דיזנגוף סנטר בשיתוף אמא"י – ארגון מנגה ואנימה ישראל והאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מזמינים אתכם לסופ"ש משוגע בפסטיבל סנטר קון!
מתי? 24-25 ליוני
מה מחכה לכם?
הרצאות מרתקות בנושא אנימה ומנגה, יריד דוכנים שווה, פיגרים וציורים מכל עולמות הפנטזיה והאנימה, עמדות צילום עם רקעים מגניבים ועוד פעילויות!

אירועי אנימה ביום חמישי ה- 24.06.21:

תרבות יפן בראי האנימה – אורי מרקוביץ' | בשעה 19:00

אפשר ללמוד הרבה על התרבות היפנית רק מצפייה בסדרות אנימה; החל מההיסטוריה של יפן בתקופה הפאודלית, עבור בהתנהלות יומיומית בבתי ספר ובמקומות עבודה וכלה בניואנסים חברתיים ייחודיים כמו ערכים, קידות וכינויי כבוד. בהרצאה ננסה לסקור את הנושאים האלה ולצייר תמונה של התרבות היפנית כפי שהיא משתקפת בראי האנימה.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/tpjrl

 

אירועי אנימה ביום שישי ה- 25.06.21:

דיבוב אנימה באנגלית – לאון סולומון | בשעה 10:30

דיבוב לאנגלית של אנימה נחשב לאחת מהסוגיות השנויות ביותר במחלוקת בקרב מעריצים.ות. הוא יכול להיות טוב, סביר ואפילו גרוע אך הוא נותן לסדרות אנימה שמובאות למערב גוון משלהן ותרבות משחק משלהן. בהרצאה זו נצא למסע בתולדות דיבוב האנימה בארצות הברית, שבה מרבית הדיבובים מופיעים כיום.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/cccon

מה זה השטויות האלה סדרות שונן? – אמנון לוי | בשעה 10:30

הרצאה קומית-חינוכית בה נפרק לגורמים את סדרות השונן, ננתח את הסיבות מאחורי הקלישאות המוכרות של הז'אנר, נגלה מה שמתחת לפני השטח ונבין למה האמא של הגיבור תמיד מתה. ההרצאה מומלצת למעריצי הז'אנר ומומלצת במיוחד לשונאיו.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/ziohjh

הצד המתוק של יפן – שרית אגב | בשעה 11:30

האוכל היפני נחשב לאחד הטובים בעולם – אבל מה בנוגע למתוקים היפניים? בהרצאה נסקור חלק מהמתוקים המפורסמים, איך משתלבת המסורת היפנית עם המודרניות המערבית, וכיצד התרבות הפופלארית כמו האנימה נכנסת לעניין.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/vamig

 

אחד בשביל אחד או כולם בשביל כולם? תפיסות חברתיות באנימה – שרון טורנר | בשעה 11:30

מספיק לצפות במעט סדרות אנימה בשביל להרגיש שהן שונות מהותית מסדרות האנימציה המערביות. כמובן שסגנון הציור שונה – אבל מתחת לפני השטח יש שינויים עמוקים יותר במסרים ובדמויות שסדרות האנימציה היפניות מעבירות. בואו להרצאה שבוחנת את סדרות האנימה מנקודת המבט של הפסיכולוגיה החברתית. נעשה השוואה לסדרות אנימציה אמריקאיות ונגלה מה התפיסות המסתתרות מתחת לפני השטח. אולי אפילו נלמד משהו על עצמנו.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/cccooo

 

מה זה השטויות האלה אנימה? – אמנון לוי ("אמנון מהאנימה") | בשעה 12:30

נותרו מעט כרטיסים!

סדרות אנימה מעבירות אותנו לעולם מיוחד יותר ויפני יותר, אבל כדי שבאמת נהנה אנחנו מוכנים לוותר להן על המון שטויות.

לא עוד! הגיע הזמן לצחוק להן ולעצמנו בפרצוף! הצטרפו אלי ויחד נפרק לגורמים את המוטיבים המוזרים של האנימה: למה השיער של כולם צבעוני? לאן כולם רצים בשיר הסיום? ואיך אני מסביר להורים שלי שזה היה רק פרק חוף-הים?! כל התשובות ועוד בהרצאה.

לכרטיסים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/ccccon

בנוסף להכל – משחק הבריחה האינטרקטיבי "לברוח מהאיסקאי" מגיע לסנטר!

לאחר שכל עולמות האנימה נשאבו לתוך המרחב הוירטואלי, רק אתם תוכלו להיות אלו שיצילו את כל הדמויות!
חידות ומשימות יהיו פזורות באפליקציה ובמתחם האירוע עצמו – האם תוכלו לפתור את כולן על מנת להציל את כל עולמות האנימה?

נתראה בסנטר קון!