שם: דני פייגלמן

גיל: 28

רזומה:

  1. פעיל בארגון מ2011.
  2. חבר סגל בכנסי אמא"י במגוון תפקידים, החל מטכני, מנהלה, והנהלה, מלווה ועד ועוד'.
  3. מעביר תוכן בכנסי אמא"י.
  4. (לפני תחילת הקדנציה פרופר) ניהול וליווי הJ-party.
  5. ניהול ביטוח העמותה מול סוכן הביטוח.
  6. ליווי וע.הנהלה בכנס הארוקון 17.
  7. ליווי וע.הנהלה בכנס כאמ"י 17.

מצע:
לאחר עשיה רבה בארגון, הגעתי לתובנות מסויימות, ואיתן אני הולך לרוץ.

  1. אני לא הולך לקחת חלק יותר בליווי או ניהול כנס גדול. חלק יראו בזה כמשהו טוב, חלק לא… אני עושה את זה משיקולים אישיים.
  2. אני רוצה להשקיע בפרויייקטים אישיים. אני באמת רוצה להרים את הרעיון של הפודקאסט, בין היתר בשביל להיות כלי נגיש לשבור את הקיר בין הקהילה לארגון ולשמש ככלי נגישות.
    יש לי עוד מספר רעיונות שאני מעדיף לקדם, סטייל, רצועות תוכן בוגר יותר, כגון *הרצאה* על הבר, שבו קהל בוגר יוכל להיחשף לתוכן שישבור את הסטיגמה שאנימה זה לילדים.

  3. אני הולך להביא להצבעה שינוי תמחור כרטיסים. זה אמנם לא יהיה תלוי רק בי, אך כרגע הגישה היא לשמור על מחיר מינימלי ע"מ למשוך עוד ועוד קהל, ושריבוי קהל הוא זה שיביא לצמיחה.
    אני לא חושב שזה נכון. צריך להעלות את מחירי הכרטיס. 60 שקל זה מחיר מגוחך. הכנסים הם מקור ההכנסה העיקרי של הארגון ולא הגיוני שהתמחור כנסים יהיה לכסות עלות.
    אני חושב שצריך לשנות גישה כך שעבור כמות אנשים X, הכנס ירוויח  כסף -כמה עשרות אלפים לכל כנס, אותם הועד יוכל להשקיע בפרוייקטים/ציוד/סגל. בנוסף לרווח הזה, ישכללו בתקציב סעיפים המקלים על הסגל, כגון עלויות משלוח/הקמה+פירוק ע"י החברה, וסעיפים שיקלו על הסגל לבצע את תפקידו בצורה בה הוא רואה לנכון.

    אני מודע טוב מאוד לכך שהארגון איננו למטרות רווח, אך אני סבור שלארגון שמפיק אירועים תמיד יהיה במה להשקיע כסף. בין אם מדובר בהגדלת התקציבים למחזות הזמר, רכש ציוד שישמש כנסים באשר הם, מלגות/פרסים מספיק גדולים שיוכלו לדרבן את הקהילה ליצור ואפילו אירועים באשכולות שיהיו חינמיים לגמרי (או בעלות מאוד סמלית) בשביל לנוון את תופעת ריבוי הכנסים הקטנים שלא מופקים ע"י אמא"י  ופוגעים בהכנסות הכנסים הגדולים.

  4. אמשיך לקחת חלק כלשהו בניהול הבירוקרטי של הארגון, אנערף, בין אם זה ביטוח או מה לא…