הקדמה

על מה אתם הולכים לקרוא בניוזלטר החודש הזה? עדכונים על כאמ"י, עדכונים על אמא"י והמלצה לסדרה מוזרה במיוחד. אז בלי להכביר במילים, שתהיה לכם קריאה מהנה וכבר עכשיו נאחל לכם חג שבועות שמח ומלא באנימה (למי שיכול להרשות לעצמו להנות מאנימה במהלך החג, לפחות).


1. כאמ"י 2019

כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ מגיע אלינו עוד חודשיים בדיוק! קבלו את כל העדכונים החשובים שאתם צריכים לדעת כרגע לקראת הכנס:

תאריכי ההרשמה לתחרות הקוספליי פורסמו!
מתכננים קוספליי לכאמ"י? שריינו את תאריכי ההרשמה לתחרות!
ההרשמה תיפתח בתאריך ה-12.6 ותיסגר בתאריך ה-19.6.
אם אתם לא מתכוונים להתחרות, אל דאגה. בכנס יתקיים אירוע מיוחד בו כל אחד יכול להשתתף עם כל קוספליי, וההרשמה היא ביום הכנס עצמו. מידע נוסף על אירועי הקוספליי ניתן לקרוא כאן.

תקנון תחרות קוספליי עלה לאוויר

עיצוב גרפי: Naor Tabiv

ההרשמה לדוכנים פתוחה!
רוצים לפתוח דוכן בכאמ"י? אל תפספסו את ההזדמנות! להרשמה לחצו כאן

הרשמה לדוכנים לכאמי 2019 נפתחה

 

עיצוב גרפי: Naor Tabiv

ההרשמה להתנדבות בכאמ"י בעיצומה!
רק בזכות המתנדבים כנסי אמא"י יכולים להתנהל על הצד הטוב ביותר. כל מתנדב מקבל כניסה חינם לכנס וגם אוכל. שוקלים להתנדב? תוכלו לקרוא כאן איזה תפקידים מחפשים.

כאמ"י עוד חודשיים!

איור: Terra Sb | עיצוב גרפי: Naor Tabiv


2. אמא"י צריכים אתכם!

רוצים יותר אירועי J-party? רוצים עוד אירועי תוכן? רוצים אירוע מגניב שעוד לא היה בקהילה אבל אתם חושבים שאתם רוצים ויכולים להרים אחד כזה? אמא"י מחפשים אתכם!
ארגון אמא"י מחפשים אנשים שיפיקו אירועים! רצוי עם ניסיון בהפקת אירועים בסדר גודל בינוני. אם עברתם את גיל 18 ואתם מלאי מוטיבציה ורצון לתרום לקהילת האנימה – דברו איתנו!
לפניות שלחו מייל ל- [email protected]
תמונת ניוזלטר
איור: סם דניאל

3. אמא"י עכשיו גם בטוויטר!

נמאס לכם מאינסטגרם? מעולם לא טרחתם לפתוח פייסבוק? אמא"י נמצאים עכשיו גם בטוויטר! אם זאת הפלטפורמה הכי נוחה בשבילכם בשביל לקבל מידע ועדכונים, תתחילו עכשיו לעקוב!

אמא"י עכשיו גם באינסטגרם

איור: Eden Cohen


4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש מרץ הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.


5. המלצה חודשית

המלצה חודשית: Sarazanmai

שם: Sarazanmai

ז'אנר: אקשן, פנטזיה, הזיות

מספר פרקים: 11

סטודיו: MAPPA

עונת שידור: אביב 2019

החודש נמליץ על סדרה מיוחדת, מאוד מוזרה אבל גם מאוד מקסימה ומהנה.
תחילה, רקע תרבותי קצרצר: במיתולוגיה היפנית מסופר על יצור מיוחד בשם קאפה. היצור נראה כמו הכלאה של ברווז, צפרדע וצב עם שיער על הראש שבמרכזו מעין קערה (הנקראת "סארה") מלאה בנוזלים ששומרת על הקאפה. על פי המיתולוגיה היצורים נמצאים בעיקר בקרבת נחלים, הם חובבים מלפפונים וסומו, ומספרים שלפעמים הם מטביעים בני אדם וגונבים להם את ה"שיריקודאמה" – מעין איבר מיתולוגי שנמצא בישבנו של כל בן אדם בו מוחזקת הנשמה. עכשיו שאתם יודעים מה זה קאפה, אז אנחנו יכולים לספר לכם שהסדרה מספרת על שלושה נערים שהופכים לקאפה, ועליהם לגנוב את ה"שיריקודאמה" מיצורים בשם "קאפה-זומבי" בשביל לחזור להיות בני אדם. התהליך הזה גורם להם לחשוף את הסודות הכי כמוסים שלהם.
יוצר הסדרה הוא איקוהארה קוניהיקו, האדם מאחורי הסדרות Mawaru Penguindrum והקלאסיקה המפורסמת Revolutionary Girl Utena. הסדרות שלו ידועות כמוזרות במיוחד, אך מלאות בסימבוליזם ומטפורות ויזואליות שניתן לשבת שעות אחרי הצפייה ולנתח כמו כל יצירה ספרותית. בסדרה שלנו, סאראזאנמאי, אם נקלף את מעטה המוזרות שלה, נמצא סדרה מרגשת העוסקת בקשרים בין אישיים, ועל הקושי שלנו להיות בקשר קרוב עם מי שאנחנו הכי רוצים להיות קרובים אליו.
מדובר ביצירה צבעונית, מצחיקה, מהנה וסופר מוזרה – אבל זה חלק מהקסם שלה. אנחנו ממליצים עליה בחום.


 

עד כאן לניוזלטר מאי 2019, מאחלים לכם חג שבועות שמח, מהנה ומלא בסדרות אנימה נפלאות!