הקדמה

אנחנו בשיאה של עונה שכולה התחדשות! יפן נפרדת בדיוק היום מהקיסר אקיהיטו שהעביר את כס הקיסרות לבנו יורש העצר נארוהיטו. כך מתחיל לו עידן חדש ביפן שנקרא ראיווה (REIWA).
התחדשות נוספת שקרתה החודש ביפן היא כמובן עונת האנימה החדשה – עונת האביב.
בעונה זאת אנחנו זוכים לסדרות חדשות אך גם מתחדשות, כמו Fruits Basket הנוסטלגית (שאף שודרה בישראל בעבר) שזוכה לחידוש שיעקוב אחרי כל עלילת המנגה. הסדרה הפופולארית One Punch Man זוכה לעונה שנייה אחרי שנים של ציפייה, ו-Attack on Titan ממשיכה את העונה השלישית שלה.
לא רק ביפן מתחדשים – גם בישראל קהילת האנימה והמנגה זכתה להתחדשות בהקדמת תאריך כנס כאמ"י לתחילת אוגוסט. איזה עוד שינויים וחידושים מחכים לנו? כל זאת בניוזלטר אפריל! קריאה מהנה.


1. כאמ"י 2019

פתחו את היומנים כי יש תאריך לכנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ – כאמ"י!
כאמ"י השנה יתקיים בתחילת אוגוסט, ב-1.8.2019, בבנייני האומה בירושלים.
מלבד תאריך הכנס שהוקדם לתחילת אוגוסט, כנס הקיץ שאנו מכירים צפוי לעבור עוד שינויים רבים. ממליצים לעקוב אחר עמוד כאמ"י בפייסבוק בשביל לקבל עדכונים נוספים על כל השינויים והחדשות שיגיעו בקרוב!

איור: Nekori Ben Dor | גרפיקה: Maayan Elbaz


2. דרוש: סגל ארגוני!

אנחנו מחפשים חברים חדשים לסגל הארגוני באמא"י!
אמא"י הינו ארגון ללא מטרות רווח שכל פעילויותיו מאורגנות ומנוהלות על ידי מתנדבים, ואנחנו צריכים את עזרתכם! רוצים לעזור לקדם ולפתח את תחום האנימה והמנגה בארצינו הקטנה? בואו להצטרף לסגל הארגוני!אנחנו מחפשים את התפקידים הבאים:אחראי צוות קשרי פנים:
בעלי כושר שכנוע ויכולת ניסוח גבוהה?
אנחנו מחפשים אחראי לצוות קשרי פנים, הצוות עוסק ביצירת שיתופי פעולה עם חברות וארגונים (לדוגמא חנויות המוכרות מנגה, מרצ'נדייז, משחקי לוח וקופסה, ציוד לקוספליי).
אחראי הצוות אמון על בניית תוכנית עבודה שנתית, ניהול אנשי הצוות ובקרת משימות, וייזום רעיונות חדשים לשיתופי פעולה.אם התפקיד הזה פחות מדבר אליכם אבל אתם מתים להתנדב לארגון ורוצים לשמוע איפה עוד צריך ידיים נוספות ואיך עוד אפשר לעזור, יש לנו מייל בו ישמחו לענות לכם על כל השאלות: [email protected]
איור: Mariliya | עיצוב גרפי: אפרת כרמון

3. יום עצמאות שמח!

נכון שיש עוד זמן, אך אנחנו לא נפספס את שליחת הניוזלטר כדי לאחל לכולכם חג עצמאות שמח! על אף שמרבית פעילות הארגון סובבת סביב תרבות יפן, הארגון הינו ארגון ישראלי שגאה להיות כזה, שגאה לקדם את התחביב בישראל וגאה בקהילת האנימה והמנגה הישראלית שהתפתחה פה בארץ.

איור: Eden Cohen


4. המלצה חודשית

שם: Kimetsu no Yaiba

ז'אנר: שונן, אקשן, על-טבעי

מספר פרקים: 26

סטודיו: ufotable

עונת שידור: אביב 2019

 

קבלו המלצה לאחת מהסדרות האביב שהחלו לצאת החודש ביפן: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba.
הגיבור הראשי שלנו, טאנג'ירו, הוא נער צעיר עם חוש ריח חד במיוחד, המפרנס את משפחתו במכירת פחמים. יום אחד כשהוא חוזר לביתו הוא נחרד לגלות את הגרוע מכל. כמעט כל משפחתו נרצחה על ידי שדים, ורק אחותו שרדה אך היא פצועה קשה. בזמן שהוא מנסה לסחוב אותה במהירות לרופא שיעזור לה, הוא מגלה שהמצב אפילו גרוע יותר ממה שחשב – אחותו הפכה לשדה בעצמה. כדי להצילה, השניים יוצאים למסע במהלכו על טאנג'ירו מוטלת המשימה להפוך להיות Demon Slayer.
מלבד סיפור סוחף ומותח, האנימה מרתקת את צופיה בעזרת אנימציה מושקעת ומהנה לצפייה, עם מוזיקה סוחפת של יוצרת הסאונדטרקים האגדית קג'יאורה יוקי (אחראית בין היתר גם על הסאונדטרק של Fate/Zero, Pandora Hearts ו- Madoka Magica).
אם אתם כמהים לסדרת אקשן חדשה ואפית, הסדרה הזאת בשבילכם!


 

עד כאן לניוזלטר אפריל 2019, מאחלים לכם חג עצמאות שמח, התחממות קלה ונסבלת במזג האוויר, ועונת שידורי אנימה חדשה ומהנה!