שם: תומר שלו

גיל: 37

רזומה:

אני מנהל את פסטיבל אייקון ב-10 השנים האחרונות. ניהלתי גם מספר כנסים קטנים יותר (כנס עולמות וכנסים חד-יומיים) במסגרת האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ובארגונים נוספים. באמא"י ניהלתי את הלוגיסטיקה של כנסי הארוקון בין השנים 2016 ל-2019.

מסוף שנת 2018 אני חבר ועד באמא"י. במסגרת התפקידים שלי בוועד, אני מורשה חתימה של הארגון ומסייע בתפעול הפעילות הכספית. הייתי חבר הועד המלווה של כנס הארוקון 2019 ואני הגורם המלווה של שני צוותים – קשרי פנים וטכני ארגוני. כמו כן אני מפיק את כל השידורים החיים של הארגון בפייסבוק (במסגרת הכנסים או במסגרת ארגונית, כגון השידורים החיים של תחרות ה-WCS במהלך הקיץ).

מצע:

אמא"י נמצאת בשלב מתקדם של בניית תשתיות חשובות שישרתו את הארגון שנים קדימה. בין היתר, הוקמו צוותים ארגוניים חדשים (טכני ארגוני, כוח אדם, צוות קוספליי החדש, צוות מוזיקה יפנית). קיבלנו החלטות שאת רובן עוד צריך ליישם. יש המון משימות בקנה שצריך לדחוף קדימה, בתחומים כגון ניהול הידע הארגוני, פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו לנו להציע לחברי אמא"י ערך מוסף משמעותי (מועדון הטבות חדש בהרשמה מקוונת), פיתוח קשרים עם הסביבה העסקית (שיעניקו הטבות לחברי אמא"י וחסויות שתאפשרנה לבצע השקעות כספיות משמעותיות בתוכן). בנוסף, התחברנו לארגון ה-WCS, ושיפרנו את הנוכחות של אמא"י בפסטיבל אייקון. כל אלה הם דברים שאני מתכוון להמשיך לקדם בקדנציה הקרובה, מתוך הבנה שההשקעות בטיפוח הקשרים ובניית יכולות ההפקה, התכנון והשיווק שלנו, הם המפתח לארגון שיטתי ומסודר, מאוזן תקציבית, שכיף להתנדב בו. כזה שמשרת נאמנה את חובבי האנימה והמנגה, עם עשייה משמעותית לאורך השנה.

אני כבר 14 שנה נמצא בסביבה של כנסים, כחבר סגל בכיר. עבדתי עם מאות אנשי סגל. באמא"י יש חומר אנושי מעולה ואני מאמין שוועד הארגון צריך להיות מחובר לקרקע ולהבין מה אנשי הסגל הארגוני ואנשי הסגל של הכנסים צריכים, כדי שחוויית ההתנדבות שלהם תהיה חיובית ותשאיר טעם של עוד. אחרי שבקדנציה הראשונה שלי בוועד אמא"י, למדתי המון על הארגון,  אני מעוניין ליישם רעיונות חדשים בקדנציה הבאה, לעבות את העשייה של צוות קשרי פנים וצוות טכני ארגוני ולהביא לידי ביטוי יותר מהפוטנציאל שלנו כארגון.

הצהרת כוונות:

אינני מתכוון להשתתף בתחרויות הארגון ו/או לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.