נוכחים: אורי מרקוביץ', יוני לינדר, תומר דוד, אלה ברוך, סבי איזילוב, בשיחה מרחוק: בן דינוביץ'

 

1. סיכום שנתי כספי

מעדכן: אורי

מתן קליינמן, גזבר הארגון לשעבר, העביר את הרוב המוחלט של הקבלות והמסמכים שהיו אצלו לאורי ותומר, הם עוברים עליהן כדי לדעת מה בדיוק יש ומה חסר.
משימות למציאת קבלות חסרות ישלחו בהקדם לשאר הועד על מנת לסגור את הסיכום בהקדם האפשרי.

 

2. כאמ"י 2018

מעדכן: אורי

העבודה על הכנס מתקרבת לשלביה האחרונים ומתקדמת כהלכה.

פורסמה תכניית הכנס, מבחינת סרט יוקרן דוקומנטרי על מיאזאקי מטעם NHK העולמי דרך שגרירות ישראל ביפן.

אפליקציית הכנס מוכנה לעליה לאוויר ביום הכנס.

ההכנות של קש"ח לאורחים מתקדמות כהלכה ואין בעיות. נשקל להוסיף סדנה או אירוע נוסף שלהם; אבל לאחר לו"ז עמוס מדי שגרם לפגיעה בבריאות של אורחים בעבר, הוחלט להשאיר לאורחים הפסקות ולא להוסיף אירועים.

העבודה של צוות לוגיסטיקה סבלה מקצר בתקשורת, אך הוא נפתר ולא מצופה להשפיע לרעה על ההכנות לכנס.

 

3. בחירות 2018

מעדכן: אורי

גויס מנהל בחירות, אור סגל.

תומר מעדכן שלא ינכח באסיפה הכללית, וגם לא יהיה זמין להשתתף בשיחה טלפונית באותו זמן.

אורי ואור מכוונים לפרסם במוצ"ש (4.8) את תקנון הבחירות, לקראת תחילת תקופת שליחת המועמדות לבחירות ב-10.8. האסיפה הכללית מתוכננת כרגע להתקיים ב-25.9 ב-6 בערב באייקון ובה יתקיימו הבחירות, אך תאריך ושעה אלו לא נסגרו סופית.

 

4. כוח אדם

מעדכן: אורי

לוסי אקל א' הצוות חזרה לנהלו בתפקוד מלא, התכנון של הצוות הוא להתחיל לפרסם גיוסים כבר בשבוע הבא.

 

5. הארוקון 2019

מעדכן: אורי
נתן רונין שלח פניה לועד והציע עצמו לניהול הארוקון 2019. הועד הצביע על הנושא – 6 בעד (יוני אורי בן אלה סבי תומר) 0 נגד 0 נמנע – ההצעה התקבלה פה אחד.

 

6. צוות ACC

מעדכנת: אלה

צוות ACC מעלה לועד פניה שהגיעה לצוות קוספליי של כאמ"י 2018, לגבי האם אפשר להשתמש על הבמה של הכנס בפרופ שיראה כמו איבר כרות (למשל כמו ראש כרות) עבור סקיט. דעת צוות ACC היא שניתן להשתמש בפרופים כאלה כל עוד אינם ריאליסטיים מדי.

בן מעלה שאולי זו בכלל הגבלה גדולה מדי – האם זה נחוץ בכלל, כאשר אנשים שתהיה להם בעיה עם פרופים כאלה כנראה יבהלו גם מאיברים כרותים "לא ריאליסטיים" על הבמה? בנוסף שואל מה לגבי קוספליירים שלא משתתפים בתחרות – האם לא ראוי שאם אנו מגבילים את משתתפי התחרות, נגביל את כל מגיעי הכנס באותה צורה?

יוני מעלה את ההצבעה – לאשר שימוש בפרופים שנראים כמו איברים כרותים, בפרט ללא הגבלה של ריאליסטיות וכו', באירוע הקוספליי – 6 בעד (יוני תומר בן אורי אלה סבי) 0 נגד 0 נמנע – עבר פה אחד.

יוני מעלה בקשה לצוות ACC עקב שאלות שהיו בלייב הקוספליי שלנו – לבדוק האם הצורך בהבאת כבודה (בפרט תפאורה שהקוספליירים מכינים) לטיסה ליפן עבור WCS מייקר את העלויות הצפויות. אלה עונה שבכל מקרה נכניס דרישות על משקל והגבלות על צורת התפאורה בהסכם עליו נחתום עם המתמודדים שלנו. תומר מציין שאלה בעיות קשורות – צריך בכל מקרה לבדוק איך זה משפיע על המחיר של הטיסה.

7. תקנון הארגון

מעדכן: בן

נפתח שרשור בעבר לגבי שינויים רצויים, צריך לעבור עליו ועל השינויים הרצויים ולנסח אותם ואז להעביר זאת מול הייעוץ המשפטי של הארגון.

ניסוח ראשוני ו/או טיפול בסעיף תפקידי ועדת הביקורת, בדיקה לגבי תוקף חברות, בדיקה לגבי תקופת צינון לפני הצבעה – יוני תטפל

ניסוח ראשוני ו/או טיפול במעמד פעיל אמא"י – סבי יטפל.

הדדליין לנושאים אלה הוא לשלוח לועד נוסח או תשובות ראשוניות עד שישי ה- 3.8.

 

8. סגל ארגוני

מעדכנת: יוני

יוני מעלה שאלה לגבי רמת ההתנדבות שנחוצה להגדרה כסגל ארגוני, ומציגה שלדעתה תרומה שמתרחשת לא באופן מתמשך אלא פעם בחודש-שניים אינה ראויה לסגל ארגוני.

תומר שואל איך הגדרה כזו עובדת עם תגמול של אנשים המתנדבים עבור הארגון בתדירות נמוכה – נענה ע"י אלה ואורי שזכאים להיות פעילים, אך לא סגל ארגוני.

אורי שואל מה בדיוק ההגדרה תהיה ויוני עונה שהיא תהיה "לשיקול דעת הועד", ובאופן כללי הקו המנחה יהיה "האם האדם מבצע פעילות שוטפת עבור הצוות הארגוני הרלוונטי".

אורי מציע לקיים שתי נקודות/תקופות בדיקה – בינואר וביולי, ואדם שנכנס כסגל ארגוני יכנס לחצי השנה שלאחר הבדיקה בלבד; רק בשתי תקופות אלו הועד יתדיין לגבי הוספת אנשים לסגל ארגוני. כלומר – בחצי השנה הקרובה, אנשים חדשים שיצטרפו לסגל הארגוני יכנסו להגדרת "סגל ארגוני" רק בפברואר. הועד מאשר הצעה זו. הנושא יעלה מחדש בינואר בקדנציה הבאה, ובמייל לתקופת הבדיקה הנוכחית.

 

9. מחסן

מעדכן: תומר

תומר לקח את מפתח המחסן מדני פייגלמן, א' המחסן הקודם וחבר הועד לשעבר. הוא מעדיף לא להיות אחראי המחסן הבא. בן מעלה הצעה – שיהיו כמה אחראי מחסן, כך שלא ניתקע במקום שאין אחראי מחסן זמין. סבי מציע את עצמו לתפקיד אחראי מחסן לעת עתה – הצבעה – 5 (יוני אלה בן אורי תומר) בעד 0 נגד 1 נמנע (סבי) – ההצעה עברה. לא בטוח שאפשר להוציא כמה מפתחות למחסן, סבי יבדוק זאת מול הנהלת המחסן.

 

10. פיקניק פעילים

מעדכנת: אלה

הקולות לתאריכים לפיקניק יחסית שקולים, אבל ישנם אילוצים מגוונים שצריך להחליט לגביהם, ובכל תאריך כמות אנשים שרוצים להיות באירוע לא יוכלו להיות אז עלינו לבחור. לאחר דיון הוחלט כי האירוע יתקיים בתאריך 7.9.

אלה מציינת שתיקון אחד לתהליך לעתיד הוא לפחות לבדוק עם הועד לגבי אילוצי תאריכים, כדי שנוכל מלכתחילה להציע בעיקר תאריכים שיותר נוחים לועד, מה שלא קרה הפעם.

 

בן דינוביץ' יצא מהישיבה.

סבי איזילוב יצא מהישיבה.

 

11. אמא"י החדש

מעדכנת: יוני

יוני שואלת האם צריך בכלל להשאיר את הנושא באג'נדה, שהרי תכנים כמו הפרסומים של ACC על WCS ולמעשה כל פרסום של הארגון מנסה להיות יותר צעיר ו"היפ" כמו שדובר בעבר. אמאי החדש הוא יותר קונספט שנכנס לכל עשיית הארגון וכל צוותיו שמפרסמים דברים החוצה, מאשר נושא כשלעצמו.

תומר מציע שהנושא יהפוך לבדיקה רבעונית של הועד, כלומר שכל רבעון נעלה את הנושא ונסכם מה שעשינו בנושא לאורך הרבעון. הועד מסכים להצעה זו.

 

הישיבה נסגרה.

 

נושאים שעודכנו במייל:

1. פרויקט תלתן

מעדכנת: אלה

מהלך התחרות מתקיים כהלכה.

תאריך אחרון לשליחת יצירות הינם עד יום חמישי 02/08 לאחר מכן תפתח הצבעה לחביב הקהל בעמוד כאמ"י בפייסבוק.

עקב תקשורת לקויה, ספונסר התחרות הוחלף למאי ארט, רז אתגר מנהל את התקשורת מולם. במסגרת ההתקשרות מאי ארט זוכים לפרסומים בהקשר התחרות וכן ניתנו עבורם הטבות בדוכני הכנס, כגון סיבסוד ומעבר למיקום יותר פופולרי.

 

2. פרויקט הספריה

מעדכן: סבי

הרולאפ בשלבי סיום אך התפספס המועד לשילוב עם הדפסות של כאמ"י 2018,יודפס במועד מאוחר יותר ויהיה אפשרי לשימוש בכנסים הבאים. יהיה דוכן התרמה לפרויקט בכנס, נדרש להעביר את הפליירים לקיט של עמדת אמא"י שלא ישאר במחסן בזמן כאמ"י.

 

3. מנגה קפה

מעדכן: סבי
הסקר לקראת כאמ"י 2018 נפתח לפני שבוע ימים ויש הצבעות, צפוי להיסגר בבוקר הכנס. נשלחו הבקשות לדפוס לקראת הפעילות ושאר ההכנות לכנס בשלבי סיום.

 

4. קשרי חוץ

מעדכן: אורי

הצוות עסוק בעבודה על כאמ"י הקרב ובא.

 

5. קשרי פנים

מעדכן: אורי

הצוות עסוק בעבודה על כאמ"י הקרב ובא.

 

6. זכויות יוצרים ארגוניות

מעדכן: אורי

אורי יצר קשר להתנעה מחדש של הנושא עם העו"דית של הארגון.

7. מש"י – מיתוג, שיווק ויחסי ציבור

מעדכן: בן

אין עדכון החודש.

 

8. מועדוני צפיה אמא"י

מעדכנת: יוני

נוצר קשר ראשוני עם בית ספר באשדוד דרך שי פריד ואנו מחכים לתשובה, צפוי שיהיה קצת עיכוב בנושא מכיוון שעכשיו חופשת הקיץ.

 

9. צוות תכנים שנתי

מעדכנת: יוני

אירוע הטאנאבאטה ב-8.7 בפלנתניה עבר בהצלחה.

מסקנות: אין כל כך טעם לפתוח דוכן אמא"י באירוע בסדר הגודל הזה, לא היו הרבה אנשים שלא כבר מהקהילה ועוד פחות אנשים התעניינו. כן הייתה כמות טובה של קוספליירים ושל מגיעים באופנה יפנית.

הצוות סיפק מרצים לאנימיקס ולאירוע בדיזנגוף סנטר שמתרחשים שניהם בסופ"ש של ה-7.8.

הצוות החליט שאין טעם למעורבותו בפסטיבל האבירים בירושלים מבחינת תכנים שיוכל לתרום והעביר את הקשר לצוות ACC מכיוון שארגון תהלוכה או פשוט הזמנת קוספליירים כמו שהייתה בפלנתניה היא המעורבות הרלוונטית העיקרית עבורנו באירוע.

הצוות בשלבי תכנון של אירוע תוכן בפורמט של בעיקר הרצאות באמצע ספטמבר, כמו אירועי התוכן הקודמים שניהלנו בשנים עברו בתקופת זמן זו. מיה שראל חברת הצוות אחראית על אירוע זה.

 

10. הפקות מקור

מעדכנת: יוני

אין עדכון החודש.

 

11. מצב שימור הידע הארגוני

מעדכנת: יוני

אין עדכון החודש.

 

12. פעילים

מעדכנת: יוני

אין עדכון החודש.