ישיבת ועד אמאי 2023 פברואר (28.02.2022)

נוכחים: יוני לינדר, אופיר לוטן, אורי מרקוביץ׳, יונתן קדוש; בשיחה וירטואלית: עדי זילכה

1. שתפ סינמטק תא

מעדכנת: אופיר

סגרנו את השתפ רשמית, נעשה איתם הקרנה פעם בחודש לעתיד הקרוב, נתחיל עם הסרט מהארוקון ואנחנו בתהליכי השגת סרטים נוספים. אנחנו משווקים את הסרט כמעט אקסקלוסיבית ונפרסם קודי הנחה.

2. מרצ׳נדייז ארגוני

מעדכן: יונתן

המרצ׳נדייז הודפס וכך גם שילוט לפרסום ולדוכן. מאז הפרסומים נראה שיש עניין חי ברשתות החברתיות.

3. אנימאטסורי

מעדכן: אורי

אנחנו לא מוצאים מקום טוב עבור אנימאטסורי מלבד בנייני האומה והם בעצמם מאוד רוצים שנהיה אצלם בשני האירועים כל שנה. אופיר מציינת שזה אומר שלעבור משם יהיה קשה, לא בהכרח כדבר רע. האלטרנטיבה העיקרית היחידה היא מרכז הירידים בתא והמחיר שם עולה על מחיר הארוקון ודורש הרבה יותר עבודה מצידנו.

התאריך המתוכנן הוא ה22, יום שלישי, כי אין חמישי רלוונטי פתוח.

יונתן מציע את היכל שלמה לבדיקה – אורי יבדוק את המקום כי הוא לא עלה בבדיקות עד כה.

 

אנחנו מתכננים לחזור לכרטיסי פלוס שיכללו מרצ׳נדייז וכניסה מתועדפת לאירועים. אורי רוצה להוציא פוסט בנושא שמסביר שהמטרה היא לא להעלות את מחירי הכרטיסים אפילו כשהשוק מתייקר סביבנו.

4. הארוקון

מעדכן: אורי

מכירת הכרטיסים מתקדמת טוב, הצוותים מתפקדים כראוי. תהיה הקמת בוקר כי בנייני האומה לא פנויים ביום שלפני כן- הצוותים לא אוהבים את זה. דחינו קצת את פתיחת השערים.

5. תוכנית עבודה ותקציב

מעדכן: אורי

העבודה על התכנית והתקציב התעכבה עקב עומס של הועד עם הארוקון. ננסה לסגור לפחות בדיעבד לאחר הארוקון.

אנחנו מתכננים עוד מסיבות ואירועי תוכן הקדנציה. אופיר רוצה לארגן גם אירוע תוכן ייעודי לציירים. 

6. הצעות שת״פי סרטים

מעדכן: יונתן

יונתן רוצה להציע שנייצר איזה אירוע סביב הסרטים המסחריים הגדולים כמו דימון סלייר כדי להגיע לקהלים שלא מכירים אותנו. אופיר עונה שכשניסינו עד כה די לא ספרו אותנו ולא התייחסו אלינו בצורה מכבדת.  אנחנו גם לא כל כך יודעים מה להציע להם שיהיה שווה להם. בוואן פיס רצינו לשים שקופית עם לוגו של הכנס, ולא הסכימו לנו.

 

יונתן מציע – מה לגבי הרצת פרסומות לפני סרטים? אופיר עונה – כנראה הרבה, בהחלט רלוונטי לבדוק.

7. שיווק ארגוני

מעדכן: דיון כללי

הועד התדיין על האפשרויות שלנו לבצע ניתוחים סטטיסטיים של רוכשי כרטיסים ואפיון קהל דומים. המעבר למערכת מכירת הכרטיסים החדשה הגביר את יכולותינו אבל זה דורש אנשי שיווק שמבינים בנושא.

8. צוות עיצוב שנתי

מעדכנת: אופיר

עבודת הארכיון של יצירות אמנות של הארגון התקדמה מאוד והשימוש בקנבה הארגוני תורם לעבודה השוטפת.

 

הישיבה נסגרה.