שם: תמר ירון
גיל: 20
רזומה:
  1. חברת וועד 2014-2015 ומלוות פרויקט "המנגזין" בקדנציה האחרונה.
  2. אחראית דוכן אמא"י באייקון 2015 ומלוות אירוע חנוכה 2014.
  3. א.מחשוב בכאמ"י 2014 , מתנדבת עבר בצוות עיצוב ולאחר מכן בטכני בכנסים קודמים.
מצע:
זוהי הייתה השנה הראשונה שלי בתור חברת וועד בארגון.

התחלתי בתור מלווה של פרויקט המגזין האינטרנטי שלנו "המנגזין", גייסתי עורך לפרוייקט שהתקדם למנהל בהמשך הזמן. כפי שחלקכם ראיתם, בכאמ"י האחרון הודפסו פליירים במיוחד לגיוס חברי צוות חדשים למנגזין.
מעתה והלאה הם יחולקו באירועים בהם יהיה דוכן של הארגון.

קידום המנגזין, הפלטפורמה לעידוד חשיפה לתוכן איכותי שקשור לאנימה ומנגה וגם לאירועים של הארגון, היה חלק מרכזי בקדנציה בגלל שינוי הצוות ותכנון מחדש של הפרויקט. המנגזין הפך להיות פרויקט הרבה יותר מרכזי, פעיל ומקצועי.

בתחילת הקדנציה ליוויתי את צוות WCS, בהמשך אורי מרקוביץ' התמנה למלווה במקומי. רציתי להתמקד באתר השנה ולהוסיף מידע חסר, אך הבנתי שלא אוכל לעשות זאת משיקולים טכניים.

אני חושבת שאחרי שנה שבה הייתי מלוות פרויקטים ואירוע חנוכה, הניסיון שלי גדל וגם ההתנהלות המקצועית שלי בתור חברת וועד.

השנה אני רוצה לראות את אמא"י לא רק בכנסים ואירועים, אלא גם באינטרנט, במדיה החברתית, בפרויקטים איכותיים שבזכותם חברי הקהילה ומחוצה לה יחשפו לתוכן איכותי שחדש להם. הארגון צריך כוח אדם מנוסה, כל פעם הניסיון גדל ואיתו המקצועיות.
לכן במידה ויבחרו חברי וועד חדשים אפעל כמה שיותר לתת להם מענה והדרכה נכונה לצורת ההתנהלות בתפקיד. כבר הועלה מידע על צורת ההתנהלות של אחראי דוכן אמא"י מול אייקון, ויעלה עוד מידע בהמשך כדי לעזור לחברי וועד לפעול בתפקידים בהם הם פועלים.

במידה ואבחר, ארצה לקדם השנה את המנגזין ולקחת על עצמי עוד פרויקטים שקיבלו פחות תשומת לב בקדנציה האחרונה. פרויקטים שנזנחו בגלל סיבות כאלה ואחרות, צריכים קידום וכוח אדם.

השנה אתמודד לתפקיד חברת וועד לקדנציה שניה.