ישיבת ועד אמא"י – ינואר 2021 (31.01.2021)

נוכחים: טל סוטו, יוני לינדר, אופיר לוטן, נדב שומרוני ואורי מרקוביץ'.


גזברות

מעדכן: אורי

הביט הארגוני נפתח בהצלחה ניתן לתרום דרכו.

מעדכנת: יוני

עליה להעביר ליבגני קנטור מועדת הביקורת של השנה שעברה את המסמך המתאים כדי שיוכל להחזירו חתום כדי להעביר לרשם העמותות למען קבלת מנהל תקין.

על מנת לקבל אישור לסעיף 46, שיפתח עוד יותר את מגוון הארגונים שיכולים לעבוד איתנו ויאפשר לאנשים פרטיים לתרום לנו ולקבל החזרי מס על כך, יהיה עלינו לקבל מנהל תקין שנתיים ברצף.

מעדכנים: יוני ואורי

לחשבונית הירוקה (חשבונית שנשלחת במייל לתורם במקום חשבונית פיזית) קיימת אפשרות נוספת לתרומה – באמצעות כרטיס אשראי. עם זאת המסוף הנוכחי בארגון אינו תואם לתקן המחייב הקשת קוד סודי (תקן שמחייב כל עסק באשר הוא משנת 2019). לכן יוני מציעה לבדוק קודם האם אנחנו כארגון מחויבים לתקן זה ולאחר מכן מבין ההצעות של איוונטר (האתר שכרגע דרכו מתבצעות תשלומים ותרומות לארגון) ו-משולם , איזו הצעה משתלמת יותר לשימוש במסוף עם התקן החדש.


מעמד הפעיל במועדון החדש של הארגון

מעדכן: נדב.

נדב מציג שני סוגי אנשים שהוא רוצה לדעת אם יש לתמחר את דמי החבר שלהם אחרת:

צעיר אמא"י – אדם שאינו בגיר ולא יכול להצביע. משלם דמי חבר ומקבל את ההטבות הרגילות אך אינו חלק מחברי הארגון.

פעילי אמא"י – אדם שתרם לארגון בצורה כזאת או אחרת (התנדבות, תרומה כספית וכדומה), יש להם קבוצת פייסבוק בה אנחנו מתקשרים איתם. 

שתי הקטגוריות הללו אינן בתקנון. בעקבות זאת עולות שתי סוגיות: 1) צעירי אמא"י לא בתקנון ולכן לא ברור האם אנחנו יכולים לרשום אותם במאגר חברי מועדון אמא"י כדי שיקבלו את אותן ההטבות כמו חבר אמא"י. 2) פעילי אמא"י אינם בתקנון ולכן כדי לתת להם מחיר שונה מזה שכל חברי אמא"י משלמים הדבר היחיד לטענת אורי שניתן לעשות הוא באסיפה הבאה להציג סרגל מחירים של הארגון. סרגל זה יקבע שאם יש לך את הזכות להיות פעיל, כפי שתוגדר באותה אסיפה, אתה תשלם דמי חבר מופחתים אחרת אתה תשלם דמי חבר מלאים.


הארו.קום 2021

מעדכן: אורי

הכנס מתקדם טוב, ביום רביעי הקרוב תוכניה עולה לאוויר. כמו כן, מבחינת נושא הקוספליי אין התקדמות משמעותית: לא גייסו מנחה ואחראי טכני לאירוע שלהם. אורי טוען שהסיבה לכך היא שאין לצוות הרלוונטי זמן להתעסק בזה ואמר שינסה למצוא פתרון לכך עם שרון. עם זאת, התרומות מתקדמות יפה. הכנס עצמו מתוכנן להתחיל בשעה 13:00 עם המנגה קפה. החל מהשעה 15:00 כל תכני הכנס ירוצו בלייב בערוץ יוטיוב, בנוסף לשרת הדיסקורד שישמש לשיחות, לפגישות וגם לתכנים.


כנס שבועות 2021

מעדכן: אורי

אין עדכון לגבי כנס זה, אך אורי ציין שדיבר עם ליאן לביא מנהלת הכנס וביקש ממנה שתנסה לקדם עניינים. כמו כן, אשכול הפיס משוריין לנו אך עד שלא יסתיים הסגר אין עדיין הצעת מחיר מאשכול הפיס. גיא סוקולוצסקי גוייס להיות ה-ע' של ליאן.


שיתופי פעולה 

מעדכן: אורי

אורי עדכן לגבי 4 הצעות לשיתופי פעולה שהתקבלו במייל: סופיה מ"האגודה לידידות ישראל יפן" שרוצה לארגן יריד דוכנים וירטואלי בנושא יפן, קבוצת יזמים המעוניינים בתרגום והפצת מנגה יפנית בארץ באמצעותנו, גלית מעוניינת להפיק אירוע בנושא יפן בעמק חפר ורוצה עזרה מאיתנו בתכנים הקשורים בנושא, הרצאות וסדנאות בחול המועד בפסח סינמטק חולון.

לגבי השתפ"ים בעמק חפר ובחול המועד פסח, אורי מבקש שכל אחד מהם יזכה למעקב ועזרה צמודים מצד אחד מחברי הוועד. כמו כן חבר הוועד יעזור בהפניה לצוות הרלוונטי לאותה פנייה. אופיר התנדבה לטפל בפניה מעמק חפר, ונדב התנדב לטפל בפניה בחול המועד פסח.


כנס קיץ 2021

מעדכן: אורי

אין חדש בנושא, אורי ממשיך לבדוק עם מנהלים פוטנציאליים.אחת האופציות שהוצעו היא האנשים שפנו אלינו בקול הקורא למנהלים הקודם.


זכויות יוצרים דמויות ארגוניות

אחת מיוצרות הדמויות אישרו את החוזה בנוגע לזכויות יוצרים עליה, היוצרת השנייה תחזיר תשובה מאוחר יותר עקב עומס בימים אלו, מהשלישית עוד אין תגובה.


סבב עדכונים

מרחב בטוח

מעדכן: אורי

אורי שוחח עם עמית (א' מרחב בטוח) לקבוע תקנון התנהגות סגל כתוצאה מתלונות שעברו לועד לאחרונה. 

מנגה קפה

מעדכן: אורי

מתקדם טוב, הדיסקורד פעיל מאוד איך במפגשים עצמם מגיעים אותם אנשים ואנשים חדשים לא נוטים להישאר זמן רב. 

צוות קוספליי

מעדכנת: יוני

הצוות עסוק בעבודה על הארו.קום.

צוות תלתן

מעדכנת: יוני

הצוות בדיבורים עם הנהלת כנס שבועות מבחינת תחרות ציור ושואפים לפרסמה אחרי הארו.קום.

צוות הספריה

מעדכנת: יוני

שני משלוחים של מנגות הגיעו לשתי ספריות מרכזיות.

צוות מש"י

מעדכנת: אופיר

מוצפים בפרסומים בנוגע להארוקון.

הפקות מקור

מעדכנת: אופיר

 ג'אנקן מיוזיקל ממשיכים לעבוד כרגיל ועומד לצאת קול קורא להפקות מקור של 2022. חשוב לציין שהפעם נחפש הפקה קטנה שתאפשר הרצה אחת בלבד.

מחסן

מעדכנת: אופיר 

אין עדכון החודש. 

צוות שימור ידע

מעדכנת: אופיר

שי "שינאי" קדוש א' הצוות פרש מהצוות ולכן ייצא קול קורא למנהל צוות חדש. בנוגע לשימור הידע של יצירות אמא"י מהעבר שדובר בישיבה הקודמת – אופיר ביקשה מלהב חדד שגויסה לנושא שתעבור על מה שהיה בישיבה הקודמת ואז תשב איתה על נוסח למייל שיישלח ליוצרים/ות של יצירות עבר שצוירו לארגון. כרגע הן חשבו לקנות כונן חיצוני מתומר שלו כפתרון אפשרי לאחסון הארכיון.


הישיבה נסגרה