אמא"י

ארגון מנגה ואנימה בישראל
עכשיו ה' מרץ 28, 2024 1:11 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: פרוטוקול ספטמבר 2010
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 21, 2010 5:12 pm 
מנותק
מנהל הפורומים

הצטרף: ה' יוני 26, 2008 1:39 am
הודעות: 530
פרוטוקול ישיבת וועד אמא"י 14.9.2010

נוכחים:
וועד אמא"י: יבגני קנטור , קורל בוך, אלון ג'וני אל בוחר, קרן בן-חיים, סמדר דניאל
וועד האגודה: ליאת שחר
מנהלת כאמ"י –באנקה סאי 2010: כנען בן חור.

סיכום כנס קיץ באנקה סאי, מפי כנען בן חור, מנהלת הכנס:
הסיכום יתחלק לפי ענפים להלן:
לוגיסטיקה - ההתנהלות הייתה בסדר גמור, ניכר כי היה מספיק ציוד.
נקודה לשיפור- החבלול היה נוראי.
מסקנות ללוגיסטיקה: א' לוגיסטיקה הוא אינו גופר, יש עליו אחריות רבה כגון מים ואוכל
למתנדבים, הזמנת ציוד ועוד...

מתנדבים - היו מעל 50 מתנדבים הכנס (היו מעט הברזות יחסית). כולם עבדו נהדר.
א.מתנדבים צריכה להכין "רשימה שחורה".
ליאת ציינה שאנחנו צריכים מאגר מתנדבים קבוע.
תגובת הוועד- קיים ועובדים איתו.

אלון: השיטה שהונהגה בכנס, בה כל אחראי מחפש ומוצא מתנדבים לצוותו לא הייתה יעילה,
ויש לחזור לשיטה הישנה, בה כל המתנדבים עוברים דרך א. מתנדבים והוא מחלק אותם
לאחראים השונים.

דוכנים - היה לחוץ בבוקר הכנס, אך במהלך היום הכל התנהל כשורה.

טכני- כנס ראשון שלא היו אנשי טכני מקצועיים מחברות חיצוניות וזה היה בסדר,
התקלות העיקריות היו ב"מצא בריצה", בסרט של "סול איטר" ובתאורה באירוע קוספליי.
התקלות בהקרנת הסרט היו רציניות וטופלו בכובד ראש ובמהירות האפשרית.
אלון לקח אחריות על התקלות בתור א.טכני.
צוין כי צוות טכני צריכים להתחיל את העבודה מוקדם יותר ביום ההקמה מאחר והאולם הראשילא היה מוכן ביום הכנס.

עיצוב - היה מעולה.
בחירת צוות מעולה- מעצבות חדשות שביצעו את העבודה בזריזות ובנכונות.

קרן ציינה שקיבלה תלונות למידת חשיפת הדמויות בעיצובים והוחלט שהוועד ייקח זאת
בחשבון להבא.

הדפסות – היו תקלות רבות בתחום הדפוס. הוחלט לעבור בית דפוס,
ואחריות על הדפוס תעבור חזרה לא. לוגיסטיקה.

תפאורה - הומלץ בחום למחזר לכנסים הבאים, במיוחד שלטים וציוד עודף שלא השתמשו בו.
הבעיה העיקרית היא אחסון של הציוד והתפאורה עד הכנס הבא. בינתיים הוא מאוחסן בביתה של כנען.

הסעות – היו מאוד מסודרות ונוהלו כהלכה. קשר טלפוני שוטף עם האחראי.

דוכן אמא"י - כמות הנרשמים למועדון אמא"י לא עמדה בציפיות,
3 עמדות היו יותר מדי יחסית למספר הנרשמים, והמיקום שלו היה בעייתי.
מכונת הבועות שהייתה בדוכן עזרה למשיכת קהל, אך הייתה מיועדת לחדר ה"אקווריום".

קוספליי-
מספר נקודות לשיפור:
- לא היה מספור של המתמודדים
- המתנדבים בהרשמה לא היו מתודרכים
- חדר ההמתנה לא התקיים.
עיקר התקלות נבעו מחוסר זמן או ארגון, ההנחיה הייתה בסדר.

תכנים - להבא צריך לוודא שכל התוכנות הייחודיות והשונות פועלות מבעוד מועד.
לא היה מספיק כוח אדם בסגל. אורי הציל את פעילות הטריוויה בעזרת ידע שלו בתכנות.

גזברות – נעשה במקצועיות. הבעיות בתקציב נבעו מחוסר תקשורת מצד ההנהלה.

אתר – האתר היה מצוין, וכן ההתקשרות עם אחראי האתר.
סוכם שיש לעשות מאמצים כדי שהאתר יעלה שלוש חודשים לפני הכנס, ולא חודש לפני.

דוכן יד שניה - לא נפתח בזמן ולא נוהל כמו שצריך. היו גניבות מהדוכן בשל חוסר הסדר בו.

הקרנת הסרט "סול איטר" -
ההפקה טעתה בהערכת הזמן להכנת הסרט.
הם לא עמדו בהסכם בו הסרט היה צריך להיות מוכן יום לפני הכנס.
הסרט היה מוכן ביום הכנס והגיע באיחור (לאחר הזמן המקורי להקרנה).

משימות לוועד לכנסים עתידיים
יש צורך בכתיבת מסמך שיאפיין את דרישות התפקיד של כלל הסגל בכנס, ואשר ישמש כחלק מחפיפה מסודרת לסגל בעתיד.
ליאת ציינה שבכנסי אמא"י בעתיד יהיה תוכן של האגודה למד"ב.

נושאים כללים בישיבה:

דוכן אמא"י באייקון
באחריות יבגני וג'וני ובתיאום מול ליאת. (יו"ר האגודה)
יש לדאוג לרשימת ציוד ורשימת הטבות למתנדבים באייקון.
חפיפת המתנדב לדוכן תתבצע מול דור.

הקרנת הסרט "סול איטר" באייקון
הקרנה ראשונה תתקיים ביום ב' בשעה 11:00 באולם המיועד להכיל עד 250 איש.
והקרנה נוספת תתקיים ביום ג' בשעה 13:00 באולם המיועד להכיל 80 איש.

אוטאקו-קון
מבחינה חוקית קיימת מניעה לעבוד עם ההתארגנות שמעוניינת להרים כנס בחנוכה בנושאים
כספיים, אך אין מניעה מביצוע שיתוף פעולה של ייעוץ. בכל מקרה שמו של הארגון (אמא"י)
והלוגו שלו לא יוזכרו בשום עיצוב רשמי. סמדר אחראית לשלוח לאוטאקו-קון הסכם מסודר.

הארוקון 2011
זה הזמן לבחירת מנהל. נשקלו מספר שמות. כמו כן הועלו הצעות לגבי גיוס אנשים לכלל
תפקידי הסגל. קיימת התלבטות עקרונית בין קיום הכנס בחיפה לבין קיום הכנס במקום אחר.
הסוגיה תוכרע ע"י הסגל שיבחר לנהל את הכנס.

מחזות זמר
עלתה סוגיה חדשה שיש לחדד אל מול ההפקות השונות - הגדרת גיל ההתנדבות תחול גם על מחזות הזמר - אף קטין מתחת לגיל 15 לא יוכל להשתתף בתפקיד כלשהוא בהפקה.
בנוסף הוחלט שיהיה לכל מחזמר/הפקה איש קשר צמוד מהוועד.
אשר ירכז ויפקח על ההתקשרות בין הצדדים.

שגרירות יפן+ידידות יפן
ההתקשרות נמצאת באחריות סמדר.
כמשימה ראשונה, יש לשלוח מכתב רשמי בשם הועד החדש.
אפשרות של הופעת אמן יפני – נדרשת התראה של שנה מראש,
בכדי שניתן יהיה להסתייע במשאבי השגרירות, בין השאר בתקציב כספי.
כמו כן, יש לשלוח לשגרירות מטעמי נימוס הזמנה לאייקון.
סוכם כי צריך לבצע עם השגרירות והעמותה לידידות תיאום ציפיות.
עלה הנושא של הקרנות בכנסים וזכויות יוצרים מול החברות ביפן.
יש לטפל בסוגיה ברגע שהקשר הראשונה עם השגרירות נוצר.


התאחדות הקנדו בישראל
מעוניינים בשיתוף פעולה קבוע עם אמא"י. באחריות סמדר ליצור עימם קשר ראשוני בכדי
להבין את טבע הקשר והאפשרויות העומדות על הפרק.

דוג'ו (קהילה למען משחקי מכות)
נהנו מאוד בכנס הקיץ, ובעקבות כך רוצים שיתוף פעולה קבוע לכנסים ואירועי תוכן של אמא"י.

חברי אמא"י
תתבצע הדפסה מחודשת של כרטיסי החבר-
הכרטיסים שהודפסו הם מנייר ואינם מתאימים לצרכים של אמא"י.
קורל תעביר את הפרטים הטכניים לסמדר, והיא תטפל בכך יחד עם מעיין
(המעצבת של הכרטיסים הנוכחים), על מנת ליצור כרטיס משופר.

קומיקאזה וקומיקס וירקות
סוגיית חידוש החוזים מול קומיקאזה וקומיקס וירקות טרם התקדמה – באחריות יבגני וקורל
לקבוע את הפגישות הנדרשות ולסגור סוגיה זאת, תוך עדכון שוטף של שאר הוועד.

מסיבת ג'יי-רוק בחנוכה
תתקיים במועדון הליזארד או במועדון אחר אשר מגדיר עצמו כ"אולם אירועים".
לירון אפריאט מעוניינת במסיבה לגילאי 18+. במידה והיא תראה כי יש ביקוש למסיבה כזו,
היא תקבל את הזכות לניהולה. יבגני הוא איש הקשר.
אירוע נוסף בחנוכה יישקל בהתאם לזמינות משאבים ו/או כמות האירועים בחנוכה.


פרוייקט ספרייה
הספרייה העירונית בתל אביב "בית אריאלה" הראו נכונות למדור מנגה.
ספריית המנגה בכרמיאל תתרום לנו את הכרכים הכפולים שברשותה.
בנוסף, יצא מתקציב אמא"י סכום נכבד לקניית כרכים נוספים.
יעבור כחודש-חודשיים עד שיהיה ניתן להשאיל כרכים מהספרייה,
בעקבות קטלוגם אשר לוקח זמן ליצור. בספריה ישנו אולם הרצאות,
ואנו מקווים כי יסכימו לארח חלק מפעילותינו העתידיות באולם זה.
הפרויקט נמצא תחת אחריות יבגני.

מועדון קריאה
המועדון יעבוד בצורה הבאה:
בחירת כותר למועדון באמצעות סקר, השגת הנחה זמנית לאותו הכותר בחנויות השונות,
כחודש לאחר בחירת הכותר יתקיים מפגש-שיח בסגנון פאנל על הכותר הנבחר.
אפיון מפורט יותר של דרכי הפעלת המועדון – באחריות קרן, בסיוע אנשי תוכן מהקהילה.

_________________
ICQ: 449385251


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
cron
POWERED_BY
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.