נוכחים: אורי מרקוביץ', אמנון לוי, חן וייס, שרון טורנר, תמר ירון, יבגני קנטור (נציג מטעם האגודה למדע בדיוני ופנטזיה).

נספחים: אלה ברוך, דני פייגלמן, יוני לינדר

 

1. סיכום כאמ"י

מעדכנים: אורי ושרון

לפני הגעתו של בוריס רודמן, מנהל כאמ"י, הוועד התדיין על מספר סוגיות שלדעתו היה שווה לסכם בהקשר לכנס. בין השאר הוועד התדיין על האירועים מטעם הוועד.

מנגה קפה חברתי: המנגה קפה חברתי הלך טוב, לקחים מרכזיים: להכניס את זה לתוכנייה. זה לא היה בתוכנייה כי יסמין, א' תכנים, לא רצתה שיהיה בתוכניה כי זה אירוע סגור שמפורסם ומאורגן מראש. הרבה אנשים התיישבו באופן ספונטני כי זה היה במשחקייה ובלט. האירוע היה מוצלח, השתתפו בו 30-40 איש. מתוך כלל הנרשמים מראש הגיעו 20 איש.

להגדיר שעות כרשות לאירוע, ויותר שעות, כיוון שהתזוזה גדולה. להוסיף עוד אנשים שיעבדו על האירוע.

אירוע "הכה את הועד": אירוע הטריוויה הסתמך על תוכנות אינטרנטיות, לא הייתה קליטה באולם להרבה אנשים, וזה גרם להמון קשיים ותקלות טכניות.
הטכני התעכב בשעה וחצי בתחילת יום הכנס. זאת הייתה בעיה מצד הכנס. קבענו שלאיימי תהיה חזרה ב8:00 לפני הראן הראשון. היא התחילה את החזרה ב9:30. הבעיה הייתה במחשוב ובתפעול שלנו.

בוריס רודמן, מנהל כאמ"י, הגיע לתת סיכום של הכנס בפני הוועד. הכנס נחשב הצלחה בפני הקהילה. היו דברים שהתנהלו פחות טוב ויצטרכו לקבל תשומת לב גדולה יותר מצד הוועד לקראת הארוקון, אבל גם היו הרבה דברים מוצלחים חדשים שנוסו בכנס שצריך לשמר.

 

2. הליך ההתנתקות מהאגודה

מעדכן: אורי

ביום שני המסמכים נחתמו ומחכים להימסר לרשם העמותות. ישיבות החפיפה נמשכות כרגיל.

 

3. קשרי חוץ

מעדכן: חן

בכנס כאמ"י התארחה הזמרת איימי בלאקשלאגר. הפידבק על האירוח היה חיובי. לאור המסקנות מהכנס, אורי הציע שבכנס כאמ"י הבא לא יהיה אורח מחו"ל, כאשר כל התקציב השנתי ילך להארוקון. זה יעלה את היוקרה של הארוקון. זאת הערה לתקציב של הקדנציה הבאה. התבצעה הצבעה על ההצעה הזאת, הוועד החדש הצביע בעד פה אחד.

 

4. הפקות מקור

מעדכן: אמנון

2D מיוזיקל רוצים לדעת אם יש אפשרות לתמוך באירוע שלהם – מעכשיו ועד אייקון. מופע מחוץ לכנס. הוועד הביע הסכמה לדון על זה אם תוגש הצעה קונקרטית בשבוע הקרוב..

 

5. פניות מאז הישיבה האחרונה

מעדכן: אורי

  • פנייה מעיתון של הונדה בישראל – התקבלה פנייה מעיתון של הונדה בישראל, שהם מעוניינים לפרסם בעיתונם כתבה על תחום המנגה ביפן, עם חלקים על מה שהולך בארץ וקצת על הארגון. אורי ישלח להם בימים הקרובים טקסט, וישתמש בתמונות מהכנס הנוכחי.
  • אירוע תוכן בוגר – מור אורן הציעה להרים אירוע תוכן בוגר, והיא מעוניינת לקיים אותו בנובמבר. אורי בעד אירועי תוכן, אך לדעתו יש שתי סוגיות על הפרק: הראשונה – אם האירוע יתקיים בנובמבר, הוא יהיה בצמידות לאירוע חנוכה שיתקיים, והוא דומה באופיו לאירוע חנוכה. הסוגייה השנייה היא שכרגע צפויים להיות באירוע הרצאות חוזרות שהופיעו באירועים בעבר, ושכדאי להוסיף הרצאה בעלת תוכן חדש. לא הייתה בוועד כל התנגדות לקיום אירוע התוכן, והאירוע אושר. יוני לינדר נבחר ללוות את האירוע.

 

נושאי עדכון שהושלמו לאחר מכן במייל:

1. סיכום שת"פ אנימיקס

מעדכנת: שרון

השת"פ התחיל דרך קישור של קרן לין עם אחד ממשתתפי הפסטיבל שרצה להכניס לפסטיבל תכנים של אנימה.

בעזרתה של מיתר פשקר (צוות תכנים כללי) סיפקנו לפסטיבל שתי הרצאות שהועברו ע"י יבגני קנטור, סבי איזילוב ונטלי רסובסקי.

בנוסף לכך הקמנו דוכן אמא"י בו מכרנו כרטיסים לכאמ"י.

נושא נוסף שעמד על הפרק היה תחרות קוספליי שהפסטיבל רצה לארגן. בהתחלה שרון הבינה שקרן כבר אמרה להם שתהיה אחראית על זה ואנחנו רק אחראים על פרסום התחרות, אך בשלב מאוחר מדי מסתבר שהנושא לא היה סגור ונפל בין הכיסאות.

ההרצאות עברו בהצלחה והמרצים מסרו שהכל היה בסדר ולא היו תקלות ואנשים נהנו מההרצאות.

דוכן אמא"י התנהל בסדר ולא היו תקלות משמעותיות, אבל היו חסרים דברים חשובים רבים:

  1. דפי מידע על הארגון ועל הכנס שאנשים יוכלו לקחת.
  2. לוח שנה לדוגמא או דוגמית שלו בשביל למכור אותו (וככה לא מכרנו לוחות שנה בכלל)
  3. תוכניית כנס מודפסת.
  4. שילוט שמראה שמתבצעת בדוכן מכירת כרטיסים לכנס.

מאחר ולא היה רישום לחברות באמא"י, בדוכן רק נמכרו כרטיסים לכאמ"י.

מעבר לדברים האלו, פסטיבל אנימיקס הוא פסטיבל מכובד עם כמות לא קטנה של מבקרים, והכנסת תכנים הקשורים לאנימה ומנגה לתוכנייה זהו צעד מבורך, על כן שרון ממליצה להמשיך בשת"פ גם שנה הבאה אם יתאפשר. שרון הזמינה את מפיקת הפסטיבל לכאמ"י בתקווה לשמר את הקשר, אך ההזמנה לא נענתה.

 

2. סיכום אירוע קראוקה

מעדכן: אורי

בשל כשלים פרסומיים ותזמון לא טוב הגיעו לאירוע כ-10 אנשים, מה שגרם לאירוע להפסיד. צריך לחכות מעט זמן לפני שעושים אחד חדש ואז לחשוב איך לדאוג לפרסם אותו כמו שצריך כדי לגרום לזה להצליח.

 

3. קוספליי למען מטרה

מעדכן: אורי

נמכרו בכנס כ-50 עותקים של לוח השנה. נשארו עדיין 150 עותקים שאמורים להמכר. הם ימכרו בדוכן באייקון ובנוסף נחפש דרכים נוספות למכור אותם (אורי הציע שת"פ עם קומיקאזה).

 

4. פרויקט הנוער

מעדכן: אורי

אין עדכון

 

5. מנגה קפה

מעדכן: אורי

אחרי הצלחת המנגה קפה החברתי בכנס, צריך לשקול לראות איך לנצל פורמאט דומה כדי להחיות את המנגה קפה כפרויקט.

 

6. מש"י

מעדכן: אמנון

חברי הצוות הקטן היו עמוק בתוך כאמ"י ולכן התפקוד שלהם בצוות היה נמוך ביותר.

עומרי רוזנברג שהיה פנוי יחסית מעומס הכנס יצר שני מסמכים שמטרתם לסייע לנו במגעים עם גופי התקשורת:

הראשון אמור להשלח לגוף התקשורת עימו יוצרים קשר בכדי שיהיה לגוף מידע עדכני ואינפורמטיבי אודות הארגון ותחום האנימה, עם מידע על מושגים בסיסיים בתחום. אנחנו צריכים לגבש בצורה יותר משקפת את החלק של הארגון.

השני הוא מסמך מושגים למטרת תדרוך מרואיינים שלנו. אמנון ביקשת מעומרי לפצל מסמך זה לשני מסמכים: בסיסי ומתקדם, כיוון שרוב המרואיינים שלנו כבר יודעים את רוב הדברים.

בנוסף בכובעו כ-א. אתר עומרי ניסח מסמך נהלי עבודה מול א. אתר בכנס (שיש צורך לאשר) על מנת שלא לחזור על מה שקרה בכאמ"י. (במקום לפנות לא. אתר כנס, כל הזמן הציקו לו כא. אתר ארגוני).

סוכם עם מרטון שהראיון הערוך עם פורויה יפורסם עד סוף ספטמבר.