שם: יונתן "יוני" לינדר 

גיל: 23

רזומה:

  1. חברת ומזכירת ועד אמאי בקדנציית 2016-2017 ("חברת הועד המקים").
  2. מעבירת תוכן קבועה באירועים.
  3. ליווי ועדי של מספר אירועי תוכן במהלך קדנציית 2016-2017.

מצע:

בקדנציה האחרונה כמזכירת אמאי עשיתי ככל יכולתי על מנת להביא למצב שבו הפרוטוקולים יוצאים באופן סדיר והעבודה הפנימית של הועד נעשית באופן סדיר ועקבי. בשני המקומות נחלתי הצלחה ואני מתכננת להמשיך בתפקיד זה וברמת הביצוע הזו.

הייתי אחראית הקשר עם הייעוץ המשפטי של הארגון וגם הרמתי את הכפפה בנושא מציאת עו"ד מלכתחילה – וגם בכך לדעתי ביצעתי עבודה טובה ולעורכות דיננו לא היו תלונות על הקשר איתי או ניסוחיי ברמה המשפטית במסמכים.

עקב העבודה הרבה בשני תחומים אלו הזנחתי את תחומי שימור הידע והתכנים בארגון, אשר הייתי חברת הועד הממונה עליהם. בחודשים האחרונים עקב הורדת הלחץ המשפטי שהיה בהקמת הארגון מצאתי את עצמי עם הרבה יותר פנאי אליהם; תוצאות אלו כמובן לא ייראו החוצה עד סוף הקדנציה, אז בעוד שלדעתי כשלתי בתחמים אלו באשמתי המלאה, החזון שלי לשנה הקרובה הוא להמשיך את הרמה שהגעתי אליה בכל שאר התחומים בעודי מעלה את הרמה בתחומים הללו. המטרה הגדולה שלי לשנה הקרובה היא החייאה מלאה של צוות התכנים השנתי, והמטרה המשנית שלי שהיא יותר משותפת עם שאר הועד היא הנחלה של מנגנון שימור ידע מסודר ומתפקד.

בשנה הקרובה אתחיל ללמוד מתמטיקה ופיזיקה בתואר דו חוגי באוניברסיטה העברית בירושלים, אך לדעתי מנסיוני בעבודתי בהיי טק (9-10 שעות ביום), זה לא יפריע לתפקודי מעבר לעובדה שמקום מגורי יהפוך לפחות נוח. אם אגלה שזה מפריע לתפקודי באופן מכריע – סדר העדיפויות שלי יהיה קודם כל עבודת המזכירות השוטפת, אחריו התחום המשפטי, אחריו שימור הידע ולבסוף תחזוק עשיית צוות תכנים (שבכל מקרה לראייתי צריך להיות כמעט עצמאי לגמרי ולא לדרוש התערבות ועד משמעותית).