ישיבת ועד אמא"י – מרץ 2021 (25.03.2021)

נוכחים: אורי מרקוביץ', טל סוטו, אופיר לוטן, נדב שומרוני, יוני לינדר וליאל שוקרון מועדת הביקורת (נוכחת וירטואלית).

אורחים: פלומה פרלוב – א' צוות קוספליי ארגוני.


מנהל תקין

מעדכן: אורי

אורי מעדכן שקיבלנו מרשם העמותות אישור מנהל תקין לשנת 2021. משמעות הדבר היא שנוכל לקבל הנחות מעמותה שמנגישה כל מיני שירותים לעמותות בעלות מנהל תקין בארץ, כמו למשל שכירת שרת לאתר,  וגם משתמש Google Apps המשמש כמייל ארגוני. כתוצאה מכך, אורי שוקל לפתוח לכל צוות משתמש מייל ארגוני משלו, מה שעד כה לא נעשה על משתמש Google Apps אחד עקב המחיר של פתיחת מיילים חדשים אך עלינו לוודא קודם כמה כתובות משתמש זה יכול לאפשר לנו לפתוח. 


שיתוף פעולה עם החנות אקיהברה הקטנה

מעדכנים: אורי ויוני

אורי פירט שלוש הצעות לשת"פ עם החנות: אופציה ראשונה היא מתן אפשרות לתרום לארגון בחנות באופן פיזי באמצעות מסופון ייעודי. אופציה שניה היא מרצ'נדייז שלנו שנמכור בחנות. אופציה שלישית ואחרונה היא מכירת כרטיסים לאירועים דרך החנות באמצעות המסופון. בכל האפשרויות הללו איננו מתכננים לתת אחוזים לחנות או תשלום חד פעמי, הרווח של החנות יבוא נטו מעצם הגעת אנשים אליה. לפני כן עלינו כארגון לבדוק מול צבי (רואה החשבון שלנו) האם אופציות אלו אפשריות מבחינת רשות המיסים, או שהן יחשבו כפעילות מסחרית. 


כנס שבועות 2021

מעדכן: אורי

אורי מעדכן שהכנס לא יתקיים במתכונת פיזית או היברידית (פיזית מוגבלת שתשודר בלייב) עקב מחסור בסגל ארגוני וחוסר בהירות לגבי הנחיות בתקופת הקורונה. עם זאת, אורי ושרון דנים על האפשרות לקיימו באופן מקוון ויחליטו סופית בשבוע הקרוב.


כנס קיץ 2021

מעדכן: אורי

טרם נמצא מנהל מתאים לכנס.


כנס הארוקון 2022

מעדכן: אורי

אורי ציין שבנייני האומה משוריין לנו לפורים, וגויסו מנהל וע' לכנס. הם מעוניינים להתחיל בימים אלה את העבודה על הכנס וביקשו שאופיר לוטן תהיה המלווה מטעם הועד. אופיר ציינה שתבדוק האם מסתדר לה ומקווה להחזיר תשובה סופית עד הישיבה הבאה


פלומה הצטרפה לישיבה, ואופיר יצאה מהישיבה.

מוקדמות WCS

מעדכנים: פלומה ואורי

פלומה אומרת שעלינו לזרז תהליכים עקב ביטולו של כנס שבועות, ומעדכנת שאירוע המוקדמות יעבור למתכונת וירטואלית שאינה תלויה בתאריך החג.

אורי הסביר על 3 סוגיות עיקריות שנוצרו בעקבות זאת:

1) יש להחליט מה קורה אם אין מספיק זוגות שמתמודדים בתחרות, כפי שקרה בעבר. ההצעה הנוכחית היא שבכל מקרה בו יתחרו שני זוגות או יותר צוות שופטי התחרות יהיו אלו שיבחרו את הזוג המנצח.

במידה ולא יהיו יותר מ-2 זוגות מתמודדים באירוע המוקדמות, הועלתה בישיבה הקודמת ההצעה שלנציגותינו לשנת 2022 יוצע לייצג אותנו גם השנה וגם ב-2022. עם זאת ישנה עמימות מסוימת בתקנון WCS לגבי האם ניתן לשלוח את אותו זוג ב-2021 וב-2022 ולכן החלטנו להימנע מכך, בנוסף לעובדה שהזוג שייצג אותנו ב-2022 לא מעוניינות לייצגנו בפורמט התחרות שיתקיים ב-2021.

2) עקב ביטול כנס שבועות 2021, פלומה זקוקה לכוח אדם כדי לקיים אירוע מוקדמות כראוי.

נדב אחראי תחום כוח אדם, ביקש מפלומה שתשלח לו מייל בנידון. גם יוני ביקשה ממנה לעדכן אותה על מנת שתוכל לסייע במידת הצורך. 

3) זכויות יוצרים בנוגע לשימוש במוסיקה לסקיטים – פלומה מציינת שהמתמודדים יחויבו להציג אישור מפורש של זכויות יוצרים על שימוש במוסיקה לסקיט. ישנה חוסר בהירות בהתנהלות התחרות העולמית בנושא זה והחלטנו במוקדמות שהתקיימו בשנת 2019 לאכוף את הנושא. השנה עניין זכויות היוצרים הודגש במיוחד בתקנון היפני ולכן ייאכף שוב גם במוקדמות בארץ.

 

פלומה עזבה את הישיבה, ואופיר הצטרפה לישיבה.


סבב עדכונים

מועדון אמא"י

מעדכן: נדב

מערכת ההרשמה החדשה לאמא"י נמצאת בפונקציונליות כמעט מלאה: יש פיילוט רישום לצעירי ופעילי אמא"י. כמו כן נדב יצור קשר עם מש"י לצורך הכנות לפרסומה. עם זאת, אורי מציין שעליו לסגור את הנושא בתקנון של צעירי אמא"י עד 18/4 (הסיבה לכך היא שנוכל להגיש זאת לאסיפה הכללית ב28.4), כדי שנוכל לפתוח את מערכת הרישום לציבור הרחב. 

צוות מש"י

מעדכנת: אופיר

אין עדכון החודש, הכול פועל כראוי. 

צוות הפקות מקור

מעדכנת: אופיר 

אופיר ציינה שהוצא קול קורא להפקות לשנת 2022. כמו כן הייתה אתמול בראן של ג'אנקן מיוזיקל שעבר חלק אך לטענתה לא נמצאים במצב האידיאלי (גויס א' קוספלי חדש ואנשים חדשים). עם זאת אופיר בטוחה שהם יהיו מוכנים עד הקיץ, מדובר בבעיות שיש לכל הפקה ושהתכניות לעלייתה לוקחות בחשבון. בנוסף לראן, אופיר נפגשה עם מפיקי המחזמר לצורך עדכון שוטף. היא גם תעודד אותם לפרסם תוכן שיווקי כך שתהיה להם מודעות בקרב מבקרי כנס קיץ 2021. 

צוות שימור ידע

מעדכנת: אופיר 

טרם גויס מנהל חדש לצוות. להב עובדת על גלריית האמנים. כמו כן, קיימת טיוטא לחוזה המאפשר שימוש באמנות עבר של ציירים שעבדו איתנו. צוות תלתן אמור לאשר את תוכן החוזה ועורכת הדין הארגוני תאשר אותו סופית.

צוות טכני

מעדכן: נדב

נדב מציין כי מערכת ההרשמה מוכנה מבחינה פונקציונלית והוא מתחיל בהטמעת עיצוב מתאים (יחד עם צוות מש"י) בחודש הקרוב. 

צוות כוח אדם

מעדכן: נדב

ישנו שינוי בסגל הארגוני: דפנה מירוצ'ניקוב הייתה בצוות שימור ידע וכעת עברה לצוות קשרי חוץ.

צוות שרת הדיסקורד הארגוני

מעדכן: אורי

אורי מציין שלשרת הדיסקורד קיימים כעשרה מנהלים. כמו כן רשומים אליו כ450 חברים ויש בו תנועה ערה, וצוות השרת מעלה "אתגרים" משחקיים להשתתפות חברי השרת מעת לעת. בנוסף לכך, חלק מהמנהלים עוזרים לאורי בתפעול העניינים הטכניים והבירוקרטים של השרת. 

צוות מנגה קפה

מעדכן: אורי

בפגישה של המנגה קפה התרחש מקרה של אדם שהצטרף לפגישה והטריד את הנוכחים באופן בוטה האדם הורחק מהשרת ונפתחה עליו תלונה במשטרה עקב חומרת המעשים שעשה שם. עמית ששון א' מרחב בטוח בארגון תהיה אחראית להמשך טיפול במקרה הנ"ל. כתוצאה מכך, אורי החליטלשלוח קישור סגור במפגשים הבאים למשתמשים רשומים בלבד, ולא לפרסם אותו בפומבי כפי שנעשה עד כה, כדי למנוע הישנות מקרים מסוג זה. 

צוות מוסיקה יפנית

מעדכן: אורי

אורי מעדכן שהצוות החליט לא להעלות אירועי קראוקה פיזיים עדיין בזמן הקרוב עקב סיכון גבוה להידבק אחד מהשני כאשר מעבירים את המיקרופון זה בין זה. 

צוות קשרי חוץ

מעדכן: אורי

אין עדכון החודש, הכול פועל כראוי.


הישיבה נסגרה.