ישיבת ועד אמאי 2024 מאי (28.05.2024)

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, מריה צליקוב, חברי ועדת הביקורת מיתר פשקר ונימרוד סקאל, בשיחה וירטואלית: דבורה פלבניק, אופיר פלר

1. אנימאטסורי 2024

מעדכן: אורי

החוסר המשמעותי האחרון בסגל הוא א' אולם ראשי, פרט לכך חסרים רק כמה תפקידי ע׳.

ישיבות סגל יתחילו בקרוב, פרסומים התחילו כבר. מכירת כרטיסים תתחיל בעוד שבוע וחצי.

2. הפקות מקור

מעדכנת: אופיר לוטן

הפקת דייס מיוזיקל מיועדים לעלות בהארוקון 2025. הפקת כאוספליי מיועדים לעלות באנימאטסורי 2025.

3. מחסן

מעדכנת: מריה

יש במחסן כרגע ארגזים רבים עם מכסים שבורים שקשה להערים אותם, וארגזים שנרצה להחליף בארגזים בגדלים אחרים או צורות אחרות. מריה מבקשת תקרת תקציב לעניין. הצבעה על התקרה המוצעת – עבר פה אחד.

4. פסטיבל אנימיקס

מעדכנת: אופיר לוטן

הייתה פגישה של אופיר לוטן ומיתר פשקר עם אנימיקס, חושבים לקנות סרט לשתי הקרנות בשיתוף עם אמאי, כרגע יצרנו קשר עם מספר חברות הפצה שאנחנו בקשר איתן, אך בינתיים אין לנו תגובה. אופיר מציעה לנסות לקנות סרט לשלוש הקרנות, שלישית מתוכן בסינמטוקיו, ואופיר הציעה להם לכסות את המחיר או חלקו עקב הנפילה של תאריך אנימאטסורי על אנימיקס.

5. הקרנות סרטים

מעדכן: אופיר פלר

אופיר פלר שואל האם הייתה לנו אופציה לעשות אירוע הקרנה של הסרט של Spy x Family שהגיע לאקרנים בארץ לאחרונה. אופיר לוטן אומרת שפלאנט דיברו איתנו בנושא, קיבלנו כמה כרטיסים בחינם להגרלה תמורת פרסום אבל לא יותר מזה. אורי גם דיבר על הנושא מול חברת ההפצה, וגם הם לא היו מעוניינים. יש לציין שהקרנת מעריצים בקמסגרת זו דוברה כהקרנה עם מרצ׳נדייס אקסקלוסיבי. אורי מציין שאין אינטרס מצידנו להרים הקרנות שאינן מיוחדות (למשל עם מרצ'נדייס). אנחנו מקבלים את רוב התועלת מקשירת שם הארגון עם הבאת הסרטים דרך הפרסום שלהם.

 

אופיר פלר מציין שבעיניו יש עניין בהקרנה שתמותג "של אמא"י" גם בלי מרצ'נדייס. אורי מציין שלאירועים כאלה פלאנט נוטים להעלות מחירים בלי תמורה נוספת למגיעים, ואופיר לוטן מוסיפה שהם נוטים לא להיות הבטחת איכות מבחינת איזה קהל מגיע, ושבתכלס מדובר בעיקר בפרסום חינם מצידנו לבית הקולנוע אם אנחנו לא מקבלים משהו קונקרטי מבית הקולנוע. אופיר לוטן מוסיפה שרוב בתי הקולנוע הגדולים פשוט לא מוכנים לתת לנו הנחות, רק קולנועים כמו לב והסינמטק שאנחנו ביחסים קרובים איתם.

6. נשף אנימה

מעדכן: אורי

הנשף נקבע ל-29 באוגוסט. אורי אוסף אנשי סגל – צח יטפל ברשימת ההשמעה כמו שהוא מטפל ברשימות ההשמעה של המסיבות בדופלקס, רותם פישמן מעוניינת ברעיון של ניהול מופע סטייל דראג.

אורי לא בטוח לגבי הגבלת גיל כרגע – 16 או 18 ומעלה. 16 יותר מכליל מהמסיבות אבל 18 אולי יהיה יותר נעים לקהל הבוגר, ויקל למכור אלכוהול אם נרצה, כמו גם שיקל להוסיף תוכן לקהל יותר בוגר כמו דראג.

מריה חושבת שיש כבר את הדופלקס עבור אירועים עם הגבלת גיל של 18+ ולכן שווה לנסות לעשות 16+ ולראות איך האווירה תהיה. אופיר לוטן סבורה של- 16+ צריך נוכחות צוות מרחב בטוח גדולה במקום, אבל אם יש (כפי שאורי מציע) חדר מוגדר של 18+ שאסור להוציא ממנו אלכוהול זה כנראה יקל את העומס.

7. שת״פ מסיבות בדופלקס

מעדכן: אורי

המסיבה החודש קיבלה פידבק טוב על רשימת ההשמעה, העבודה בינינו לבין הדיג׳יי עבדה טוב והקהל הרגיש את זה. היו פידבקים מהקהל לגבי מרחב בטוח ואנחנו בדיבור עם בעל המקום כדי להשתפר לעתיד. אופיר לוטן לא סומכת על המקום בנושא מנסיון עבר אישי, ומעדיפה שיתנו לנו את הסמכות להגיד למאבטחים להעיף אנשים ולבטל כרטיסים. אורי חושב שנוכל לקבל מבעל המקום את הבקשות האלה ויעדכן בנושא.

8. פיוז׳ן-קון

מעדכן: אורי

הכנס לא יתקיים בחפיפה עם אנימאטסורי. אורי חושב להציע להם החלפת תוכן – נציע להם הרצאות מאצלנו והם יארגנו משהו דרגון בול-י במשחקיה, טורניר למשל.

9. פעילים

מעדכנת: מריה

יש דור חדש של פעילים שלא משתמשים בפייסבוק, ולכן לא נמצאים בקבוצת הפעילים בפייסבוק. מריה תוהה לגבי אופציות לפתרון בעיה זו. הערוץ בדיסקורד לדעתה לא מספיק נגיש או נוח. היא חשבה על ערוץ טלגרם לעדכונים לכל הפחות. אופיר לוטן מסכימה עם הקמת ערוץ טלגרם ואף חשבה על ערוץ טלגרם לעדכוני אמאי כלליים, זה בעיקר דורש אנשי סגל שיעבדו על זה ואולי כלי שיפרסם פרסומים בפייסבוק גם לערוץ הזה.

10. שימור ידע

מעדכנת: דבורה

ליאן לביא ומריה עוזרות לדבורה עם התחום. בשבוע הבא תהיה ישיבה לחלוקת עבודה, ואז יקבעו שיחות עם הא׳ של כל צוות עדכני להתחלת ניהול העברת ידע פרטני אחד אחד.

11. אירוע קראוקה

מעדכן: אופיר פלר

אופיר פלר מעלה שיוני העלתה בפניו הצעה לארגן אירוע קראוקה בחודשים הקרובים. אורי מעלה שיש אתגר עם מציאת מקום בימי שישי כרגע. יוני ואופיר לוטן מעלות שישמחו שאופיר פלר ינהל (גם אם ביחד עם אורי) מתוך רצון להכשרה ולמידה של ניהול אירועים.

אופיר פלר שואל לגבי גישת הועד לארגון אירועים בגדלים כאלה, של 20-30 איש – האם שווה לנו להתעסק עם אירועים כאלה כארגון?

אורי מציין שאירוע קראוקה לא יכול לגדול משמעותית מעבר לגודל כזה, כי לשיר שיר לוקח זמן. אופיר לוטן סבורה שאין סיבה להימנע מקיום אירועים של 30 איש, בוודאי כאלה שלא מפסידים כסף. אופיר פלר שואל לגבי מגבלויות ודרישות של ארגון אירוע כזה – אורי אומר שבעיקר צריך לקחת את הציוד מהמחסן, ולשכור ולהחזיר רמקול. האתגר השני כאמור הוא מציאת מקום, ולאורי אין כרגע פנאי לסקר שוק.

אופיר פלר יקבע שיחה עם אורי בנושא הדרישות מהמקום.

 

הישיבה נסגרה.