הקדמה

כנס כאמ"י מתקדם בצעדי ענק וכבר כמעט כאן, ההכנות בשיאן ואפילו הוכרזו אורחי כבוד לכנס! הפעם בניוזלטר נתמקד בכאמ"י שיתקיים בסוף אוגוסט (23.8, בנייני האומה בירושלים) אך למי מכם שלא יכול לחכות, יש לנו עדכונים על אירועים נוספים שיהיה אפשר להנות מהם במהלך אוגוסט. קריאה מהנה!

 

1. כאמ"י 2018

כאמ"י 2018 ממש עוד מעט קורה ואלו העידכונים הכי חמים:
1. מכירת הכרטיסים נפתחה! – רוצים להיכנס לכנס האנימה הגדול של הקיץ בלי לחכות יותר מדי בתור? מכירת הכרטיסים נפתחה, ואתם יכולים לקנות כבר עכשיו כרטיס בלחיצה כאן! קניית כרטיס מראש נותנת אפשרות להיכנס בתור מהיר לכנס המיועדת לקונים מראש בלבד.

2. תוכניית הכנס עלתה לאתר – כל המידע על ההרצאות, הסדנאות והתכנים השונים של הכנס נמצאים כאן.

3. אנחנו שמחים להכריז על אורחי הכבוד לכנס כאמ"י 2018: צמד הקוספליירים האנה ובאוזי!!
האנה ובאוזי הם זוג קוספליירים סיניים שצברו פופולאריות בינלאומית בזכות הקוספליים המדוייקים שלהם.
השניים הכירו בשנת 2011 ומאז עושים קוספליי ביחד כזוג. באוזי מתמחה בהכנת פרופס, והאנה מסוגל לעשות קסמים בעזרת איפור בלבד. בכנס הם יתארחו בפאנל Q&A בו יענו על כל שאלותיכם, ואתם מוזמנים לשלוח אליהם שאלות כאן. כמו כן יהיה מתחם החתמות בכנס (הכניסה אליו בקניית כרטיס זהב בלבד) ויהיה ניתן לקנות מוצרים שלהם בדוכן מיוחד.

באוזי והאנה - אורחי הכבוד של כאמ"י 2018

באוזי והאנה – אורחי הכבוד של כאמ"י 2018

לעדכונים נוספים על הכנס הקרב ובא אנחנו ממליצים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של כאמ"י וגם באינסטגרם!

 

2. תחרות תלתן

תחרות הציורים של אמא"י יוצאת לדרך ואתם יכולים לבחור עכשיו את חביב הקהל! ההצבעה מתבצעת בדף הפייסבוק של כאמ"י. ניתן להצביע עד יום רביעי ה-08.08.18 בשעה 20:00.

 

3. אירועים נוספים במהלך אוגוסט

לא רק כאמ"י! אם אתם מעוניינים להגיע לאירועים נוספים בהם יהיו תכנים והרצאות בנושא אנימה ומנגה, אלה האירועים הנוספים שיהיו במהלך אוגוסט:

1. יריד האראג'וקו – חנות האופנה היפנית Suger Rush מקיימת יריד הראג'וקו העוסק באופנה יפנית ותרבות יפן, ויהיו בו דוכנים, תצוגת אופנה מבגדי החנות, עמדת צילום מיוחדת ומספר הרצאות.
האירוע יתקיים ב-9-10 באוגוסט בקניון דיזינגוף סנטר. לפרטים נוספים היכנסו לדף האיוונט בפייסבוק.

2. פסטיבל אנימיקס – בין התאריכים 7-11 באוגוסט יתקיים "אנימיקס 2018", הפסטיבל הבין לאומי ה-18 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה. הפסטיבל יכלול תכנים רבים הקשורים לאנימציה ואיור מכל העולם, אורחים, ודברים רבים אחרים. באירוע יתקיימו שתי ההרצאות שהביא צוות התכנים השנתי של אמא"י:

• "ד"ש מאמריקה ובחזרה" מאת ליאון סולומון
• "התרמיל לאמן המתחיל" מאת אלה בן יעקב

 

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש יוני הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

Banana Fish

5. המלצה חודשית

שם: Banana Fish
ז'אנר: דרמה, אקשן
מספר פרקים: 24
סטודיו: MAPPA
עונת שידור: קיץ 2018

עונת הקיץ הזאת נחשבת יחסית קשוחה, כשמעט מאוד סדרות תפסו את תשומת ליבן של מעריצי האנימה וקשה למצוא סדרות עליהן אפשר להמליץ מהעונה החדשה (שאינן סדרות המשך). אך למזלנו סטודיו MAPPA נחלצו לעזרתנו והחליטו להוציא מהבוידעם כותר מנגה קלאסי ועטור שבחים משנות ה-80 ולעשות לו עיבוד אנימה חדשני: BANANA FISH.
הסדרה מתחילה במלחמת עיראק, בה חייל אמריקאי מן השורה התחרפן בפתאומיות והחל לירות בכל חבריו. החייל נוטרל, וכשנשאל מדוע עשה זאת, כל מה שענה היה "בננה פיש". אותו חייל הוא אחיו של גיבור הסדרה שלנו, אש לינקס, שנחוש בדעתו לגלות מה זה "בננה פיש" ולפתור את התעלומה סביב מה שקרה לאחיו אחת ולתמיד. אליו מצטרף עוזר-צלם צעיר בשם אייג'י שמגיע לארה"ב מיפן, וביחד הם מנסים לגלות את האמת כשהמאפיה בניו יורק נושפת בעורפם.

 

 

עד כאן לניוזלטר יולי 2018, מקווים לראותכם בקרוב בכנס כאמ"י!