הקדמה

שלום לכל קוראי הניוזלטר של אמא"י, מקווים שאתם נהנים בקיץ. כרגע עוברת תקופה לא פשוטה בישראל ובעולם, בעקבות הקורונה. אירוע World Cosplay Summit שהיה אמור להתקיים בקיץ בוטל (והוקם כנס דיגיטלי חלופי במקומו) ובעונת האנימה הנוכחית יש כמות משמעותית קטנה יותר של סדרות חדשות לצפייה מאשתקד. גם אמא"י כארגון ספג מכה קשה, כפי שתוכלו לראות בניוזלטר שלנו, אך אנחנו נסיים את הניוזלטר בחדשות טובות עם פרוייקט חדש ומרענן במיוחד לקיץ, ונסיים עם המלצה לסדרת אנימה שתעשה לכם טוב על הלב. מקווים שתהיה לכם קריאה מהנה!

1. כאמ"י 2020

קהילה יקרה,
עקב מגיפת הקורונה שפקדה את העולם ולא פסחה על ארצנו, אנחנו נאלצים להודיע שאירוע כאמ"י לא יתקיים השנה.
כאמ"י הוא כנס שיקר לנו, כמסורת שנתית שהחלה לפני קצת יותר מעשור. למרות ההגבלות, רצינו לקיים אותו במתכונת שונה, דיגיטלית, כדי בכל זאת לספק לכם תוכן בנושא אנימה ומנגה ולגבש את הקהילה ביום פעילויות מיוחד.
לצערנו אנחנו נאצלים לבשר שעל אף רצוננו, כרגע אין לנו אפשרות לקיים את כאמ"י גם במתכונת דיגיטלית. לצערנו כרגע חסר לנו את כוח האדם שיכול להרים את האירוע ואנחנו נאלצים לוותר עליו השנה, בתקווה שבשנה הבאה הקורונה תהיה מאחורינו ונוכל לקיים שנית כנסי אנימה גדולים ומהנים.

עם זאת, אנחנו נמשיך לנסות לפתח את התחום היקר לליבנו, האנימה והמנגה, ונמשיך לשאוף להגיש לכם תכנים בנושא. הרצאות לייב נוספות צפויות להגיע ויתכן שאף יהיו אירועים קטנים יותר בהמשך.

מקווים שכולכם בריאים ושומרים על עצמכם. אמנם כאמ"י ספג מכה קשה, אך תעשיית האנימה לאט לאט חוזרת לתפקד, וסדרות שהופסקו חוזרות ללוח השידורים, כך שלפחות יש משהו להתנחם בו 😉 מאחלים לכם המשך קיץ נעים ומהנה ותמשיכו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות בשביל עדכונים נוספים!

כאמ"י

2. פתיחת אפיק תרומות לארגון

בעקבות מגפת הקורונה כנס הארוקון האחרון ספג פגיעה קשה, וכפי שקראתם בעדכון האחרון שלנו, נאלצנו לבטל את כנס כאמ"י.
חשוב לנו להיות שקופים עם הקהילה המדהימה שלנו ולספר שהארגון נמצא במשבר כלכלי, במיוחד לנוכח הפגיעה בהכנסות למול ההוצאות השוטפות, והפגיעה בהארוקון וכאמ"י שכרגע מספקים את מקור ההכנסה המרכזי של הארגון, ושבזכותם אנו יכולים לממן אירועים ופעילויות אחרות לאורך שאר השנה (פרויקט הספריה, WCS, אירועי תוכן, ג'ייפארטי ועוד).

ולכן, לאחר התייעצות ובדיקה מול הגורמים הרלוונטיים, החלטנו לפתוח אפשרות לקבלת תרומות לארגון. ארגון אמא"י פועל כבר 13 שנים, וכדי להמשיך ולתת בחזרה לקהילה נשמח לקבל מעט עזרה ממי שיכול.

אם אתם מעוניינים לתרום, ניתן לעשות זאת דרך העברה בנקאית:
לבנק דיסקונט (11)
סניף 515
מספר חשבון: 143993935
שם: ארגון מנגה ואנימה ישראל (אמא"י)

לאחר אישור ההעברה, אנא שלחו לנו מייל לכתובת [email protected] עם צילום מסך של ההעברה כדי שנוכל לשלוח לכם קבלה בחזרה.

אנחנו בודקים גם אפשרויות לתרומות דרך אשראי וצינורות אחרים, לגביהם נעדכן בהמשך.
נציין שנכון לעכשיו תרומות לארגון אינן מוכרות לצרכי תיאום מס, נעדכן במידה והמצב ישתנה.
חשוב לנו לציין שבמצב רגיל היינו עושים הכל כדי להימנע מבקשה כזאת, אך אלה אינם ימים רגילים ואנו צריכים את עזרתכם כדי לייצב בחזרה את הארגון, ולכן כל תרומה בכל סדר גודל שהוא תתקבל בברכה.

דמויות אמא"י
איור: שירה אביגד

3. אתגר הקיץ יוצא לדרך!

לא הכל חדשות קשות. אנחנו שמחים לבשר על יוזמה חדשה: פרויקט הגלריה הקהילתית!
אוהבים לצייר בסגנון אנימה ומנגה?? פרויקט תלתן מזמין אתכם, אמני הקהילה, להשתתף בגלריה הקהילתית הראשונה מסוגה באתר אמא"י!
אתגר הציור פתוח לכולם, והפעם, הנושא של הגלריה יהיה:
מאג'יקל גירלז!
כל היצירות שישלחו אלינו ויעמדו בתקנון יעלו ביחד לגלרייה ייעודית!
אז קדימה, למה אתם מחכים?
פרטים נוספים והרשמה בקישור כאן!
בואו והראו לנו את המאג'יקל גירל או המאג'יקל בוי של חלומותיכם!

לשאלות- ניתן לפנות לצוות תלתן במייל [email protected]

אתגר הציור של תלתן
איור: שירה אביגד | גרפיקה: נאור טביב

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש מאי הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.


5. המלצה חודשית

שם: Kakushigoto

ז'אנר: קומדיה, דרמה

מספר פרקים: 12

סטודיו:Ajia-Do

עונת שידור: אביב 2020

קאקושי גוטו הוא אמן מנגה פופולארי למדי הידוע בזכות עבודותיו הכוללות בדיחות גסות. כשנולדת בתו הימה, הוא נשבע להסתיר ממנה את מקצועו מחשש שאם תגלה את האמת היא תתאכזב ממנו.
כך הגענו למצב בו האב המסור עושה הכל כדי לשמור על סודו מהימה, כמו לצאת מהבית לבוש כמו איש עסקים או לערוך תרגילי חירום לעוזרים שלו במקרה שהילדה תגלה על מקום עבודתו. ניסיונותיו של האב החד-הורי להסתיר מבתו את מקצועו מובילים למצבים קיצוניים ומשעשעים.
זאת סדרה מקסימה, מרגשת ומצחיקה, המתארת את סיפורם של אב ובת המבלים ביחד את חיי היומיום שלהם בתקווה לשמר את המצב הקיים. אזהרה: למרות שכל פרק נורא מצחיק, הדמעות שירדו לכם בסוף כל פרק הן לא דמעות של צחוק.

Kakushigoto

עד כאן לניוזלטר יולי 2020, מאחלים לכם שתישארו בריאים ושיהיה לכם קיץ נעים!