מזג האוויר מתחיל להתקרר? מזל שיש כאן ניוזלטר שיחמם את ליבכם עם ידיעות מרגשות על כל מה שקורה עכשיו באמא"י! על מה אתם הולכים לקרוא בניוזלטר זה? עדכונים על כנס הארוקון הקרב ובא, תוצאות הבחירות לועד אמא"י וקורס מיוחד לחברי אמא"י שאולי יעזור לכם לנהל את כנס אמא"י הבא! שתהיה לכולכם קריאה מהנה.


1. הארוקון 2020

הרגע לו כולנו חיכינו הגיע – הוכרז תאריך לכנס האנימה הכי גדול ומטורף של השנה!
השנה כנס הארוקון יתקיים בתאריך 10.3.2020 בחופשת פורים.

Harucon 2020
איור: Terra sb | גרפיקה: אניטה קרפל

בלעדיכם הכנס לא יוכל להתקיים! רוצים לעזור להפוך את הארוקון לכנס האנימה הכי טוב שהיה עד עכשיו? רוצים על הדרך לזכות בכניסה חינם? בואו להצטרף למשפחת המתנדבים של הארוקון 2020. ההרשמה לתפקידי ההתנדבות השונים נפתחה ואתם יכולים להירשם כאן.

בואו להתנדב בהארוקון
איור: Noy KamaRin Xenophontos | גרפיקה: לי ציפקין (Dewbone)

2. תוצאות הבחירות לועד אמא"י וועדת הביקורת

בתאריך 16.10 התקיימה אסיפה כללית לחברי אמא"י, בה הועד היוצא סיכם את השנה שחלפה ואת הנעשה בארגון. האסיפה הסתיימה בבחירות לועד אמא"י לקדנציה 2019-2020. באופן מפתיע, בניגוד מוחלט לשנה שקדמה לה, ביום האסיפה היו לא פחות מ-10 מתמודדים (על אף שאחד פרש רגע לפני ההצבעה)! למען ההשוואה, שנה שעברה הבחירות נדחו בחודש לאור מחסור במועמדים. הועד הורכב לבסוף רגע לפני שהאסיפה נדחתה שוב.
חברי הועד החדשים לשנה הקרובה שנבחרו בבחירות הם: בן דינוביץ', ויטל שיי וקסלר, יוני לינדר, ניב שצ'רב, לירון אפריאט, תומר שלו ואורי מרקוביץ' שיכהן כיו"ר הארגון שנה חמישית ברצף.
בנוסף לחברי ועד שינהלו את הארגון, נבחרו גם 2 חברי ועדת ביקורת שתפקידם לפקח על הועד.
חברי ועדת הביקורת שנבחרו הם יבגני קנטור ולורה חיינה.
ברכות לכל הנבחרים ושיהיה להם בהצלחה. כמובן תודה לכל מי שהגיע להצביע!
ועד אמא"י 2019-2020
בתמונה: ועד אמא"י החדש

3. קורס מנהלי אירועים וכנסים

תמיד רציתם לקחת חלק בניהול אחד מכנסי אמא"י אבל לא ידעתם איך??
הנכם מוזמנים להירשם לקורס למנהלי כנסים ואירועים שיתקיים במהלך החודשים דצמבר וינואר. הקורס הינו בחינם ומיועד אך ורק לפעילי הארגונים הבאים: אמא"י, האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, העמותה למשחקי תפקידים בישראל ועמותת טולקין הישראלית.
במהלך 8 מפגשים בני שעתיים, שיתקיימו בחדר הדרכה בסמוך לקניון איילון ברמת גן, נלמד היבטים רבים הכרוכים בניהול כנסים בעלי אופי התנדבותי, בין היתר – ניהול לו"ז ההפקה, ניהול תקציב וכספים, ניהול כוח אדם, לוגיסטיקה, שיווק ויחסי ציבור, נגישות ובטיחות, מכירות ושירות לקהל, גיוס תוכן ועוד.
הקורס מיועד לאנשי סגל קיימים ששוקלים להתקדם לתפקידי ניהול, לחברי ועד בעמותות המבקשים ללוות מקצועית ולחנוך מקצועית מנהלי כנסים, וכל מי שמעוניין להפיק אירועים במסגרת אחד או יותר מהארגונים שהוזכרו לעיל.

הקורס יתקיים בהדרכתו של תומר שלו, מנהל פסטיבל אייקון ב-10 השנים האחרונות.
להרשמה לקורס אנא מלאו את טופס ההרשמה.

קורס מנהלי כנסים
איור: סם דניאל

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש ספטמבר הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.


5. המלצה חודשית

המלצה חודשית - דר' סטון

שם: Dr. Stone

ז'אנר: מדע בדיוני, הרפתקאות, שונן

מספר פרקים: 24

סטודיו: TMS Entertainment

עונת שידור: קיץ 2019

יום גורלי אחד, דבר מוזר קרה; כל בני האדם על פני כדור הארץ הפכו לאבן בהבזק אור אחד. 3700 שנה לאחר מכן, תלמיד תיכון בשם טאיג'ו מתעורר ומוצא עצמו אבוד, בודד ומבולבל בעולם מלא בפסלים בדמות אנשים שהכיר. למזלו, הוא לא היחיד שהתעורר. חברו לכיתה הגאון, סנקו, השתחרר גם הוא מכלא האבן בו היה כלוא כחצי שנה לפני שטאיג'ו עצמו התעורר. סנקו, שהחליט להשתמש במוחו המדעי כדי להציל את האנושות מגורלה המר, מצרף לשורותיו את טאיג'ו. השניים עובדים יחדיו במטרה לעורר מחדש את התרבות האנושית כולה.
מעבר להיותה מרתקת וכיפית לצפייה, הסדרה דר. סטון תגרום לכם להעריך מחדש את כל הדברים הקטנים שלנו שכבר נראים מובנים מאליהם, אך מאחוריהם עומדות אלפי ומיליוני שנים של התקדמות טכנולוגית שהאנושות צעדה לקראתה לאט לאט. זאת חוויה שאתם לא רוצים לפספס!


עד כאן לניוזלטר אוקטובר 2019, מאחלים לכם חורף חמים ונעים, מלא בסדרות אנימה שיחממו לכם את הלב!