ֿישיבת ועד אמאי 2022 אוגוסט (17.08.2022) 

נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, אופיר לוטן, תמר ירון, בשיחה וירטואלית: יונתן קדוש, ליאן לביא, סוניה סינלניקוב

1. אנימאטסורי 2022

מעדכן: אורי

הכנס יתקיים כצפוי ב28.08.

לכנס יש שיתופי פעולה עם:

  • צומת ספרים.
  • נינטנדו.

2. צוות טכני

מעדכן: אורי

הצוות תיקן לאחרונה את הבעיות במערכת ההרשמה וכעת היא תעבוד ללא ניתוקים (כפי שהייתה הבעיה במספר אירועים לאחרונה).

3. מרחב בטוח

מעדכן: אורי

נמצאה א׳ מרחב בטוח חדשה לארגון, קאת׳רין ש׳ שיש לה נסיון כמודרטורית בדיסקורד, לאחר שיחות של א' מרחב בטוח היוצאת עמית ששון איתה שהניבו רושם טוב.

4. סיכום אנימיקס

מעדכנת: אופיר

הפסטיבל הביא סרט, אנו תרגמנו אותו (אורי תירגם, אופיר עשתה בדיקת איכות) והבאנו הרצאה של 15 דקות לפניו של סבי איזילוב. נשמע שמבחינת הפסטיבל זו הייתה הצלחה. הסרט הופיע פעמיים, בהקרנה הראשונה היינו כמעט סולד אאוט ובשניה ⅔ אולם. הם התרשמו מכמות המגיעים ומהשיווק שלנו לסרט ולפסטיבל. אופיר יצרה קשרים נוספים עם אנשים בפסטיבל כדי לנסות להניב עוד שיתופי פעולה. אוצר הפסטיבל אמר לנו שהוא רוצה לעשות רצועת אנימה בשנה הבאה – צריך לדבר איתו על הנושא יותר זמן מראש ביחס לשנה הזו.

דוכן אמא"י היה פחות נחוץ כי בעיקר משפחות מסתובבות בפסטיבל.

5. הארוקון 2023

מעדכנת: ליאן

העבודה על הארוקון 2023 החלה, גיוס הסגל התחיל. צוות הניהול הוא ליאן כמנהלת עם מיתר פשקר וכנען בן-חור כע' ניהול, וירדן ליבני היא א׳ מנהלה. צריך להחליט על מלווה לכנס. אורי מציע שליאן תלווה את עצמה עד הקדנציה הבאה ואז נחליט, ליאן מסכימה ומציעה שזה יהיה חבר ועד שלא ליווה כנסים עבור לימוד וניסיון.

6. בחירות

מעדכנת: אופיר

עדיין צריך מלווה ממש״י לנושא, נזדקק לתמיכה בהעלאת המצעים לאתר כי א׳ תוכן אתר התפטר לאחרונה. נתחיל לפרסם כחודש וחצי לפני הבחירות.

7. מסיבה

מעדכן: אורי

תהיה מסיבה במועדון הוויב ב-15/9. תהיה בה הטבה לחברי הסגל של אנימאטסורי. המחיר יהיה 65 שח לכרטיס, 30 שח לסגל אנימאטסורי.

8. ספריה

מעדכן: יונתן

כל המנגות מהמחסן הארגוני עברו ליונתן שחידש קשר עם הספריות בפרויקט. יונתן קיבל רשימות מנגות שיש לכל ספריה, על מנת להתאים משלוחים לכל ספריה. 

9. הקרנת דרגון בול

מעדכן: יונתן

יש הקרנה בקרוב בסינמה ויונתן היה בקשר עם המארגנים שם, קיבל טלפון והעלה לו רעיונות לשיתופי פעולה. המקום שוקל עוד הקרנות בתחומי האנימה שנשמח לשתף פעולה איתם לגביו.

10. חנוכה 2022

מעדכן: אורי

הגענו לנקודה שצריך להחליט לגבי חנוכה 2022. זה אירוע שתמיד גורם לאותה סוגייה, נמצא בין אנימאטסורי להארוקון ודורש כוח אדם ומעבירי תוכן.

אורי היה מעוניין בקיום אירוע קטן בחנוכה כדי לקחת מחדש את הקרקע שאיבדנו לגופים מסחריים שמקיימים אירועים בחנוכה.

ליאן מציינת חשש מפניה למנהלים פחות מנוסים. אורי מציין שכן מדובר על אירוע בקנה מידה קטן, אבל בהחלט צריך למצוא מנהל שאפשר לסמוך עליו גם בקנה המידה הזה. אופיר מציינת שיריד חנוכה האחרון לא הרגיש לה כל כך נחוץ לאופי הארגון, ודווקא אולי אפילו עדיף בלעדיו כדי שלקהילה תהיה יותר ציפיה לכנסים הגדולים. אופיר וליאן מציעות אולי אירוע תוכן. אופיר מציעה לחשוב על תחום של קולנוע בשתפ עם למשל הסינמטק בתל אביב. אורי מציע לשקול מודל תמחור של מחיר כניסה רק לתכנים, כדי להבהיר את הפוקוס של האירוע.

אורי יעלה את הנושא לדיון מיילי בהמשך החודש כדי לא לחכות לישיבת ספטמבר לבחירת מנהל.

10. תערוכת צילום של פוטו ישראל

מעדכן: ליאן

פוטו ישראל – אגודת צילום ישראלית שעושים תערוכות שקשורות למדינות כל שנה. השנה, הם רוצים שתהיה תערוכת קוספליי של צלמים יפניים כחלק מהאירוע בגני התערוכה שייארך כ10 ימים. ביקשו מאיתנו שנהיה הצד המקצועי בעניין. עזרנו להם לפנות לצלמים ולעשות להם פיץ׳ לתערוכה, השם שלנו יופיע באירוע וכנראה נביא קוספליירים שיסתובבו במקום ודוכנים. יש פוטנציאל לקשרים עם ספונסרים מאוד רציניים שלהם בתערוכה זו.

 

הישיבה נסגרה.