הקדמה

את הניוזלטר נתחיל באיחולי שנה טובה לבביים. שתהיה לכולכם שנה טובה ומתוקה, מלאה בסדרות אנימה מהנות ואיכותיות, מלאה בהצלחה בחיים הפרטיים והמקצועיים, הנאה מהעשייה הארגונית ומכנסי אנימה, ובקיצור – שתהיה אחלה שנה.
ראש השנה הינה תקופה של התחדשויות, התחלות חדשות והתרעננויות, וכך גם הארגון מתחדש לו במספר מישורים, והניוזלטר החודש יתמקד בהתחדשויות אלה. קריאה מהנה!



1. בחירות לועד ולועדת ביקורת של אמא"י

ביום חמישי ה-28.9 נסגר המועד האחרון להגשת המועמדות לבחירות הוועד. שבעה מתמודדים הגישו את מועמדותם, והם: (לחיצה על שמם תוביל למצע שלהם)
אורי מרקוביץ'
יוני לינדר
אלה ברוך
עפר מוסטיגמן
סבי איזילוב
תומר דוד
דני פייגלמן

יש צורך במועמדים נוספים לועדת ביקורת, אך כעת לא הוגשו מועמדויות. המינימום הנדרש עבור ועדת הביקורת הינו 2 אנשים.

הבחירות עצמן יתקיימו ב-9.10 באשכול הפיס תל אביב, בשעה 20:00.
בהצלחה לכל המתמודדים!


2. אמא"י באינסטגרם

התחדשות נוספת שהארגון רשם על דגלו הוא פתיחת חשבון אינסטגרם לאמא"י.
אם יש לכם חשבון אינסטגרם, אתם מוזמנים לעקוב אחר העדכונים בפלטפורמה זו. השאיפה בפתיחת חשבון האינסטגרם היא למשוך קהל חדש, קהל שאינו נמצא ברשת החברתית פייסבוק, ולהנגיש לו את המידע על אמא"י ואירועי הארגון. העמוד בשאיפה יספק גם המלצות לסדרות, הצגת אמנים קהילתיים, ובהמשך יתכן שיעדכן גם בחדשות בעולם האנימה. כרגע העמוד רק בחיתוליו, אך אנו ממליצים בחום להתחיל לעקוב: Orgamai


3. אמא"י בלינקדאין

נפתח לאמא"י עמוד בלינקאין, וכעת משתמשי לינקדאין שתרמו לאמא"י יכולים להוסיף את ההתנדבויות השונות שלהם לרזומה שלהם: https://www.linkedin.com/company/anime-manga-association-israel


4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש אוגוסט הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.


5. המלצה חודשית

שם: Death Parade

ז'אנר: דרמה, מיסתורין

מס' פרקים: 12

סטודיו: Madhouse

עונת שידור: חורף 2015

מחפשים אנימה ליום כיפור? Death Parade יכולה להתאים בדיוק.
הסדרה בת 12 הפרקים עוסקת גם היא, כמו יום כיפור, בחשבון נפש ודין נפשות. בסדרה נפשן של הדמויות נבחנות ובסוף נגזר דינן. יותר מזה לא נוכל לספר, כי זאת סדרה שכיף להגיע אליה כשיודעים כמה שפחות, אך כן נוכל להגיד שמדובר בסדרה מאוד מעניינת שכתובה היטב ושתעביר את הזמן בהנאה למי מכם שלא שומר.
בונוס: ממליצים להתחיל עם הספיישל Death Billiards, שמגיש את הקונספט של הסדרה הראשית בצורה עוצמתית עם אנימציה מעולה ובימוי נהדר.


מקווים שנהנתם מקריאת הניוזלטר לחודש ספטמבר. למי מכם שמספיק לקרוא את הניוזלטר לפני כניסת יום כיפור, נאחל לכם גמר חתימה טובה וצום קל. כמובן, נאחל לכם שוב שנה טובה ומוצלחת.