שם: יונתן "יוני" לינדר

גיל: 24

רזומה

  1. חברת ומזכירת ועד אמאי, 2016-2018 (חלק מהועד המקים)
  2. ליווי ועדי של מספר אירועי תוכן
  3. מעבירת תוכן קבועה באירועים

 

מצע.

חששתי למלא תפקיד כחברת ועד בקדנציה האחרונה מכיוון שהתחלתי בה שנה ראשונה של תואר מאוד מאתגר, פיסיקה-מתמטיקה דו חוגי באוניברסיטה העברית. כעת כשהשנה הזו מאחורי אני יכולה להעיד שהשילוב בין השניים אפשרי, ואף טוב גם לי וגם לארגון. החסרון העיקרי הוא שאני פחות זמינה לקחת אחריות אקטיבית על אירועים, אך כשהיה צורך בכך תמיד מצאתי את הפנאי לכל משימה השנה, וזה מה שהכי הדאיג אותי. יותר מכך, כחברת ועד עם ותק יכלתי לעזור לחברי הועד החדשים להתאקלם לועד ואני חושבת שזו תרומה שבעצמה מאוד עזרה לתפקודנו כועד בקדנציה זו.

במהלך שתי הקדנציות האחרונות מילאתי את תפקידי מזכירת הארגון ואשת הקשר מול הייעוץ המשפטי של הארגון. אני מרגישה שאני ממלאת תפקידים אלה כראוי, הפרוטוקולים יוצאים בזמן וישיבות הועד מתכנסות כהלכה, ומתכננת להמשיך למלא אותם אם אבחר.

בקדנציית 2017-2018 ליוויתי את צוות הפקות מקור, אני חושבת שיש לי את היכולת לתת לו את התמיכה הועדית הנחוצה ומקווה לנשום אוויר חדש לתוך התחום בעזרת עידוד של הפקות מקור יותר קטנות – יש כל כך הרבה יותר לעשות בתחום מרק מחזות זמר של שעה וחצי, וזו מטרה לקדנציה הזו באם אבחר.

לבסוף, בסוף קדנציית 2016-2017 הצלחתי סוף סוף לגייס צוות תכנים שנתי. במחצית השניה של קדנציית 2017-2018 לאחר פרישתו של אחד מחברי הועד לקחתי אותן חזרה תחת חסותי ואני חושבת שהן עשו אירועים ושת"פים נהדרים, וכעת כשצוות זה הוא כבר "בן טיפוחי" אני בהחלט מתכננת להמשיך ללוות אותן בקדנציה הזו גם כן.

 

הצהרת כוונות.

אינני מתכננת לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.

אני מעוניינת להשתתף בתחרויות השירה של אמא"י באם יתקיימו, ולכן לא אשתתף בדיונים הנוגעים אליהן ישירות.