ישיבת ועד אמא"י 2024 אפריל (30.04.2024)

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, דבורה פלבניק, בשיחה וירטואלית: מריה צליקוב, אופיר פלר, חברי ועדת הביקורת מיתר פשקר ונימרוד סקאל

1. סיכום כספי 2022 + ניהול תקין 2024

מעדכנת: יוני

הסיכום הכספי עבר באסיפה כללית ב-11.4 וכבר אושר על ידי הרשם. אנחנו מחכים כעת לאישור מהרשם על ניהול תקין לשנה זו – צריך לסיים את הדיווחים של שנתיים אחורה כדי לקבל את הניהול התקין על שנה מסוימת, ולכן לא יכלנו לבקש אותו עד שהגשנו את הסיכום הכספי.

2. הארוקון 2024

מעדכן: אורי

ישיבת הסיכום תתרחש בחמישי הזה.

3. אנימאטסורי 2024

מעדכן: אורי

רוב התפקידים גויסו כולל כל התפקידים הקריטיים, ומספר תכנים גדולים כולל תכנים לאולם הראשי סגורים כבר.

4. שת״פ מסיבות בדופלקס

מעדכן: אורי

הפידבקים לניסוי הכנת רשימת שירים במסיבה האחרונה היו מאוד חיוביים. פתחנו טופס פידבק וקיבלנו מהקהל ישירות את התגובות, למסיבה הבאה נמשיך כרגע באותה מתכונת.

5. סינמטוקיו

מעדכנת: אופיר

אנחנו סגורים מבחינת סרטים לבערך שנה קדימה. הסרט הבא שיוקרן הוא גברת הוקוסאי ב-9 במאי

6. נשף אנימה

מעדכן: אורי

מדובר בפניה מטליה ברקאי – בעלה הקים מועדון ריקודים בראשל"צ והיא רוצה לארגן שם נשף אנימה – אירוע ריקודים טיפה יותר פורמלי, עם מוזיקה יותר רגועה מהרייבים בדופלקס. (בעיקרון הם רצו להרים שם מסיבות, אבל אורי אמר שכבר יש לנו שת"פ ליין מסיבות קיים שעלול להתנגש מבחינת קהל ונישת מסיבות אז הוא הציע אלטרנטיבה).

הועד התדיין על תאריך ותקציב לאירוע, כמו גם פרטי המקום, והפרטים מצונזרים מהפרוטוקול מכיוון שהשת"פ לא נסגר עדיין.

 

אורי מבקש אישור עקרוני למסגרת התקציב הזו. יוני מבקשת בנוסף לאישור זה שאורי ימצא מישהו שינהל את האירוע יחד איתו מכיוון שהאירוע המוצע מתוכנן להיות יחסית סמוך לאנימאטסורי שאורי מנהל. אופיר לוטן מוסיפה שקשה למצוא שיווק כבר לאנימאטסורי והיא דואגת מבחינה זו גם לנשף זה וגם לבעיות בגיוס לאנימאטסורי עקב סתירה בין האירועים. אופיר פלר מעלה חשש מכמות המגיעים – אופיר לוטן ואורי לא סבורים שתהיה בעיה מבחינת כמות מגיעים אבל אופיר לוטן כן דואגת מבחינת תאריך תחילת שיווק האירוע

אורי מציע תאריך אלטרנטיבי לאירוע אחרי אנימאטסורי. אופיר לוטן סבורה שזה פותר את רוב הבעיות, גם שיווקית, גם מבחינת מסגרת זמן, גם כדי לשחרר את התפיסה של הסגל וגם כדי לשווק את הנשף בכנס.

 

אורי מעלה הצעה זו לאישור עקרוני – אושר פה אחד.

7. נומזי-קון

מעדכן: אורי

הייתה שיחה בין אורי לנומזי-קון לאחר הישיבה הקודמת כפי שצוין בפרוטוקול הקודם. היא הלכה טוב. הצענו להם אופציות לשת"פ בהוצאות והכנסות כנסים עתידיים כך שיהיה טוב לשני הצדדים, ונחזור לנושא אם הם יהיו מעוניינים בכך באירועים עתידיים.

8. פיוז׳ן-קון

מעדכן: אורי

כנס דרגון בול שמתקיים כל קיץ, אין לנו כרגע שיתופי פעולה איתם, אבל אורי בקשר עם מנהל הכנס. הכנס לא קטן, להבנתנו 1,000-2,000 איש, אז יש לנו אינטרס לשיתוף פעולה, לכל הפחות כדי למנוע חפיפת תאריכים בין הכנסים. אורי רוצה להקים דוכן אמא"י שם.

 

הישיבה נסגרה.