שם: אמנון לוי
גיל: 23
רזומה:
  1. מתנדב –
    • כאמ"י 2014, הארוקון 2015.
    • דוכן אמא"י בעולמות 2015.
  2. מרצה – כאמ"י 2015, הארוקון 2015.
  3. חבר סגל – כאמ"י 2015 (ע. לוגיסטיקה).
  4. בצבא פיקדתי עד לאחרונה על קורס של חמישה חודשים בחיל המודיעין.
  5. מפעיל כבר שנה וחצי הקרנות אנימה שבועיות בבסיס (כי גם לחיילים מגיע).
  6. במקביל לפיקוד בצבא וארגון הלוגיסטיקה לכאמ"י, הרמתי לאוויר גם טיול מאורגן ליפן שמיועד לחובבי אנימה ומנגה.

 

מצע:

אפתח ואומר שבין אם אבחר ובין אם לא, אפעל לקידום הנושאים החשובים לי.

מצבם של פרויקטי "השגרה" (אלו שאינם אירועים) עוד יכול להשתפר בהרבה. הסיבה היא ככל הנראה שמעט מאוד כוח אדם מעוניין בלתרום להם מזמנו, ובד"כ גם מי שמתחיל מפסיק מסיבה כזו או אחרת. יש כמות מכובדת של פרויקטים, אבל אין כמות מתאימה של אנשים. השנה אפעל לגיוס כוח אדם לפרויקטים השוטפים של הארגון בנוסף להשתתפות אישית מוגברת.

לתפישתי, הפרויקט החשוב ביותר שיש לארגון הוא פרויקט הספרייה. הוא משפר בכל רגע נתון את חיי חובבי המנגה בישראל ומנגיש את הז'אנר לכל מי שמעוניין להתחיל. בשנה הקרובה אפעל לקידום פרויקטים דומים ולהרחבת פרויקט הספרייה. בנוסף, אני מעוניין ליצור קשר רשמי עם מוציאים לאור לגבי תרגום של מנגות לעברית. אני מאמין שיש למו"לים הרלוונטיים מה להרוויח מנסיון הארגון, ובטוח שקשר כזה יתרום לפיתוח והרחבת הקהילה בארץ.

קשר נוסף שאצור הוא עם חברות טיולים מאורגנים. מהנסיון שלי בארגון טיול ביפן לחברי הקהילה, היצע הטיולים המתאימים לא קיים בעוד שהביקוש גבוה מאוד. גם בנושא זה טמון רווח הדדי גדול.

הנושא האחרון בו אגע הוא נושא קצר אם כי רגיש: אפעל כדי שתכנים יפניים בכנסים יקבלו עדיפות גבוהה על אחרים. המשמעות היא תיעדוף בהרשמות לתחרויות, מיקום דוכנים וכו'. לארגון יש נושא מסוים והכנסים שלו צריכים להתאים.

לסיכום, אני מתחייב לעשות הרבה. בעוד שלפחות אצלנו בארגון זה לא מרוע, אנשים מכל תחום מתחייבים להרבה ובסוף עושים מעט. לי לא סתם יצא שם של "גרבובן שעושה המון דברים בו זמנית". זה כי אני באמת מסוגל, בעל הנסיון הדרוש והרצון לתרום לארגון בכל הנושאים בהם נגעתי ועוד.