הקדמה

עוד לא הספקנו להתרגל לרשום "2018", וכבר השנה הזאת חלפה לה. אין ספק שמדובר בחוויה סובייקטיבית לחלוטין, אך הרבה יסכימו שמבחינת כותרי האנימה שיצאו השנה, 2018 לא סיפקה בשורות גדולות. כמובן שהיו סדרות טובות, תמיד יש, אך ביחס לקודמותיה, השנה ממנה אנחנו נפרדים לא השאירה חותם משמעותי על עולם חובבי האנימציה היפנית. החדשות הטובות הן ש-2019 טרם התחילה וכבר יש לה מספר בשורות מבטיחות, עם יריית פתיחה משמחת בצורת עיבוד האנימה למנגה הפופולארית "The Promised Neverland", החידוש של הקלאסיקה "Fruits Basket" בהמשך השנה ועוד הבטחות מרגשות נוספות.
כולנו מקווים שגם בפני ארגון אמא"י עומדת שנה חדשה מלאת בשורות משמחות והישגים חדשים.
כמובן אנחנו מאחלים גם לכם, קוראים יקרים, שנה אזרחית חדשה נפלאה ומספקת.

איור: OBY art

איור: OBY art

 

1. הארוקון 2019

אנחנו שמחים להודיע שאתר הארוקון 2019 עלה לאוויר: http://2019.harucon.org.il/
בנוסף לחדשות מרגשות אלו, הגיוס למתנדבים ממשיך! בימים אלה מתקיים גיוס נרחב למתנדבים, בלעדיהם הכנס לא יוכל להתקיים כשורה. רוצים לתרום לכנס? טופס ההרשמה נמצא כאן.
המתנדבים זוכים לקבל כניסה חינם לכנס, אוכל, שתייה ולהשתתף באירוע המתנדבים. מדובר באירוע אקסקלוסיבי למתנדבים בלבד שכולל משחקים, הפתעות וחווית גיבוש יוצאת דופן! בקיצור, שווה להתנדב 😉

איור: Neta Feldman | איור רקע: Carmel Pardo | עיצוב: Shelley Tsipkin

איור: Neta Feldman | איור רקע: Carmel Pardo | עיצוב: Shelley Tsipkin

 

2. אמא"י צריכים אתכם!

אם כבר במתנדבים עסקנו, יש לנו צורך באנשים לא רק לכנסים! אמא"י מחפשים כוח אדם לסגל ארגוני – סגל הפועל מחוץ לכנסים בעזרה לארגון לאורך כל השנה.
הפעם מי שצריך יד נוספת הוא צוות מש"י (צוות מיתוג, שיווק ויחסי ציבור) – הצוות שאחראי על כל הפרסומים של אמא"י בפלטפורמות השונות. הצוות מתרחב, וזו ההזדמנות שלכם להצטרף אלינו!
1. אנו מחפשים אנשים שחיים ונושמים תכנות אתרים, מחפשים לרכוש ניסיון נוסף ועל הדרך לקחת חלק בסגל הארגוני. אז אם יצא לכם להכיר ולעבוד (אפילו מעט) עם ,HTML CSS, PHP ו- JS ויש לכם את הנכונות והרצון להתנדב בסגל אמא"י, אנחנו רוצים אתכם איתנו!

2. אנחנו מצוינים ביצירתיות ואחלה בפרסומים, אבל חסר לנו סדר ): כאן אתם נכנסים לתמונה! הצוות שלנו זקוק לרכז אלוף בסדר וארגון שיהיה אמון על תקשורת פנים וחוץ ארגונית מול כל מי שזקוק לשירותיו של הצוות הנפלא שלנו. התפקיד מתאים לכל מי שאי פעם רצה לקחת חלק בסגל הארגוני של אמא"י ולסייע בתחום השיווק (:

חושבים שאתם מתאימים? מכירים מישהו מתאים? צרו איתנו קשר במייל (אפשר גם בהודעות פרטיות בפייסבוק או באינסטגרם).

איור: Mariliya | עיצוב גרפי: אפרת כרמון

איור: Mariliya | עיצוב גרפי: אפרת כרמון

 

Skull-face Bookseller Honda-san

3. המלצה חודשית

שם: Skull-face Bookseller Honda-san
ז'אנר: קומדיה
מספר פרקים: 12 (כל פרק 11 דקות)
סטודיו: DLE
עונת שידור: סתיו 2018

אי פעם תהיתם מה עובר בראש של מוכר ספרים יפני כאשר נכנסים לקוחות לא-יפניים לחנות ומבקשים לקנות יאוי? בין אם זאת שאלה ששאלתם את עצמכם ובין אם לא, התשובה נמצאת בהמלצה החודשית שלנו – והיא קורעת. כמחוות פרידה מ-2018 נמליץ על הסדרה המיוחדת מהעונה האחרונה של השנה, Skull-face Bookseller Honda-san.
הסדרה מספרת על שלד שעובד בחנות ספרים.
ובכן, לא באמת מדובר בשלד, אלא בכותב המנגה עליה הסדרה מבוססת, אשר הפך את ניסיון חייו בחנות הספרים לקומיקס. פניהם של כל הדמויות בסדרה מכוסות במסכה משונה משום שהדמויות מבוססות על אנשים אמיתיים שעובדים עם היוצר. הסדרה נותנת הצצה מעניינת ומשעשעת לחייהם של עובדי חנויות הספרים ביפן, בייחוד לאלה שמוכרים מנגה, ובדרך מראה שזה לא כזה פשוט כפי שזה נראה מבחוץ. ההיילייט של הסדרה הוא המפגש של המוכרים היפנים עם התיירים המערביים, שם מוצגות סיטואציות בהן כל מי שזכה להיות תייר ביפן ולהיכנס לחנויות שמוכרות מוצרי אנימה יוכל להזדהות. אין ספק שזה מרתק לראות איך זה מרגיש גם מהצד השני 😉

 

עד כאן לניוזלטר דצמבר 2018, ובכלל לניוזלטרים של 2018. מאחלים לכם שנה חדשה מקסימה, מלאה בסדרות אנימה כובשות ומוצלחות. מקווים שהייתה לכם קריאה מהנה.