נוכחים: אורי מרקוביץ', אמנון לוי, חן וייס, שרון טורנר, תמר ירון
נספחים: אלון פלקסר, אלה ברוך, רומי צדוק

 

1. שת"פ עם טיקוטין

מעדכנת: שרון

אירוע הפתיחה של תערוכת הקוספליי בטיקוטין יתקיים במוצ"ש הזה, ב-2.7.

מתוכנן אירוע נוסף – יום יפן. תחילה לשרון נאמר שהאירוע יתקיים באוגוסט, אך מסתבר שנעשה טעות במסירת התאריך והאירוע יתקיים ביולי. שרון חשבה לוותר על השת"פ, אך המוזיאון מאוד ביקש, לכן שרון ביקשה מתמר סיוע אם ארגון השת"פ באותו היום. כשנאמר לשרון על קיום האירוע באוגוסט, תוכננה מכירת כרטיסים לכאמ"י במוזיאון, אך מאחר והאירוע הוקדם בחודש, לא תערך מכירת הכרטיסים.

כמו כן, בעבר דובר על אירוע שלישי עם המוזיאון. שרון שאלה האם הוא יתקיים, ונמסר לה שעדיין אין תשובה.

לכבוד תערוכת הקוספליי הושאלו קוספליי לתערוכה משלושה חברי קהילה – בוריס רודמן, ניקול נוסוביצקי וסתיו גיני. הקוספליים הגיעו למוזיאון וכעת מופיעים כחלק מהתערוכה.

שרון עדכנה שחברי הוועד מוזמנים לסיור במוזיאון עם שגריר יפן.

 

2. אירוע קראוקה

מעדכן: אורי ואלון פלקסר

מאחר ואירוע הקראוקה בהארוקון היה קצר מהרגיל, אלון פלקסר פנה לאורי בבקשה לערוך אירוע קראוקה. אירוע הקראוקה התקיים ב-19.5, והתגובות אליו מהמשתתפים הייתה מאוד חיובית, ויש רצון לקיים אירועים אלו במתכונת קבועה.

אלון ניהל את אירוע הקראוקה, ואורי ניהל את הצד הלוגיסטי שלו, מבחינת מציאת מקום ודאגה לציוד. האירוע עבר ללא תקלות, והגיעה כמות מכובדת של אנשים, במיוחד בהתחשב בעובדה שהאירוע לא זכה יותר מדי לפרסום. האירוע נחשב כהצלחה.

כשלים באירוע:

  • הייתה בעיה במכירת הכרטיסים. הייתה תקלה שהאתר הראה שנגמרו הכרטיסים כאשר נסגרה המכירה מה שיצר תמונת מצב שאין כרטיסים.
  • הפרסום היה חלש. להבא מנהלי האירוע ידברו עם גיא מרטון, אחראי מש"י, ויקחו חלק פעיל בפרסום.

יתקיים אירוע קראוקה נוסף ב-11.8 באשכול הפיס ברמת גן. אורי מאמין שיבואו יותר אנשים אליו משום שהוא מתקיים בתקופה של חופש. אלון ינהל גם את האירוע הקרוב.

אורי יעביר בימים הקרובים לאלון את הטמפלייט למכירת הכרטיסים, שנוכל להעלות אותם לחנות.

כמו כן, כדאי לשקול לקיים מכירת כרטיסים של כאמ"י ביום האירוע, ולמצוא שני מתנדבים שיסכימו לשבת ולמכור את הכרטיסים.

לאחר האירוע תבוצע הסקת מסקנות ובדיקת המשכיות.

 

3. אירוע הטאנאבטה

מעדכנת: תמר

אירוע הטאנאבטה מתוכנן להתקיים ב7.7, ויתקיימו בו שתי הרצאות מטעמנו – הרצאה על מתוקים ביפן של שרית אגב (הרצאה שהיא העבירה בהארוקון), והרצאה של אורי של מבוא למנגה.

באירוע יהיה דוכן אמא"י ואם מכירת הכרטיסים תפתח עד אז, ימכרו בו כרטיסים לכאמ"י.

תמר ביקשה מסופיה שתהיה כניסה חינם לקוספליירים. תמר תשלח שוב מייל על מחירי הכניסה.

כנראה ווקאון לא יהיה, אין דרישה. אלה התנדבה לעזור לתמר בדוכן אמא"י.

 

4. חסות לאוג"י בשירופסט

מעדכן: אמנון

נערך כנס שירופסט, אליו סיפקנו חסות כספית, אירוע קראוקה ומחזמר, וכמו כן גם קיימנו את הקשר מול הנהלת אשכול הפיס.

הרבה אנשים הגיעו בזכות המותג של אמא"י ושירופסט שמאחר והתקיים בעבר, שמו כבר היה ידוע בקהילה.

הכנס לא חף מבעיות, אך הוא עבר בשלום והוגדר כהצלחה יחסית. הוסקו מהאירוע מספר מסקנות כיצד לייעל ולשפר את שיתופי הפעולה בעתיד, הן מצד הנהלת שירופסט והן מצד התנהלות אמא"י בשת"פ. קיים עניין הדדי להמשיך לקיים את שיתופי הפעולה בין אוג"י לאמא"י גם בשנה הבאה, בתוספת מספר תנאים מקדימים הכרחיים, והוצע לרומי תפקיד בסגל אחד הכנסים הבאים של אמא"י בשביל להרחיב את נסיונה המעשי.

 

5. הליך ההתנתקות מהאגודה

מעדכן: אורי

התקיימה פגישה שלישית בה נעשה שינוי בתקנון הארגון.

הועבר הצורך לבצע סקר שוק בנוגע לעורכי דין. המטרה היא להבין כמה עורכי דין עולים בשביל מה שצריך, ויש לפנות אליהם כדי לקבל הצעות מחיר. זאת משימה כללית שניתנה לכולם.

חוץ מזה הדברים האחרים מתקדמים בקצב סביר. דני צריך לבצע בירור בנוגע לביטוחים כי הוא מחכה ליבגני שישלח את פירוט הביטוח של האגודה.

 

6. קוספליי למען מטרה

מעדכן: אורי

ביאטריס ריטנבאנד מתקדמת מאוד עם הפרוייקט, יש כבר צ'ק לשלם להדפסה בבית דפוס באשדוד. הצילומים כבר הגיעו, ביאטריס הביאה לוגו להצגה, הפרויקט מתקדם. בחנות הארגונית מתארגנים למכירת לוחות השנה.

 

7. הפקות מקור

מעדכן: אמנון

מחזמר 2D – קצב ההתקדמות שלהם טוב, והם עומדים ביעדים שהארגון הציב להם.

מחזמר Y – ההרצה של Y בשירופסט הייתה מוצלחת.

 

8. תחום הפעילים

עדכון: תמר

ישנם מספר פעילים שפג תוקף המעמד שלהם כפעילים. בגלל שיש מדיניות חדשה לפייסבוק, זה בעייתי לשלוח הודעות פרטיות ולהודיע על הצורך בחידוש המעמד.

מההודעות שתמר שלחה לפעילים שתוקף מעמדם פג בקרוב, כרגע רק אחת חידשה את התוקף. תמר נאלצה להסיר מקבוצת הפייסבוק את שאר הפעילים שלא חידשו את מעמדם.

ב-17.6 התקיים פיקניק פעילים. הייתה הענות מאוד טובה והגיעו בסביבות ה-20 איש. יצויינו לטובה חברי הועד שהביאו דברים שהיו חסרים וגם איגור ספרנוב שעזר שם, כשהיו צריכים ללכת להביא ולעשות דברים, הוא תמיד מתעניין מה אפשר לעשות.

חן רצה לקחת תמונה קבוצתית, אך בגלל הישיבה שנערכה עם א' קוספליי שגלשה לא הספקנו. אולי כדאי לשמר את המתכונת הזאת. אמנון המליץ לשנות מיקום המפגש למקום יותר קרוב לתחבורה. להבא נעבור ליד החנות של ילו.

מפגש ענייני – יתקיים מפגש ענייני ב-27.7 במרכז הטניס יפו. הוא יתקיים מ11:30 עד 14:30.

 

9. החלטות מאז הישיבה האחרונה

עדכון: אורי

התקיימה ישיבה עם ענבל מילר, א' קוספליי בכאמ"י, יסמין סטריג'בסקי, א' תכנים ובוריס רודמן מנהל הכנס. בישיבה התקיים דיון על אירוע הקוספליי בכנס ושינוי התקנון.

במהלך הישיבה נדון אופי אירוע הקוספליי כפי שרואה אותו ענבל. היא ביקשה לשנות את מתכונת הווקאון ולמתג אותו מחדש, בעזרת הגדלת תחרות הסקיטים.
הועד אישר את השינוי הזה יחד עם ביטול הווקאון המילולי עם חברי הסגל תחת ההסכמה שאם חברי הסגל יראו לנכון לעלות לתחרות הקוספליי, יהיה עליו לתאם מראש עם הא' קוספליי.

ההחלטה עברה ברוב קולות.

הערה: ההחלטה לאחר מכן שונתה. יש לעיין בתקנון הקוספליי באתר בכדי להתעדכן במתכונת האירוע העדכנית.

 

10. קשרי חוץ

מעדכן: חן

תהיה הרצאה של איליה לזבניק באוגוסט בסאמוראי האוס. חן אמר לאיליה שיעשה את זה בשיתוף עם צוות תכנים.

התקבלה פנייה ממוזיאון העיצוב בחולון, שם מתקיימת תערוכה של מעצב יפני, ויש אירועים עם הרצאות שקשורות לתרבות יפן שכוללות סיור בתערוכה. קיבלנו פנייה לעשות הרצאה, חן דיבר לעשות הרצאת מבוא, ההרצאה של אורי הכי מתאימה, אורי הסכים. השת"פ יתקיים ב-9.8. אורי צריך להעביר מייל עם דרישות וטקסטים, וחן ידבר יתאם מול מש"י.

 

11. כאמ"י 2016

מעדכנת: שרון

אורי מעוניין לקיים פעילות טריוויה עם הועד נגד הקהל. סבי איזילוב ונטלי רסובסקי ישמחו לעזור בהכנת הטריוויה.

פעילות נוספת שאורי רוצה לקיים היא אירוע חברתי ראשון מסוגו, פעילות שתתרחש ב-10:30 בבוקר עם הרשמה מראש. הפעילות כוללת קבוצת דיון שמבוססת על העדפות בסדרות אנימה, מפלגים קבוצות של 5-6 אנשים, מושיבים אותם ביחד, עושים סבב היכרות, מדברים על מה נשמע מעניין, אנשים ילכו ביחד לאירועים, יכירו בבוקר הכנס ויבלו יחדיו. הרצון של אורי הוא להשתלט על המשחקייה בשביל זה, שולחנות המשחק ימולאו במשחקים רק לאחר מכן.

נושא שלישי שיש עניין לקדם הוא איזור יוצרים (Artist Alley). אורי מאוד רוצה לדחוף אזור יוצרים, והוא כבר דיבר עם מתן. אחרי שמבינים מי מוגדר כיוצרים פונים אליהם לשאול אותם אם הם מעוניינים בקיום אזור יוצרים. אם הרבה יגיד כן, מקימים. נותנים אופציה למקם באיזור יוצרים או לא. מתן העלה טענה – סה"כ זה משהו שהציעו לנו – זה יפגע בציירים המתחילים שסגנון הציור שלהם שפחות טוב מסגנון הציור של הציירים הכבדים יפגע בהם. הרעיון הוא אזור בתוך מתחם, איזור דוכנים שבו יהיו כל דוכני היוצרים. אחד מהדברים שמאוד קוסמים ברעיון שאפשר לשווק גם. אנשים רוצים לקנות יצירות של אמנים מהקהילה, ואז עצם העובדה שאנחנו שמים באיזור אחד, יותר ברור שיש איזור שמוקדש לדוכנים של אמנים. כמו כן, זאת דרישה שהגיעה מתוך הקהילה.

אמנון ושרון היו בעד. הבעיה הכי גדולה שאין מספיק דוכני ציירים שאפשר למלא איתם איזור שלם. אפשר להגדיר דוכן יוצרים כדוכן שכל מה שנמכר בו הוא יצירה עצמאית. אפשר להגדיר שכל מי שהוא דוכן קהילה יוצרת עם זיקה לתחום יכול להכנס לאיזור היוצרים, ולתת להם את הבחירה אם לקחת חלק בזה, ולהגיד להם שזה בונוס. הם צריכים לדעת שזה מיקום יותר טוב, אנחנו מצ'פרים את מי שבא מהקהילה ויוצר לקהילה.

התפרסמו קולות קוראים ונפתחו מספר הרשמות. התפרסם קול קורא להעברת תוכן, עדיין יש מחסור בנרשמים. נפתחה הרשמה לדוכנים, נפתחה הרשמה לתחרות שירה. בוריס יצר קשר עם בנייני האומה ונקבע סיור לבנייני האומה.

 

12. מש"י

מעדכן: אמנון

הייתה ישיבה עם גיא מרטון, עומרי רוזנברג, אניטה קרפל וחלק מחברי הועד בנושא האתר. סיכמנו שיבדקו כל מיני טמפלייטים לאתר. הרעיון היה ללכת לכיוונים יותר ספציפיים, ואם נצטרך לרכוש ערכות נושא אז נדבר על זה. זה צריך להיות חלק מתקציב למש"י.

גיא רוצה להקים דוברות ראשית לארגון. נמתין עם זה לישיבה הבאה.

אורי הוא כרגע הדובר, מה שגיא הציע שבעיקרון יהיה דוברות שמטרתה זה אנשים שילכו להופיע כשמתראיינים. שתהיה קבוצה שתתודרך ע"י אורי, שתכלול גם את אורי.

 

13. פרס תלתן

מעדכנת: שרון

העבודה המרכזית תתחיל בחודש הבא

 

14. גיוס כוח אדם

מעדכן: אמנון

יש צורך בחידוש הפרוייקט. ליוני לינדר לא היה זמן לבדוק את הפניות ממרץ.

 

15. מסיבת J-rock

מעדכן: אורי

אורי יבקש מגל אילון להתחיל את העבודה על המסיבה, יש רצון לנצל את כאמ"י כמומנטום לפרסום ולמנף את המסיבה כ"אפטר כאמ"י".