הקדמה

זהו, הקיץ הגיע, כל התלמידים בחופש וכולם סובלים מהחום הכבד. למזלנו, בקיץ יש לא מעט אירועי אנימה וחדשות נפלאות שיתכן שרק יעשו את הקיץ שלנו חם יותר, אבל בקטע טוב.
שנייה לפני שנצלול לעדכונים, נעדכן שהחודש התקיימה מסיבת ג'יי פארטי בתאריך 28.6.18. הכרטיסים נמכרו כולם, והמסיבה הייתה מדהימה. המגיעים נהנו לרקוד למיטב שירי האנימה שיש והריקודים נמשכו כל הלילה. ללא ספק הייתה מסיבה מוצלחת ביותר, ואנו מקווים שיהיו מסיבות נוספות בהמשך. מי שלא הגיע, לא נורא, יש לנו מספר עדכונים מרגשים לא פחות. קריאה מהנה!

 

1. כאמ"י 2018

מחכים לכנס כאמ"י בקוצר רוח? אנחנו שמחים להכריז שאתר הכנס עלה לאוויר, ואיתו כל המידע שאתם צריכים לדעת.
מהר לפני שתפספסו, אלה כל ההרשמות שכרגע פתוחות לקהל הרחב:
1. הרשמה לתחרות השירה אמא"ידול  – אלופים בקריוקי? מתים לשיר את השיר מסדרת האנימה האהובה עליכם מול קהל? הרשמו עכשיו לתחרות השירה הגדולה של אמא"י! מועד אחרון להרשמה: 19.7.18
2. תחרות הציורים של פרויקט תלתן – אם אתם יותר אנשים של ציור מאשר שירה, בכאמ"י תתקיים גם תחרות ציור הפתוחה לכולם! מועד אחרון להרשמה: 10.7.18
3. אנחנו צריכים עוד מתנדבים לכאמ"י! ההרשמה להתנדבות עדיין פתוחה, ונשמח לכל יד עוזרת. כל מתנדב נכנס חינם לכנס, ומקבל אוכל ושתייה. לצפייה ברשימת התפקידים ולהרשמה לחצו כאן.

כמו כן, בקרוב תפתח ההרשמה לתחרות הקוספליי, שריינו את התאריכים!

איור: Keiko Yuriu | גרפיקה: Shelley Tsipkin

איור: Keiko Yuriu | גרפיקה: Shelley Tsipkin

 

2. אירוע הטאנאבטה

ביום ראשון ה-8.7 בפלנטריום נתניה יתקיים אירוע הטאנאבטה, וגם אמא"י יהיו שם! 
הטאנאבטה הוא חג האהבה היפני, ולכבודו יתקיים ערב שכולו מחווה ליפן. במקום יהיו מספר הרצאות על אנימה ותרבות יפן, סנדאות שונות ואף תצוגת קוספליי.
לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים לחצו כאן.

אירוע הטאנאבטה

 

3. ישראל ב-World Cosplay Summit

חדשות מרגשות לחובבי הקוספליי הישראליים – החל מהארוקון 2019, ישראל תהיה משתתפת רשמית בתחרות World Cosplay Summit, המוכרת בקיצור WCS. מדובר בתחרות הקוספליי הבינלאומית הגדולה בעולם שמתקיימת מדי שנה ביפן, בה 34 מדינות מתחרות אחת נגד השנייה בשביל להביא כבוד הביתה. וכעת גם ישראל מצטרפת לרשימת המדינות המשתתפות! גאווה ציונית אמיתית!
בתחרות מתחרים זוגות של קוספליירים גם על הקוספליי אך גם על סקיט – קטע על הבמה. מדובר בתחרות ענקית ברמה מאוד גבוהה, ואין ספק שזה כבוד ענקי ומקפצה לקהילת הקוספליי בישראל להשתתף באירוע כל כך משמעותי.
לעדכונים נוספים אנו ממליצים לעקוב בפייסבוק אחר צוות ACC שיפרסם פרטים נוספים על התחרות בהמשך. פיילוט לקטגוריה מיוחדת ל-WCS יתקיים כבר בתחרות הקוספליי בכאמ"י הקרוב.

 

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש מאי הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

Nagi no Asukara

5. המלצה חודשית

שם: Nagi no Asukara
ז'אנר: דרמה, רומנטיקה, פנטזיה
מספר פרקים: 26
סטודיו: P.A. Works
עונת שידור: סתיו 2013

לכבוד הקיץ החלטנו להמליץ על סדרה שכולה עוסקת במים וים.
הסדרה מספרת על עולם בו חיים שני סוגים של אנשים: אלה שגרים על היבשה ואלה שגרים בתוך הים. הם חיים זה לצד זה אבל לא בדיוק מסתדרים. ארבעה תלמידים שגרים בים נאלצים להתחיל ללמוד בבית ספר על היבשה, וכך מתחיל לו סיפור דרמה-רומנטיקה מקסים ומרגש, בו הדמויות עוברות שינויים רבים והתפתחויות לא צפויות. מעבר לסיפור העמוק והעולם המרתק, גם מבחינה ויזואלית מדובר בסדרה יפיפייה עם רקעים מהממים ביופיים וסגנון ויזואלי כובש. ממליצים בחום!

 

 

עד כאן לניוזלטר יוני 2018, מאחלים לכם קיץ נעים ונסבל, ועונת שידורי אנימה חדשה ומהנה!