ישיבת ועד אמא"י 2024 מרץ (31.03.2024) – ישיבה וירטואלית

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, בשיחה וירטואלית: דבורה פלבניק, מריה צליקוב, אופיר פלר, חברי ועדת הביקורת מיתר פשקר ונימרוד סקאל

1. סינמטוקיו

מעדכנת: אופיר

חתמנו על חוזה והסינמטק רכשו שישה סרטים להקרנות לסינמטוקיו, ממאי והלאה. לא נקרין אותם ברצף כדי לתת זמן לתרגום ושיווק, אז זה יחזיק אותנו לתקופה ארוכה.

2. אנימאטסורי 2024

מעדכן: אורי

מתרחש ב-8.8. נכריז  על כך השבוע.

הגיוסים העיקריים החסרים בנקודה הזו של העבודה הם עיצוב ושיווק. יש כבר תכנים ואתר.

3. מסיבות בדופלקס

מעדכנת: אופיר

יש מסיבה ב-11 לאפריל והמסיבה הבאה מיועדת ל-23 במאי. כפי שדיברנו בישיבה הקודמת אנחנו מתכננים מעורבות יותר גדולה במסיבה זו בתיאום איתם.

4. שימור ידע

מעדכנת: דבורה

דבורה ארגנה דרייב ושרת דיסקורד כדי להתחיל לארגן בהם את כל הניירת הארגונית של כנסים. ליאן מארגנת ומעדכנת קיט ישן של הארוקון מתקופת ניר. דבורה העבירה טופס לשימור שיפור לסגל הארוקון, והתחילה לקבוע ישיבות עם סגל הארוקון כדי לתאם סשנים לתיעוד.

5. סיכום כספי 2022

מעדכנת: יוני

קבענו אסיפה כללית ב-11.4 כדי לאשר את הסיכום הכספי, עד כמה שבאיחור עקב המלחמה השנה.

6. הארוקון 2024

מעדכן: דיון כללי

הכנס היה הגדול שהיה לנו והרוויח מאוד.

אופיר מעדכנת שמשפחות החללים והחטופים שהגיעו לכנס העבירו פידבק מאוד חיובי על ההנצחה. הסגל והקהל קיבלו רושם חיובי גם כן.

7. נומזי-קון

מעדכן: אורי

כנס שהגיע מהקהילה ואנחנו לא מעורבים בו אבל כן מדברים איתם כדי לתת ייעוץ במידה וירצו בכך. הכנס מתקיים ב-16.5 ומיועד לקהל מעל גיל 18.

 

לאמא"י בתור ארגון שמקדם את הקהילה חשובות מאוד התארגנויות ויוזמות קהילתיות – הפקות מקור, פרוייקטים קהילתיים, כנסים שלא קשורים אלינו ישירות ועוד. אנחנו תמיד שמחים לשמוע על יוזמות של אנשים בקהילה ולראות האם ואיך נוכל לעזור, עד לרמה של שיתוף ותמיכה כלכליים באישור הועד.

 

מכיוון שנומזי-קון כבר העלו מכירת כרטיסים, זה מאוחר מדי בעינינו עבור שת"פ כלכלי; אבל לכנסים עתידיים שלהם אנחנו נשמח להתדיין על הנושא.

 

הישיבה נסגרה.