוקול הפנימי שחשוף רק לועד ולועדת הביקורת, הפרוטוקול הציבורי בו אין מספרים כספיים או מידע הנוגע לצנעת הפרט או לעיתים תכניות שעוד בשלבי תכנון ואינן ודאיות, והפרוטוקול שמפורסם בפעילים בו כן מפורסמים מספרים כספיים.
מה שנאמר בישיבת הועד אינו פומבי באופן כללי מעבר למה שמפורסם בפרוטוקול, עדיף לא לדבר על נושאים שלא פורסמו עדיין עם אנשים שאינם רלוונטיים לאותו עניין באופן ספציפי.
לו"ז פרסום הפרוטוקולים: בסופ"ש אחרי הישיבה המזכיר מוציא אותו לעריכה של חברי הועד, במהלך אותו שבוע אם היו אורחים הם מקבלים את החלק שבו הם נכחו בישיבה לעריכתם, ובסופ"ש השלישי לאחר הישיבה על הפרוטוקול לצאת לפרסום.
סגל ארגוני – בתיאוריה רשימת הסגל הארגוני מתעדכנת פעם בחצי שנה, בינואר וביולי, ויש להם הטבות – כניסה חינם לכנסים הגדולים ו-40 ש"ח הנחה לכניסה לאירוע בודד אחר במהלך כל חצי קדנציה. בפועל הרענון הזה לא קורה מעבר לשיחות פנימיות של צוותים ארגוניים.
אנחנו בדרך כלל מוציאים טופס הרשמה לאירועים רלוונטיים על מנת לחלק את ההנחות וההטבות.
מורשי חתימה – מורשי החתימה הם האנשים שרשאים לאשר העברות כספים מול הבנק, הליך שדורש אישור של שני אנשים וחותמת הארגון. יש כרגע ארבעה, אורי מרקוביץ', יוני לינדר, לירון אפריאט ותומר שלו. ברצוננו להחליף את לירון אפריאט ותומר שלו אשר לא נמצאים בועד הנכנס או ביוצא, אורי מציע את עצמו, את יוני (שכבר מורשי חתימה) ואת ליאן כמורשי חתימה.
הועד הנכנס הצביע על אישור יוני לינדר אורי מרקוביץ וליאן לביא למורשי חתימה בבנק – עבר פה אחד.
חתימה על חוזים – לפי החלטת ועד קודמת, כל חבר ועד רשאי לחתום על חוזים שמחייבים את הארגון כל עוד הוא חותם ביחד עם החותמת הארגונית והחוזה אינו מעל כמות כסף מסוימת שמעליה צריך חתימה של שני מורשי חתימה כרגיל.
יוני מבהירה כי כל חברי הועד מורשי חתימה בשם הארגון לכל מטרה שאינה העברות כספים מול הבנק.
עד תחילת ינואר עלינו לאשר תכנית עבודה ותקציב לקדנציה, כשטיוטה ראשונית מיועדת לדצמבר.
תכנית העבודה והתקציב הינם רשימת כל התכניות שלנו לקדנציה הקרובה. צריך לרשום בה את צפי ההוצאות וההכנסות של כל צוות ופרויקט שיפעלו הקדנציה.
בשנים קודמות המטרה שלנו הייתה לסיים את הקדנציה ברווח. השנה בהמלצת רו"ח הארגון אנחנו נכוון לסיים את הקדנציה בסכום אפס, מכיוון שהגענו לסכום בעו"ש ששווה להוצאות השנתיות שלנו – המקום הכי טוב להיות בו כמלכ"ר.
4. הצגת וחלוקת תפקידים
מעדכן: דיון כללי
חפיפות והעברות תפקיד:
ליווי צוות שיווק – אופיר
הצוות אחראי על האתר, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק, מדיות חברתיות בכללי. הצוות גם עוזר לצוותי השיווק הכנסיים, אבל לא בעצמו אחראי על שיווק כנסים. הצוות גם מגיב לפניות במייל. הצוות יחסית מנהל את עצמו בעצמאיות תחת הא' שרון טורנר, ויש נהלי פניה מסודרים במייל של הועד – מומלץ להודיע גם למלווה הצוות בעת פניה לצוות.
אופיר מציינת שיש עבודת מטה לעשות בצוות מול שרון.
רומי מעוניינת ללוות את הצוות.
צוות תכנים – אופיר
צוות שאחראי על ליווי תכני הארגון לאורך השנה שאינם קשורים ישירות לאירוע אחר. המקור הראשון בארגון לפניות להבאת תכנים לאירועים. גם אחראי לארגן אירועים לאורך השנה, למשל אירועי הרצאות בבר ופרויקט סינמטוקיו. בפועל הרבה מהצוות עסוק או בחיים האישיים או כסגל בכנסים גדולים – צוות שיצטרך יכולת דחיפה מצד הליווי. הצוות לא מאוד פעיל בשנים האחרונות.
צוות הפקות מקור, אשר מלווה ותומך בהפקות מקור בקהילה כמו מחזות זמר, מוזג להיות תחת צוות זה השנה גם כן.
אופיר מציעה את עצמה לא׳ הצוות כעת כשהיא לא בועד.
מריה מעוניינת ללוות את הצוות.
צוות קשרי פנים / שיתופי פעולה – אופיר
צוות שפונה לעסקים חיצוניים לספונסרשיפ ושיתופי פעולה איתנו, כמו גם שיתופי פעולה עם עסקים שפונים אלינו.
הצוות לא היה קיים פרקטית השנה, אופיר ניהלה את התפקיד הזה מתוך הועד ותישמח לחפוף את חבר הועד וחברי הסגל שיגויסו לצוות.
ליאן מעוניינת ללוות את הצוות.
מועדון חברים – אופיר
אנחנו רוצים להרים תשתית למועדון חברי אמא״י ומערכת חדשה לחברי אמא״י. זה לא קורה כרגע וצריך להתחיל את הפרויקט מאפס ולגייס חברי צוות.
דבורה תשמח ללוות את הצוות אך לא לבדה. רומי תשמח ללוות את הצוות איתה.
דוברת הארגון – אופיר
אחראי על ניסוח ההודעות שיוצאות בשם הועד לציבור. זה לא אומר שרק הוא מחליט מה יכתב בהן – הדובר מעביר את ההודעה לועד טרם הפרסום, ואז לשיווק למעבר שלהם.
אופיר מציינת שהשנה את נושא ההנצחה בכנסים היא ניהלה מול המשפחות כשהציגה את עצמה כדוברת הארגון.
אורי מעוניין לקחת את התפקיד.
צוות עיצוב שנתי – אופיר
מנוהל ע״י סם דניאל ומעיין אלבז, מטפל בענייני עיצוב לאורך כל הקדנציה, ומיתוג כנסי ברמה הארגונית. מטפל גם בענייני מרצ׳נדייס ארגוני.
דבורה תשמח ללוות את הצוות.
מזכירות – יוני
אחראי על כתיבת הפרוטוקולים של ישיבות הארגון כפי שתואר לעיל. הישיבות בדכ מוקלטות, לשימוש פנימי בלבד, ונמחקות בסוף הקדנציה. הפרוטוקלים נשלחים לועד ולאורחים לעריכה, ואז נשלחים לפרסום על ידי המזכיר. נוסף המזכיר קובע תאריך ופותח שרשור נושאים לישיבה.
אורי מציע לנסות לעשות תורנויות בתפקיד זה כדי להוריד את העומס ממנו.
מריה מציעה לפצל את תחומי האחריות כמו קביעת הישיבה והנושאים, ומציעה לקחת אותם על עצמה הקדנציה, ושיוני תרשום את הפרוטוקולים, תערוך ותפרסם. יוני מסכימה להצעה זו.
גזברות – יוני
תפקיד הגזברית הוא לנהל את הבירוקרטיה הכספית של הארגון. זה לא אומר לעשות את ההחלטות על הכסף אלא לוודא שכל העניינים הכספיים רשומים ומתועדים כראוי. את כל הפרטים האלה צריך להגיש למנהלת החשבונות שלנו שמעבירה אותו לרואה החשבון שמייצר את הדו"ח הכספי השנתי.
במילים אחרות התפקיד הוא שמירה על התנהלות נכונה ומתועדת כספית של הארגון ועבודה מול רואה החשבון על מנת לשמור על התנהלות זו.
יוני מעוניינת לקחת את התפקיד.
בירוקרטיה מול רשם העמותות – יוני
הגשת כל הבירוקרטיה הרלוונטית לרשם העמותות, מה שאומר בעיקר הגשת פרוטוקולים דרך האתר שלהם על החלטות שהתקיימו, בדרך כלל באסיפה הכללית ולעיתים בעוד החלטות שדורשות דיווח.
יוני מעוניינת לקחת את התפקיד.
ליווי צוות קש"ח – אורי
הצוות במצב תחזוקה מאז הקורונה, פעיל בעיקר בשמירת קשר עם שגרירות יפן בישראל כרגע. הצוות אחראי על כל הקשרים עם חו״ל, בין השאר הבאת אורחים. הצוות מנוהל ע"י אורי.
אורי מעוניין ללוות את הצוות.
צוות שימור ידע – לווה ע"י דבורה
הצוות אמור ליצור ארכיון ידע לחפיפות אנשים בצוותים, נהלים ועוד. הצוות התחיל לרשום מסמכים עם צוותי סגל כנסי השנה.
דבורה מעוניינת להמשיך ללוות את הצוות.
צוות הספריה – בהקפאה
פרויקט שמחלק מנגות לספריות שונות בארץ שעובדות איתנו, בהן גם לעיתים מאורגנים אירועי תוכן. המנגות עצמן חלקן נתרמות לנו והשאר נקנות ע"י הארגון. הפרוייקט לא היה פעיל השנה.
אופיר מציינת שהתקבלה פניה בנושא הספריה במייל שיש לענות עליה.
צוות כוח אדם – דבורה
הצוות אמור לקיים אירועים לפעילים בארגון ולסגל לגיבוש, לקיים משובים וביקורות על כל פעילות ואנשי הארגון, ולנהל את החברות בקבוצת הפעילים. הצוות לא היה פעיל השנה ואין חברי צוות.
ליאן מעוניינת ללוות את הצוות.
אחראי תיבת הדואר – אורי
בודק את תיבת הדואר הארגונית מדי שבוע-שבועיים.
אורי מעוניין לקחת את התפקיד.
מחסן – לווה ע"י מריה
איגור ספרונוב חזר לתפקיד מנהל המחסן הארגוני, הניהול כיום הוא של מריה ואיגור יחדיו. התפקיד כולל תיחזוק רשימת מלאי שזמינה לנו בועד ולכנסים, וניהול הפריטים במחסן – להיפטר ממה שלא צריך בו למשל, וגם לטפל באבידות ומציאות מכנסים. תפקיד הניהול דורש גם זמינות להגעה פיזית למחסן.
מריה מעוניינת להמשיך ללוות את הצוות.
צוות מוזיקה יפנית – אורי
מנוהל על ידי גל וגיא פרי תמיר. מקיימים אירועי קראוקה, ועזרו לסידור פלייליסט למסיבות ושאר אירועים הדורשים ייעוץ מוזיקלי. אורי רוצה להכניס את כל ניהול המסיבות לצוות גם כן, ויעשה שיחה עם גל וגיא כדי להבין איך ניתן לבצע זאת.
אורי מעוניין ללוות את הצוות.
ליווי צוות מרחב בטוח – לווה ע"י אורי
הצוות אחראי על מרחב בטוח ומניעת הטרדות מיניות בארגון. צוות מאוד רגיש מטעמי צנעת הפרט. ליאן מנהלת את הצוות.
אורי מעוניין להמשיך ללוות את הצוות.
ליווי צוות קוספליי – אורי
השנה הצוות לא היה פעיל, בעיקר עקב מילואים מאוד ארוכים של א׳ הצוות סביב המצב.
הצוות אחראי על תחום הקוספליי בארגון – מקור ראשון לפניה למציאת צוות קוספליי לאירועים, ועוזר עם שיפורי תקנון לתחרויות הכנסיות ועם אירועים קטנים הנוגעים לקוספליי. ההחלטה לגבי צוות קוספליי בזמנו הייתה גם שיהיה נציג צוות קוספליי ארגוני בכל צוות קוספליי כנסי. הצוות מנוהל ע"י אופיר אבן-צור ומנהל את עצמו במידה רבה, ללא צורך במעורבות מלווה.
ליאן מעוניינת ללוות את הצוות.
ליווי פרויקט המנגה קפה – אורי
מפגשי דיון חודשיים בזום על סדרות מנגה. אורי מנהל אותו כרגע אבל כן יש צוות שדורש יותר ניהול אקטיבי, יש בסיס של 10-20 איש שמגיעים. כיום הפרוייקט לא פעיל.
בבר הלובר בחיפה יש פרויקט דומה תחת ירדן ליבני, תחת צוות תכנים.
אורי מעוניין ללוות את הצוות.
ליווי צוות דיסקורד – אורי
צוות נפרד משיווק מכיוון שמדובר לא רק בפרסום אלא ברשת חברתית שדורשת מודרציה פעילה. יש לצוות בוט כדי להעביר פרסומים מצוות שיווק אבל הבוט תקול כרגע. יש דיבורים בין הצוותים על שינוי האינטרפייס הזה. מנוהל ע"י ליזה ולא דורש ניהול אקטיבי.
אורי מעוניין ללוות את הצוות.
צוות אתרים שנתי – אורי
לא היה קיים בקדנציה הקודמת אבל יש כמה אנשים שרוצים להחזיר אותו שאורי רוצה לשוחח איתם. אם יתרשם לטובה ישמח להקים את הצוות מחדש תחת ליווי שלו.
צוות דוכנים שנתי – אורי
מנוהל ע״י לי-און סונג, מטפל בענייני דוכנים שהם לא רק נוגעים לכנס ספציפי, תקנונים ושימור ידע.
אורי מעוניין ללוות את הצוות.
ליווי אנימאטסורי והארוקון – אורי
לכל כנס יש מנהל שנתי – כרגע מיתר פשקר להארוקון, אורי לאנימאטסורי. המלווה מייצג את הועד לכנס ואת הכנס לועד. אחלה דרך בלהרוויח נסיון בתחומים שונים בכנסים.
ליאן תלווה את הארוקון לבקשת מיתר. ליאן הציעה ללוות גם את אנימאטסורי.
איש קשר עם ועדת הביקורת
נימרוד מבקש שיהיה איש קשר רשמי מהועד לועדת הביקורת לתקשורת רגילה. אורי מציע את עצמו לתפקיד.
הועד מסכים לתפקידים הנ״ל, והרי הרשימה:
אורי:
יו"ר הארגון
דובר הארגון
מלווה צוות קש"ח
אחראי תיבת הדואר
מלווה צוות מוזיקה יפנית
מלווה מרחב בטוח
מלווה המנגה קפה
מלווה צוות דיסקורד
מלווה צוות דוכנים שנתי
איש קשר הועד המנהל עם ועדת הביקורת
רומי:
מלוות צוות שיווק
מלוות מועדון החברים (בשיתוף)
מריה:
מלוות צוות תכנים
מזכירת הארגון – אחראית על קביעת ישיבות ונושאים
מלוות צוות מחסן
דבורה:
מלוות מועדון החברים (בשיתוף)
מלוות צוות עיצוב שנתי
מלוות צוות שימור ידע
ליאן:
מלוות צוות קשרי פנים
מלוות צוות כוח אדם
מלוות צוות קוספליי
מלוות הארוקון
מלוות אנימאטסורי
יוני:
גזברית הארגון
מזכירת הארגון – אחראית על פרוטוקולים
אחראית בירוקרטיה מול רשם העמותות
5. תקנון דוכנים
מעדכן: אורי
אורי הציג לועד גרסה חדשה של תקנון דוכנים. השינויים מרחיבים על איזה סוגי מוצרים ניתן למכור בדוכנים בשתי דרכים – ראשית מציבים הגבלה על כמה מוצרים צריכים להיות קשורים לאנימה מנגה ותרבות יפן (ברמת הגבלות שונה לדוכני צייר ולדוכנים מסחריים), ושנית מפרטים איזה סוגי מוצרים מותר למכור בדוכני ציירים בצורה פחות מגבילה שמסבירה את כוונת המשורר (עד היום הייתה רשימה סגורה של סוגי מוצרים שצריך לקבל אישור כדי לצאת ממנה).
מריה מבקשת לקבל מצוותים כנסיים דוגמאות לסוגי מוצרים בעייתיים לפי ההגדרה הקודמת כדי שנוכל לשפוט האם השינויים המוצעים בתקנון עוזרים לבעיה.
בנוסף לעיל, השינוי לתקנון יסדיר כעת איך צריך להירשם לדוכן עם יותר מצייר אחד, כולל מקרים של מכירת מוצרים של צייר אחר ללא נוכחותו.
לאחר הדיון על השינויים בתקנון, הגרסה הועברה חזרה לצוות דוכנים לפני שיציעו לועד את התקנון לאישור סופי.
6. תגובתיות ארגונית לפניות
מעדכן: אורי
כפי שעלה באסיפה הכללית, הארגון כרגע מגיב לפניות מהחוץ מאוד לאט, לעיתים חודשים אחרי הפניה.
ליאן סבורה שצריך להיות מישהו בועד שיהיה אחראי על סידור המייל וכל הפניות.
מריה מציעה שתהיה תורנות מייל – תורנות חודשית בין כל חברי הועד.
ליאן מוסיפה שגם לדרכי פניה אחרות לועד, כמו הערוץ הקבוע בטלגרם מול צוות שיווק, צריך להיות אחראי ועד קבוע, והיא מציעה את עצמה לתפקיד.
אורי מוסיף שיש גם פניות למיילים ארגוניים שונים שלא נענות לעיתים. הוא מציע פתיחת מיקום מרכזי שכל המיילים הארגוניים מגיעים אליו כדי שנוכל להשגיח עליו. אחד מחברי האסיפה הכללית הציע לנו עזרה בפתיחת מיקום כזה, אורי ישוחח איתו בנושא כדי להבין מה האופציות.
הישיבה נסגרה.
7. נספחים – החלטות ועד שעברו מחוץ לישיבות
מעדכנת: יוני
יוני פתחה דיון במייל עם הועד החדש בנוגע למחיר הכרטיס לאירוע הקראוקה, בו טענה כי עקב הדיון באסיפה הכללית על שינוי כיוון של הארגון תקציב נייטרלי ולא לאירועים מרוויחים, היא כבר לא סבורה שהעלאת מחיר הכרטיס לאירוע הקראוקה נחוצה או ראויה. הועד הנכנס הסכים עם הדברים ואישר החזרת מחיר הכרטיס למחיר הקודם.