שם: יונתן "יוני" לינדר

גיל: 25

רזומה:
חברת ומזכירת ועד אמאי, 2016-2019 (חלק מהועד המקים)
ליווי ועדי של מספר אירועי תוכן
מעבירת תוכן באירועים

מצע:
אני מתכננת השנה להמשיך למלא את תפקידי הנוכחיים בועד, ליווי צוות תכנים שנתי, ליווי צוות הפקות מקור, ומזכירות הארגון.

במסגרת צוות הפקות מקור אני רוצה בעקבות שיחות בסוף הקדנציה האחרונה עם הועד, לנסות להביא לצוות יותר אקטיבי, שלא רק מחכה לפניות מהקהילה אלא מדבר עם קהילת הפקות המקור באופן אקטיבי. זוהי קהילה שאני מאוד אוהבת ואני סבורה שהעובדה שבכנסינו לא עולות הקפות מקור כבר תקופה היא מאוד עצובה, כי ראינו דברים מדהימים על הבמה שמדברים ישירות לתחביבים שאנחנו כארגון בנויים לקדם.

במסגרת צוות תכנים שנתי העבודה העיקרית לראייתי היא הבאת דם חדש לצוות – חברי הצוות הנוכחיים יודעים את העבודה מצוין ומרימים אירועים טובים ומהנים, אבל הם עסוקים, ולכן המשימה העיקרית לראייתי היא לגייס עוד אנשים שיוכלו ללמוד מהם ולהמשיך להרים אירועי תוכן מטעם אמא"י, ולא רק במרכז הארץ אלא בכל הארץ.

במסגרת מזכירות הועד אני אמשיך לקיים את התפקידים הבירוקרטיים והתפקידים שמתקיימים מול הקהילה, כגון פרסום הפרוטוקולים הועדיים ועריכתם.

בנוסף לאלו אני מתפקדת בועד כמקור ידע בשני תחומים: הראשון הוא התחום הבירוקרטי הנוגע לניהול הארגון ואינטראקציה עם רשם העמותות, תחום שברובו כלל משימות שאני ביצעתי בשנים האחרונות. השני הוא היכרות עם הארגון, עם נהלי העבודה בו, עם האנשים שפעילים בו. אני חושבת שלאורך הקדנציות האחרונות עזרתי לחברי ועד חדשים להיכנס לתפקיד באופן שוטף, ואשמח להמשיך לעשות זאת לאורך הקדנציה הבאה, אשר בסופה אסיים את התואר שלי.

הצהרת כוונות:
אינני מתכננת לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.

אני מעוניינת להשתתף בתחרויות השירה של אמא"י באם יתקיימו, ולכן לא אשתתף בדיונים הנוגעים אליהן ישירות.