הקדמה

חגי ישראל מאחורינו, וכל שנותר לתלמידים בינינו זה לספור את הימים עד החופש הגדול ואולי להתמודד עם המבחנים האחרונים. לקוראי הניוזלטר שסיימו את התיכון ואף את לימודיהם האקדמאים – אנו שולחים את תנחומינו לתקופת נטולת החופשים הקרובה, ומעודדים אתכם בכך שתמיד יש לנו אנימה שתעזור לנו לשכוח קצת מהצרות. אך בין אם אתם תלמידים שהולכים עוד שנייה להנות מהחופש, או חיילים ועובדים אזרחיים שסופרים את הימים עד החג הבא, יש לנו תמיד כנסי אנימה שינחמו אותנו… אלא אם נבצר ממכם לקחת יום חופש לאותה מטרה, ואם כן, אנחנו שולחים לכם ניחומים אפילו יותר חמים. היי, לפחות אתם יכולים ללכת למסיבת הג'יי פארטי שתהיה לקראת סוף חודש הבא! פרטים בהמשך הניוזלטר, קריאה מהנה!

 

1. כאמ"י 2018

בתאריך 23.8.18 יתקיים כנס כאמ"י בבנייני האומה בירושלים. כנס כאמ"י הוא כנס האנימה הגדול של הקיץ (והשני בגודלו בארץ אחרי הארוקון שבפורים), וכמובן כולכם מוזמנים לשריין ביומנים ולהגיע. ההכנות בעיצומן, וסגל הכנס יושב ימים ולילות כדי לחדש, להפתיע, לרגש וכמובן להביא לכם את כנס האנימה הכי טוב שהם יכולים להפיק.
הכנס כולו מאורגן על ידי מתנדבים שעושים זאת מבלי לקבל שום תמורה כספית, וכדי שהכנס יצליח יש צורך בכמה שיותר חבר'ה עם מוטיבציה ורצון לתרום שיבואו ויתנו יד למפעל האדיר הזה. חושבים להתנדב? לא יודעים איך ומה? יש לכם שאלות אחרות? מצוין!! בתאריך 14.6.18 יתקיים לייב מתנדבים שעוד לא נראה כמותו!
בלייב שיתקיים בפייסבוק (ויתכן שגם באינסטגרם) צוות מתנדבים יציג את כל הפרטים וההטבות למתנדבים, וגם על הפתעות חדשות שמתוכננות השנה.
אם אתם רוצים להתנדב, כל שעליכם לעשות זה למלא את פרטיכם בטופס שבקישור כאן.

עיצוב: Yael Givon

עיצוב: Yael Givon

אנחנו ממליצים בחום לעקוב אחרי אמא"י בפייסבוק או באינסטגרם על מנת לקבל את כל העדכונים על הכנס הקרב ובא.

 

2. J-PARTY לכבוד הקיץ

אם עברתם את גיל 18 ונפשכם חפצה לרקוד עם חובבי אנימה נוספים לצלילי שירי האנימה האהובים עליכם, אתם מוזמנים להגיע למסיבת ג'יי-פארטי שתערך בתאריך 28.6.18! החל מהשעה 22:00 בלילה עד 3:00 לפנות בוקר תתקיים מסיבה שכולה שירים ביפנית, עם מיטב פתיחי האנימה האהובים, עם תוספת ג'יי פופ וג'יי רוק לפלייליסט.
המסיבה תתקיים במועדון הבראסקו, ברחוב השרון 12, תל אביב.
הכניסה לבני 18 ומעלה בלבד, וניתן כבר עכשיו לרכוש כרטיסים ולהבטיח את מיקומכם במסיבה (ויש שיאמרו שאף בגן עדן). לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

עיצוב: NaxelDraws

עיצוב: NaxelDraws

 

3. פרויקט הספרייה

במהלך חודש מרץ קיבל פרויקט הספרייה של אמא"י תרומה עצומה של למעלה משלוש מאות כרכי מנגה לטובת הפרויקט, הכרכים הרבים יאפשרו גיוון וחלוקת גדולה יותר לספריות איתם אנחנו בקשר. תודה רבה לאור פרלמן על תרומתו העצומה!!! מעוניינים לתרום מנגה לפרויקט? מוזמנים לעשות זאת כמובן בכנס כאמ"י הקרוב, שם יהיה ניתן לתרום. מיקום מדויק לתרומה יפורסם לקראת הכנס.

במידה ואתם מעוניינים לתרום לפני כן ותהיה אפשרות לעשות הזאת, או שאתם מכירים ספרייה שרוצה להקים מדור מנגה, שלחו מייל [email protected]
או צרו קשר בעמוד הפייסבוק של הפרוייקט.

 

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש אפריל הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

5. המלצה חודשית

והפעם ההמלצה תהיה קצת שונה ממה שעשינו עד עכשיו. עד עכשיו המלצנו על סדרות, הרצאות ואף סרטוני יוטיוב שעסקו באנימה. אך הפעם אנחנו נמליץ על… אוכל! וליתר דיוק – שירות שמביא לכם עד הבית חטיפים מיפן.

אמא"י גאה להכריז על שיתוף פעולה עם "הדאגאשיה", חנות אינטרנטית המוכרת מגוון רחב של חטיפים יפנים שסביר להניח שלא יצא לכם עדיין לטעום. אם הייתם ביפן והתגעגעתם לחטיפים המדהימים שהיא מציעה, או שמעולם לא טעמתם אותם ואתם חייבים לנסות, אתם יכולים לרכוש אותם עם הנחה בלעדית לחברי אמא"י של 10% על כל רכישה!
כאשר אתם מסיימים את הרכישה, הזינו את קוד ההנחה: amaibo
שזה נשמע כמו אומאיבו, אחד החטיפים היותר טעימים שיצא לכותבת שורות אלה לטעום (לטעמה האישי כמובן).
תוכלו לקרוא עוד על החנות ומוצריה בכתבה בוואלה,
וכמובן אנו מזמינים אתכם לבקר באתר החנות: https://dagashiya.co.il/friend/amai
בתיאבון!

 

 

עד כאן לניוזלטר מאי 2018, מאחלים לכם תחילת קיץ נעים והתמודדות קלה עם החום!