ארגון אמא"י גאה להכריז כי ישראל הצטרפה לרשימת המדינות המשתתפות בתחרות הקוספליי הבינלאומית הגדולה בעולם – תחרות "World Cosplay Summit", המוכרת גם בקיצור WCS.

תחרות הקוספליי העולמית, ה-WCS, החלה בשנת 2003 ביפן במטרה לקדם חברות בין-לאומית עם קוספליירים מרחבי העולם.
התחרות מתקיימת מדי שנה בתקופת הקיץ, ובמהלכה מתמודדים אחד נגד השני זוגות של קוספליירים מרחבי העולם המייצגים את מדינתם. המתחרים נמדדים בשני פרמטרים: איכותו ורמתו של הקוספליי אותו הם לובשים, וקטע משחק על הבמה בו עליהם להביע את הדמויות שלהם באופן הטוב ביותר. על המתמודדים להכין את הקוספליי ואת ההופעה בעצמם, ללא עזרת אנשי מקצוע.
כיום מספר המדינות המשתתפות בתחרות הוא מעל 35, והצטרפות ישראל לרשימת הנציגים היא צעד משמעותי בהיסטורית קהילת האנימה בארץ.

ארגון אמא"י גאה להכריז על הנציגות של ישראל ב-WCS לשנת 2021: הקוספלייריות סתיו גיני ונסטיה סימנובסקי שעשו קוספליי לדמויות ממשחק הוידאו Final Fantasy IX! נאחל לנציגות החדשות שלנו המון המון בהצלחה ואנחנו בטוחים שהן ייצגו את מדינת ישראל בכבוד!

 

נציגות ישראל לWCS 2020

נסטיה סימנובסקי (מימין) וסתיו גיני ברגע קבלת הפרס המרגש. צילום: אור סגל

 

 

ננצל את ההזדמנות להגיד תודה רבה לנציגות הראשונות של ישראל ב-WCS בשנת 2019, זוג הקוספלייריות ענן גיבסון ויובל פישר שעשו קוספליי לדמויות מהאנימה Mawaru Peguindrum. אין ספק שזה לא פשוט להיות הראשונות שמייצגות את ישראל בתחרות כל כך גדולה, והן עשו זאת בהצלחה!

נציגות ישראל לWCS

מימין לשמאל: ענן גיבסון ויובל פישר, הנציגות הראשונות של מדינת ישראל בתחרות ה- WCS

רוצים לדעת עוד על הנציגות של השנה? מוזמנים לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של הקבוצה שמייצגת את ישראל!

האתר הרשמי של התחרות: https://www.worldcosplaysummit.jp