הקדמה

ל"ג בעומר שמח לכל קוראי הניוזלטר! לכבוד החג ומזג האוויר השרבי, נתחיל בחדשות חמות – יש תאריך לכנס כאמ"י! כאמ"י (ראשי תיבות של כנס אנימה מנגה ישראלי) הינו כנס האנימה והמנגה השני בגודלו בארץ, אחרי כנס הארוקון שבפורים, והוא מתקיים מדי שנה בקיץ בחודש אוגוסט. אנחנו שמחים להודיע שהכנס השנה יתקיים ב23.8.18 בבנייני האומה בירושלים. עוד מידע על הכנס וכן עדכונים נוספים והמלצה חמה לסדרת אנימה מהעונה החדשה יהיו כאן בהמשך ניוזלטר זה. קריאה נעימה.

 

1. כאמ"י 2018

כפי שנכתב בתחילת הניוזלטר, כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ יתקיים ב-23.8.18 בבנייני האומה בירושלים. אמנם יש עוד זמן לכנס, אך ההכנות אליו כבר התחילו, וההרשמה הראשונה נפתחה – הרשמה להעברת תוכן! אם יש לכם רעיון להרצאה, פאנל, סדנה, או כל תוכן ייחודי ומגניב אחר, מלאו את הטופס כאן והירשמו כמעבירי תוכן.
ההרשמה לתכנים תהיה פתוחה עד ה-29.5.18, או עד שתתמלא מכסת האירועים.
לכל שאלה לגבי תכנים או הגשת הבקשה, אתם מוזמנים לכתוב לצוות תכנים במייל הבא: [email protected]

איור: Nekori Ofir Ben Dor גרפיקה: Shelley Tsipkin

 

2. צפייה בהרצאות עבר

פספסתם הרצאה שנורא רציתם לראות בהארוקון? אנחנו שמחים להכריז שחלק מההרצאות תועדו ועלו לערוץ היוטיוב של אמא"י, ואתם יכולים לצפות בהן בלחיצה כאן!
בפלייליסט תוכלו למצוא את ההרצאות "תרבות יפן בראי האנימה", "סוד ההצלחה של Kyoto Animation", את נאום שגריר יפן שהגיע בקוספליי (!) ועוד הרצאות רבות. צפייה מהנה!

צילום מסך מתוך ההרצאה "אנימה על הספקטרום" שהועברה ע"י כותבת שורות אלו.

צילום מסך מתוך ההרצאה "אנימה על הספקטרום" שהועברה ע"י כותבת שורות אלו.

 

3. ל"ג בעומר שמח!

איור: ניקול נוסוביצקי

 

4. פרוטוקול

לעיונכם, פרוטוקול ישיבת הועד של חודש מרץ הועלה לאתר אמא"י. ניתן למצוא אותו בקישור הזה.

 

5. המלצה חודשית

שם: Wotaku ni Koi wa Muzukashii
ז'אנר: קומדיה רומנטית
מספר פרקים: 11
סטודיו: A-1 Pictures 
עונת שידור: אביב 2018

לאחר שנארומי עזבה את מקום עבודתה הקודם, היא מגיעה למשרד חדש בו היא נחושה בדעתה להסתיר בכל מחיר את העובדה שהיא פוג'ושי ("נערה רקובה", כינוי לחובבות יאוי). אך להפתעתה היא מגלה שעובד איתה חבר הילדות שלה, הירוטאקה, שהוא אוטאקו גיימר מוצהר שלא מתבייש בתחביביו. כך מתפתח לו סיפור רומנטי חמוד שבעיקר מתאר את חיי המשרד של חובבי אנימה טיפוסיים (או כמעט טיפוסיים).
על אף שהסדרה רק התחילה את שידוריה ביפן, היא כבר כבשה לבבות רבים. הדמויות בה מקסימות וקל מאוד להזדהות איתן (אם תשאלו את כותבת שורות אלה, היא תטען שהסדרה נכתבה עליה), והסיטואציות השונות בה מצחיקות, מקסימות ומחממות את הלב. אם לא תהנו מאספקט ה-"גם אני ככה!!", לפחות תהנו מסדרה קלילה ומהנה מאוד לצפייה.

 

 

עד כאן לניוזלטר אפריל 2018, מקווים שתהנו בל"ג בעומר ושלא תסבלו יותר מדי מריח המדורות!