אמא"י גאה להכריז על אסיפה כללית מן המניין שתתקיים שיתקיימו באייקון 2017, ב-9.10.2017 שעה 20:00, בעירוני א', שבמהלכה יתקיימו הבחירות הראשונות לארגון.

הבחירות האלו הן הראשונות מאז הקמת הארגון ובשונה לשנים קודמות – כחלק מתקנון הארגון והסטנדרט של עמותות בכלל, יתקיימו גם בחירות לוועד המנהל של הארגון שימנה שבעה אנשים וגם לוועדת ביקורת שתמנה בין שניים לשלושה חברים.

הוועד המנהל של הארגון:
תפקידו של הוועד המנהל של הארגון הוא להניע את הארגון ולדאוג לתפעולו השוטף לאורך הקדנציה, גם מבחינת פעילות בפועל וגם מבחינה ביורוקרטית. הוועד נפגש פעם בחודש במטרה לדון על הפרויקטים השונים שמתרחשים בארגון ולהחליט החלטות.

וועדת ביקורת:
תפקידה של וועדת הביקורת היא לבקר את פעילות הוועד. היא בודקת שהוועד פועל בהתאם למטרותיו, תקנונו, בצורה אתית וחוקית. היא גם בודקת את ההתנהלות הכספית של הארגון ודואגת לחקור פניות חיצוניות ופניות בקשר להתנהלות האגודה.
וועדת הביקורת לא מנהלת את הוועד ולא יכולה להחליט החלטות מעשיות על אירועים.
חברי וועדת הביקורת לא יכולים לקחת חלק פעיל בתפקידים בכירים בארגון בשל הצורך שלה לפקח על הארגון.

מי שמעוניין להירשם, ההרשמה לבחירות תפתח ב-28.8, בינתיים אתם מוזמנים לקרוא את חוקי ונהלי הליך הבחירות כאן ואת תקנון הבחירות כאן.

אנו בוועד נשמח לענות על כל שאלה שיש לאנשים המעוניינים להתמודד לאחת המשרות בדבר "מה המשרה כרוכה" ו"האם כדאי לי" וכו', במייל של [email protected].

שיהיה לכולנו בחירות פורות ובריאות!
וועד אמא"י.