הערה: מצע זה הוגש לאחר התאריך האחרון המיועד להגשת מצעי בחירות, לכן, התמודדותו בבחירות של המתמודד\ת הנ"ל תלויה באישור האסיפה הכללית


שם: קרן לין.

גיל: 26.

רזומה:

חברת סגל במספר תפקידים שונים בין 2011 ל2016, בין צוות קוספליי, א' הקמה, א'  לוגיסטיקה וע' מנהל (כאמ"י 2016)
פעילה בתחום הקוספליי מעל 11 שנים וחנונית מושבעת.
כיום עובדת בסטארטאפ בתפקיד אופרטיבי.

מצע:

בכל שנותיי כחלק מהקהילה ראיתי את הארגון גדל ומתשנה משנה לשנה, חלק מההסתכלות מהצד הזו כללה הרבה דברים חיוביים והרבה שליליים.
אני מרגישה שאמא"י נמצאים במקום שבו הם מתפרסים על המון תחומים ובכך מאבדים את הריכוז לתחומים שיכולים מאוד לעזור לקידום הארגון.
הייתי רוצה לעזור ליצור התמקדות בתחומים שלדעתי יכולים לעזור לארגון לצמוח ולגדול, ולהקטין התמקדות בתחומים או בפרוייקטים שלדעתי מעכבים את צמיחת הארגון.
הדבר שהכי חשוב לי לשים עליו דגש הוא שימור כוח אדם. בכל שנותיי כסגל ראיתי כל כך הרבה אנשים נשרפים בלי סיבה אמיתית. מעייפות, תסכול ועוד אינספור סיבות חסרות משמעות.
חשוב לי להצליח לייצר מצב שלאמא"י יש כוח אדם שרוצה להישאר ולהמשיך להתנדב בכל דבר אפשרי כי להתנדב זה כיף וטוב.
בנוסף, הייתי רוצה לנסות לערב יותר מהקהילה הבוגרת באירועים, בין אם זה בהתנדבות או אפילו בהגעה לאירועים. לנסות להרים את הגיל הממוצע של הקהילה מעל הגיל הממוצע של באי הכנסים שעומד על 15-17.
חוץ מזה, לנהל את הצוותים השונים בארגון זה משהו שאני יודעת שאהיה טובה בו, והייתי רוצה להצליח ליצור יותר צוותים תוך ארגוניים שיעזרו לקדם דברים שונים. למשל, לעזור למש"י לצמוח ולגדול עוד יותר, לעזור לצוות קש"ח ליצור קשרים חדשים וחזקים יותר מאי פעם.
אני מאמינה שאוכל לעשות הרבה דברים טובים למען הארגון אם תינתן לי ההזדמנות.

הצהרת כוונות:

  • אינני מתכוונת לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.
  • ייתכן שאהיה מעוניינת להתמודד בתחרויות הקוספליי ללא wcs.