09הקדמה

באיחור קליל, ניוזלטר נובמבר כאן, עם כל העדכונים הרלוונטים לחודש האחרון.
למי שנתקל בניוזלטר בפעם הראשונה – אתם קוראים את הניוזלטר החודשי של ארגון אמא"י – ארגון האנימה והמנגה של ישראל. מדי סוף חודש כל חברי הארגון מקבלים לתיבת המייל שלהם את הניוזלטר שמכיל את כל העדכונים על עשיית הארגון באותו חודש, וכן המלצה חודשית על אנימה או כל מדיום אחר הקשור לתחום (מדי פעם יש גם המלצות על הרצאות או סרטוני יוטיוב העוסקים בתעשייה, לדוגמא). מקווים שתהנו מהקריאה של הניוזלטר, ונסיים את ההקדמה באיחולי חג חנוכה שמח!

1. הארוקון 2018

הוכרז תאריך להארוקון 2018!
הכנס יתקיים ב1.3.2018 בבנייני האומה בירושלים! הספירה לאחור כבר התחילה באתר הכנס, ובקרוב יעלה האתר המלא.

הארוקון 2018

 

2. כנס חנוכה 2017

בעוד שבוע ויום זה קורה – כנס חנוכה 2017!
תוכניית האירוע עלתה לאתר הכנס, ואף נפתחה האפשרות לרכישת כרטיסים מראש.

תחרות פרויקט תלתן
ההצבעה לחביב הקהל בתחרות האיורים נפתחה בעמוד הפייסבוק של אמא"י, וניתן להצביע לציור האהוב עליכם עד התאריך ה-12.12! מהרו להצביע ולהשפיע!

ציור: אלונה קצפשק

ציור: אלונה קצפשק

 

3. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש אוקטובר הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

4. המלצה חודשית

Kakegurui

שם: Kakegurui

ז'אנר: מתח, הימורים

מס' פרקים: 12

סטודיו: MAPPA

שנת יציאה לאקרנים: קיץ 2017

בעונת הקיץ בה שודרה ביפן, קאקגורוי הייתה מועמדת להיות אחת מסדרות העונה היותר נצפות, הודות לבימוי המיוחד, משחקי ההימורים המותחים והדמויות הצבעוניות. אך הסדרה חלפה כמעט לחלוטין מתחת לרדאר ונעלמה מהשיח הקהילתי. זאת משום שעבור חובבי האנימה המערביים, היא לא בדיוק שודרה בעונה. מפיצת הסדרה היא נטפליקס, שהמומחיות שלהם היא צפייה בבינג' – כל הפרקים ביחד. לכן בזמן שהסדרה שודרה ביפן, הפרקים לא שוחררו למערב והצופים האדוקים היו צריכים לחפש תרגומי מעריצים. כך סדרה שהייתה יכולה לקחת את תואר "סדרת העונה" נעלמה מהשיח ונשכחה לחלוטין. היתרון היחיד במצב הוא שאכן זאת סדרה שמהנה מאוד למרתן, כך שאם תחליטו לנסות אותה, אתם תהנו לראות את כל הפרקים ביחד. הסדרה מאוד מותחת, מעניינת, ובזמן שהיא לא חפה מבעיות בכל זאת מדובר בחוויה כוללת כיפית ומסעירה. ממליצים לקחת את ההימור ולא לפספס אותה, למרות הכל.

 

עד כאן לניוזלטר לחודש נובמבר. מקווים שנהנתם מהקריאה, ומאחלים לכם חג חנוכה שמח! מקווים שנתראה בכנס הקרוב!