ישיבת ועד אמאי 2022 פברואר (28.02.2022)

נוכחים: אורי מרקוביץ', אופיר לוטן, בשיחה וירטואלית: יוני לינדר, תמר ירון, ליאן לביא, יונתן קדוש, סוניה סינלניקוב


אירוע ל"ג בעומר

מעדכנת: תמר

תמר מעדכנת כי הסיור במקום התקיים עם מנהלות האירוע, ונראה שהמקום מתאים לפורמט האירוע המיועד. 

אורי מעדכן כי קרן לין מנהלת אנימאטסורי 2022 העלתה חששות לגבי פגיעה של קיום אירוע ל"ג בעומר בעבודה על אנימאטסורי. לאחר שיחות בנושא הסיכום היה להקטין קצת את סדר גודל האירוע ולהעביר תפקידים למנהלות האירוע במקרה הצורך, כדי למנוע שחיקת תכנים ואנשי סגל לקראת אנימאטסורי. לאירועים בגודל הזה, מדובר בהחלטה לא נדירה לאירועי אמא"י.


הארוקון 2022

מעדכנת: אופיר וליאן

האירוע מתקדם כהלכה ויקרה בתאריכו המיועד.

מכירת הכרטיסים תיפתח מחר.


כוח אדם ארגוני

מעדכן: אורי

העבודה על הארוקון ואירועים בכללי לאחרונה מראה שבארגון מאוד חסר כוח אדם להמון תפקידים.

מכיוון שצוות כוח אדם לא קיים כרגע, אורי (שמלווה אותו ולכן דה פאקטו מנהל אותו) מתכנן להתחיל להוציא הודעות גיוס מאוד מפורטות וספציפיות באופן שבועי – ראינו בעבר (עם צוות אתרים ארגוני) שהודעות גיוס כלליות לא עובדות אך הודעות גיוס מפורטות כן עובדות.

אופיר מציעה – נוכל לקיים יום פתוח, בזום או פיזי, על איזה תפקידים יש בארגון.


עדכון אתר ארגוני

מעדכנת: יוני

לאורך העבודה על הארוקון הפך להיות מאוד ברור שאתר הארגון נבדק ע"י ספונסורים שרואים שהוא אינו מעודכן כלל, למשל הועד המכהן לא עודכן מאז תחילת הקדנציה. תמר כרגע לקחה את תפקיד עדכון האתר כדי לפתור את הבעיה אבל יוני מדגישה שחייב להיות מישהו צוותי סגלי שעושה את זה, ולא ועדי. אורי אומר שצוות אתרים ארגוני יקח את התפקיד.


מישוב בארגון

מעדכנת: ליאן

ליאן מבקשת שנגיע להחלטה ועדית על פורמט הכנסת אנשים להקפאה מהתנדבות בארגון לאחר שמתקבל מישוב רע עליהם באירוע, וגם לפורמט הוצאתם מרשימת הקפאה כזו ואיך עושים אותה. הקפאה בארגון משמעה – החלטה שאדם לא יכול להתנדב באירועי הארגון לתקופת זמן מסוימת.

ליאן מציעה שהחלטות על הקפאה יהיו החלטות שמדוברות ברמת הועד. אורי מוסיף – גם החלטות על הוצאה מהרשימה צריכות להתקיים ברמת הועד. ליאן מבקשת להדגיש שזה ייעשה ברמה הועדית רק כשההחלטה נוגעת לתפקידי סגל, ולא לתפקידי שופטים או מתנדבים, שלא ידרשו שיחה בפני הועד (אך עדיין ידרשו תיעוד של הסיבות להקפאה). הועד מסכים עם הצעות אלו.

אורי מבקש להדגיש שמטרת ההכנסה להקפאה היא להיות מסוגלים לומר לאנשים מה הבעיות בתפקודם ומה היה טוב – מישוב אמיתי, לא רק הרחקה של אנשים בלי לומר להם שום דבר. שיחת המישוב עצמה לא חייבת להתקיים על ידי המנהל של האירוע הרלוונטי, אבל אז מלווה הועד חייב לעשות את התפקיד הזה – מישוב צריך להתקיים ברמת סגל האירוע.


עדכון – שיחה עם ארגון מקצועות האנימציה בישראל

מעדכנת: אופיר

התקיימה עם הארגון הנ"ל שיחת זום בנוכחות אופיר, אורי וסם דניאל א' קשרי חוץ. השיחה הגיעה מיוזמה שלהם – הם יצרו "תא יפן" בארגון ורצו לדבר איתנו להבין האם ואיך נוכל לעבוד יחד, האם נוכל לעשות אירועים יחד. אופיר הציגה בפניהם את האירועים הקרובים שלנו (ל"ג בעומר ואנימאטסורי) והצענו להם להשתלב עם תכנים וסדנאות, הם הציעו לנו להשתלב באנימיקס שהם מנהלים. לא נעשו החלטות קונקרטיות.


אנימאטסורי 2022

מעדכן: אורי

הכנס מיועד להתקיים בהיכל התרבות בראשל"צ.

מנהלת האירוע היא קרן לין, ליאן היא הע' שלה, וגיוס הסגל החל, כאשר העבודה על הכנס מיועדת להתחיל בפסח.

 

יונתן עזב את הישיבה.


פניות שהגיעו במייל

מעדכנת: סוניה

הגיעה פניה מיניב גדי לגבי מועדון אנימה שהקים בראשל"צ, והיה מעוניין בשת"פ מאמא"י – להביא מרצים מטעם אמא"י להרצות במועדון מדי פעם. סוניה חשבה אולי בהמשך להשתמש בבית הספר שבו הם נפגשים לצורך ארגון אירועים – הם מועדון של בית ספר, אז אולי נוכל להשתמש בספריה של בית הספר או באולם ספורט שם וכו'.

 

יוני אומרת שהיה מועדון דומה בעבר באשדוד, שלא מאוד הצליח. יוני תומכת בקיום אירוע כזה אם המועדון יצליח וממליצה לעקוב אחריו כדי להחליט בעתיד.

 

אורי מציין שהתיכון בו מלמד יניב גדי הוא מהראשונים שהכניסו מנגה לספריה ושהוא העביר שם הרצאות בעבר. אורי מוסיף שהמקום לא גדול בסדר גודל של אירועים שלנו. אורי סבור שכרגע יהיה קשה למכור אירוע כזה לבית הספר אבל כן מאוד תומך בקיום המועדון.


חיפוש תכנים לאירועי ארגון

מעדכנת: אופיר

אופיר מציגה בעיה קיימת בארגון 0 כרגע אין דרך טובה למצוא מרצים אם צוות תכנים שנתי לא יכול לעזור באירוע מסוים. אופיר מציעה – נוכל להקים קבוצת טלגרם או פייסבוק או דיסקורד של מרצים לחיפוש. ליאן מציינת שאמנון לוי יצר קבוצת פייסבוק כזו שאינה משויכת לאמא"י, אך היא יחסית לא פעילה כרגע.

יוני ממליצה שאם מקימים דבר כזה, שווה להוסיף ולקיים ימים חברתיים למרצים כדי להוסיף לכיף וגיבוש מעבירי התוכן בקהילה, ניתן לקיים גם בקבוצות כאלו בטאות בין מרצים ועוד אירועי גיבוש מקצועיים שונים.


מחסן

מעדכנת: תמר

התקיים נקיון במחסן, תמר מקטלגת את כל המנגות שלא קוטלגו (בין השאר כי צוות ספריה לא היה זמין לכך). היו גם קופות רושמות שיוני ציינה שאולי רלוונטיות לנו – תמר תתאם מול יוני פגישה כדי לבדוק את הנושא.


מרחב בטוח

מעדכן: אורי

עמית ששון, א' מרחב בטוח, מתכננת לעזוב את התפקיד בקרוב עקב עומס בלימודים ועבודה, ומתכננת להישאר לתקופה כדי למצוא מחליפ.ה ולחפוף אותם. עלו הצעות לשמות אך טרם הייתה החלטה.


דיסקורד

מעדכן: אורי

הדיסקורד הארגוני פעיל וממשיך לעבוד כהלכה.


מנגה קפה

מעדכן: אורי

המנגה קפה נכנס לאיטרציה חדשה וממשיך פעילות כיום.


הישיבה נסגרה.