ישיבת ועד אמאי 2023 מרץ (29.03.2022)

נוכחים: יוני לינדר, אופיר לוטן, אורי מרקוביץ׳, יונתן קדוש, ליאן לביא; בשיחה וירטואלית: נמרוד סקאל, קאטרין ש׳

1. סיכום הארוקון ראשוני

מעדכנת: ליאן

היה כנס מאוד מוצלח ושובר שיאים מבחינת כמות מגיעים, יותר מהארוקון הקודם. מסתמן שהפרסום של סטימצקי מאוד עזר, היו יותר משפחות וילדים מהרגיל ונראה שהם רוצים להמשיך לעבוד איתנו.

רצינו להביא אורח אבל לא הצלחנו למצוא אחד מתאים במסגרת הזמן והתקציב.

2. אנימאטסורי

מעדכן: אורי

אורי (מנהל הכנס) התחיל גיוס סגל, יהיה ב-24.8 בבנייני האומה.

3. שיתופי פעולה

מעדכנת: אופיר

השת"פ עם הסינמטק קרוב לסגירה, טיוטה ראשונית לחוזה נשלחה לועד וטיוטה מעודכנת תישלח בקרוב. 

 

השת״פ עם הדופלקס קורה בעוד שבוע וקצת – מתחם מסיבות שיארח אותנו למסיבה עם מוזיקה יפנית, דיסני ופסטיגלים. אנחנו מעורבים באירוע ישירות עם נציגי מרחב בטוח ויועצי פלייליסט.

4. תחרות אנימציה

מעדכנת: אופיר

כמה חברות קהילה פנו אלינו בתמיכת איגוד האנימטורים בהצעה להקמת תחרות אנימציה משותפת שפונה לסגנון האנימה ולקהילה שלנו. הציעו פורמט של אנימציות קצרות של כמה שניות, בנושא שרלוונטי לכנסים שלנו. יהיה צוות שיפוט מקצועי וגם שאיפה להצבעת חביב קהל. הן רוצות אירוע בכנס גדול והכרזה 3-4 חודש לפני הכנס.

 

ליאן חושבת שתחרות כזו לא תתאים להארוקון – גם כי הוא עמוס מדי וגם כי היא לא רוצה לקיים אירועי פיילוט בהארוקון, זה פחות מתאים לאופי האירוע. אורי מאוד מעוניין לקיים את האירוע באנימאטסורי ככנס היותר אקספרימנטלי של הארגון. ליאן מבקשת להדגיש לפונות שאין לנו את היכולת לארגן את האירוע עצמו, ועליהן לתת לנו צוות של 2-3 אנשים שיפיקו את האירוע וימצאו את השופטים – כמו שקורה עם אמא"ידול.

 

בנוגע לפרסים, הן רוצות פרסים שיותר ראויים למעמד, ביחס לפרסים בתחרויות שלנו כיום שהם יותר סמליים; זאת מכיוון שקהל היעד הוא אנימטורים מקצועיים ולא יוצרים יותר חובבים כמו באמא״ידול ותחרות הקוספליי. ליאן מתנגדת להצעה כי זה יוצר פער מאוד גדול בין התחרויות הקיימות שלנו והתחרות הזו. ליאן מוסיפה שזה הרבה יותר בסדר אם הפרס יגיע מחסות חיצונית, כי אז ניתן לפרסם שהפרס בחסותם ולהפריד בין התחרות הזו לשאר התחרויות שלנו. אורי מסכים עם התנגדות זו ועם הסייג – עליהן לספק לנו את הפרס, ונוכל לתמוך במציאת חסות דרך הקשרים שכן יש לנו.

 

אופיר תגיב להן את עיקרי הדברים ונארגן שיחה שלהן מול הנהלת אנימאטסורי.

5. מרחב בטוח

מעדכנת: קאטרין

קאטרין עידכנה את הועד במקרי מרחב בטוח שדורשים החלטת ועד, וצונזרו מהפרוטוקול מטעמי צנעת הפרט.

ליאן תלווה מעתה את צוות מרחב בטוח.

 

קאטרין עזבה את הישיבה.

6. מרצ׳נדייז ארגוני

מעדכן: יונתן

מהמרץ׳ החדש נמכר הכל די טוב פרט לצמידים שהודפסו. ליאן מציינת שאלה מכירות טובות מאוד לדוכן מידע בעיקר ביחס לעבר.

ליאן מציינת שהיו הרבה תקריות בסוף העבודה שיכלו להיפתר אם היה שיתוף יותר גדול בין סגל הכנס להליך העבודה על המרץ׳ – בפרט איך שהמכירה מתקיימת ושלטים שמורמים במתחם הכנס. ליאן ממליצה שתהיה שיחת תיאום ציפיות בכנסי עתיד של אחראי המרץ׳ מול המנהל – אולי כחלק מהסגל כדי לייצר קווי תקשורת ברורים.

7. תכנית עבודה שנתית

מעדכן: אורי

אורי ישלח את תכנית העבודה השנתית לועד כעת כשעבר הארוקון.

8. צוות תכנים שנתי

מעדכנת: אופיר

הרהב מהתכנים בהארוקון לא תועדו עקב בעיות תיעוד בכנס. עקב כך, אופיר רוצה לארגן ערבי הרצאות של ההרצאות שהיו בהארוקון, בין השאר כדי לתעד את ההרצאות שלא תועדו. ליאן מציעה לשלב את האירוע הזה עם שוק קח-תן בדים של צוות קוספליי שנתי שמתוכנן, למשל באשכול פיס.

9. צוות קוספליי שנתי

מעדכנת: ליאן

פלומה פרלוב הצטרפה לצוות כדי לסדר את תחום ההרשמה לתחרויות תקנונית והליכית.

 

הישיבה נסגרה.