ישיבת ועד אמאי יולי 2024 (21.07.2024)

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, דבורה פלבניק, חבר ועדת הביקורת נימרוד סקאל, בשיחה וירטואלית: אופיר פלר, מריה צליקוב

1. אנימאטסורי 2024

מעדכן: אורי

הכנס מתנהל כהלכה, יש עליה ביחס לשנה שעברה גם במכירות הכרטיסים וגם בהכנסות מהדוכנים.

יש מצוקת מקומות לניהול ישיבות סגל לכנס – אשכול הפיס בעירוני א' והסלון בדיזנגוף סנטר לא זמינים לנו בתקופה הקרובה בשעות רלוונטיות. הועד יתבונן באפשרויות נוספות. זו בעיה גם לאירועים אחרים קטנים של הארגון שבדרך כלל מתנהלים באחד המקומות הללו.

מבחינת נכנסי חינם מהסגל הארגוני – בשנים האחרונות עשינו טופס הרשמה לכלל הסגל הארגוני. מהכנס האחרון (הארוקון) כל מלווה צוות ארגוני רשם את האנשים שהיו רלוונטיים בעיניו, וכך נמשיך גם בכנס הזה.

הועד התדיין גם על רענון רשימת הסגל הארגוני ועל הסדרת ההטבות לסגל הארגוני. מריה תתמקד בגיוס לצוות כוח אדם ארגוני על מנת להתחיל לטפל בנושא זה בצורה שלא תתפרק בין ועדים.

2. בחירות

מעדכנת: אופיר לוטן

אופיר תחפוף את דבורה לגבי ניהול הבחירות לאחר הכנס.

3. דוכן אמאי באייקון

מעדכנת: אופיר לוטן

אנחנו שוקלים לחלוק עם דייס מיוזיקל ו/או כאוספליי את דוכן אמא"י ליום של הבחירות כדי לפשט את הלוגיסטיקה של הדוכן. כרגע צריך להבין באיזה יום הבחירות ולהמשיך משם. אופיר לוטן תעשה חפיפה לאופיר פלר לאחר אנימאטסורי בנושא הדוכן.

4. אנימיקס

מעדכנת: אופיר לוטן

רכשנו את Ghost Cat Anzu לשלוש הקרנות, שתיים שמתרחשות באנימיקס ואחת שנשמור לסינמטוקיו. אנימיקס בנוסף רכשו זכויות בעצמם לעוד יום הקרנה.

הכנס מקיים שיתוף פעולה רב איתנו, למשל אופיר לוטן מנהלת אירוע עם אמנית המנגה מאקוטו טאנאקה.

5. "מנגה שוט"

מעדכנת: אופיר

מדובר באירוע בסגנון מנגה קפה בבר הלובר בחיפה.

ירדן לבני שסקין גויסה לנהל את המפגשים כפי שהוצעו בישיבה הקודמת והיא גייסה מתנדבים לנהל דיונים למפגשים לכחצי שנה קדימה.

ירדן תבקר במקום בקרוב כדי לקדם את המפגשים יותר, הרעיון למפגשים הוא מפגשים חינמיים כשהמקום יקבל מכירות למנגות שהם מחזיקים במקום מהמגיעים לאירועים.

6. שיתופי פעולה

מעדכנת: אופיר

ההקרנה של הייקיו בפלאנט הייתה מאוד מוצלחת, היה סולד אאוט וקיבלנו חוות דעת מצוינות.

ביקורת שעלתה הייתה שחלוקת החולצות הייתה אקראית ולא לפי בקשה. נשמע שפלאנט רוצים שמישהו מאמאי יתנדב בשביל לחלק את החולצות בצורה מסודרת, ואחרת הם יעדיפו לא להביא חולצות. אופיר סבורה שמכיוון שאנחנו לא מרוויחים שקל מההקרנות האלה וגם לא הרבה פרסום (כי רוב הנוכחים מכירים אותנו), אין לנו אינטרס לשים כסף או כוח אדם נוספים עבורם בשביל עבודה שהם לא מוכנים להשקיע. אנחנו כן ננסה לוודא מולם בעתיד את הליך החלוקה המתוכנן.

7. נשף

מעדכן: אורי

ימי חמישי במתחם שרצינו לנהל בו את הנשף נתפסו כולם לעתיד הקרוב, ולכן לא נוכל לקיים את הנשף ב-29.8 כפי שרצינו. הם הציעו לנו לעשות אותו ביום אחר. אורי סבור שזה יפגע בכמות המגיעים ובאופי האירוע לעשות אותו ביום שאינו סוף השבוע. אנחנו צריכים לעדכן אותם בנושא עדיין, טרם עשינו החלטה, אבל בכל מקרה האירוע לא יתקיים בסוף אוגוסט.

 

הישיבה נסגרה.