הקדמה

שנת 2017 נגמרה לה, והשנה החדשה התחילה. מבחינת אנימה, הרבה יטענו שכבר התחלנו בשיא עם האנימה Devilman Crybaby של נטפליקס, שעשתה המון רעש בתחילת ינואר. אך אנחנו תמיד מקווים שלא מדובר בשיא של השנה, אלא ביריית פתיחה לשנה חזקה שרק תשתפר. בנתיים בארצנו הקטנה ההכנות לכנס האנימה הגדול של השנה, הארוקון, כבר בעיצומן, והניוזלטר יתמקד בעיקר בעדכונים בגזרה זו. קריאה נעימה!

 

1. הארוקון 2018

מתנדבים
ההרשמה למתנדבים עדיין פתוחה. כרגע יש מחסור במתנדבים, ונשמח לכל זוג ידיים עוזרות. אם אתם מעוניינים לתרום מעצמכם לכנס, או שקורץ לכם לקבל כניסה חינם ואוכל, הרשמו כאן.
דוכנים
ההרשמה לדוכנים נפתחה, ונכון למועד כתיבת שורות אלה, היא עדיין פתוחה לכל מי שמעוניין. לטופס ההרשמה ולתקנון לחצו כאן.
קוספליי
השבוע נפתחה ההרשמה לתחרות הקוספליי. ההרשמה פתוחה נכון לעכשיו לאירוע השואוקייס ולתחרות הסקיטים והרשמה לתחרות הקוספליי נסגרה לסיבוב הראשון. הסיבוב השני יחל ב-8.2. למידע נוסף על התחרות ולטפסי ההרשמה לחצו כאן.

הרשמה לאירוע קוספליי

 

2. פרויקט הספרייה

פרויקט הספרייה חוזר לפעילות. פרוייקט הספרייה הינו פרויקט שמטרתו להנגיש מנגה לציבור הרחב ע"י הכנסתן לספריות ציבוריות. הפרוייקט חזר לפעולה לאחר עצירה קלה, ואף זכה לתרומה חדשה מתורם אנונימי. המלאי גודל לקראת משלוחים נוספים!
הכרכים של וואן פיס ושוקוגקי נו סומה יועברו לספריית התיכון של אורט-ים אשדוד, השאר כרגע בהמתנה לבית חם שיקבל אותם.
מכירים ספרייה שרוצה להקים מדור מנגה? צרו קשר במייל: [email protected]
כמו כן, מי שמעוניין לתרום כרכי מנגה, יהיה ניתן לעשות זאת בכנס הארוקון.

 

3. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש דצמבר הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

4. המלצה חודשית

עכשיו כששנת 2017 הסתיימה, זה הזמן המושלם להסתכל אחורה ולסכם את השנה שהייתה מבחינת אנימה. לצד תחרות פרסי האנימה של קראנצ'ירול לשנת 2017, לה כולם יכולים להצביע, ישנו יוטיובר אחד שהחליט לעשות טקס פרסי אנימה משלו. Under The Scope סיפק סיקור מקיף ונקודות מבט מעניינות על הסדרות של 2017, והחלטנו שיהיה נחמד לשתף גם אתכם בדעותיו. צפייה מהנה!

 

עד כאן לניוזלטר לחודש ינואר. מקווים שנהנתם מהקריאה ושנתראה בכנס הארוקון!
נ.ב – אמנם בדיליי קטן, אך נאחל שיהיה לכם חג ט"ו בשבט שמח!