06 אוג

אסיפה כללית ובחירות לקדנציה 2019-2020

אמא"י גאה להכריז על אסיפה כללית שתתקיים באייקון 2019, ב-16.10 בשעה 20:00 בבית הספר עירוני א'.

באסיפה זו יתקיימו גם בחירות לוועד המנהל של הארגון שימנה שבעה חברים, וכן יתקיימו בחירות גם לוועדת הביקורת שתמנה בין שניים לשלושה חברים.

 

הוועד המנהל של הארגון ("הוועד"):

תפקידו של הוועד המנהל של הארגון הוא להניע את הארגון ולדאוג לתפעולו לאורך הקדנציה, גם מבחינת פעילות שוטפת וגם מבחינה בירוקרטית. הוועד נפגש פעם בחודש במטרה לדון על הפרויקטים השונים ולקבל החלטות בגינם ובגין עשייה עתידית. למידע נוסף על הוועד אנו מזמינים אתכם לעיין בדף המידע על העשייה בוועד.

 

ועדת ביקורת:

תפקידה של ועדת הביקורת היא לבקר את פעילות הוועד המנהל. היא בודקת שהוועד פועל בהתאם למטרות ולתקנון הארגון, בצורה אתית וחוקית. היא גם בודקת את ההתנהלות הכספית של הארגון ודואגת לחקור פניות חיצוניות ופנימיות בקשר להתנהלות הארגון.
ועדת הביקורת לא מנהלת את הוועד ולא יכולה להחליט החלטות מעשיות על אירועים.
חברי ועדת הביקורת לא יכולים לקחת חלק פעיל בתפקידים בארגון בשל העובדה שתפקידה לפקח עליו.

 

כחלק מהחלטת הועד, הוחלט לאפשר לחברי ועד מכהנים, בני\בנות זוגם וקרובי משפחתם להשתתף בתחרויות הארגון. כדי לבצע זאת בצורה ההוגנת ביותר, הוחלט שכדי שחבר ועד יוכל להשתתף בתחרות כלשהי מטעם הארגון עליו:

  1. להכריז בסוף המצע שלו כי הוא,ו\או בן\בת זוגו, ו\או חבר או בן\בת משפחתו מתכננים להשתתף בתחרות בתחום בו הם מעוניינים להשתתף..
  2. במקרה וייבחר, במהלך כל הקדנציה אסור לחבר הועד לקחת חלק בהחלטות הקשורות לתחום בו הוא משתתף בתחרות הארגוניות, בכדי שלא להשפיע על תוצאות התחרות בכלל.

בנוסף יהיה עליו לקבל את אישור יו"ר הארגון (אשר לא מורשה להשתתף באף תחרות ארגונית), ומתפקידו לוודא כי חבר הוועד עמד בדרישה מספר 2.

ההרשמה להגשת מועמדות לבחירות תפתח ב-15.8, בינתיים אתם מוזמנים לקרוא את החוקים, נהלי הבחירות ותקנון הבחירות.

חברי הועד ישמחו לענות על כל שאלה בנושא ההתנדבות בהנהלת הארגון, ובהתמודדות לאחד התפקידים בדבר היקף ההתנדבות או החוויות הנלוות לה, המשימות הכרוכות בביצוע התפקיד או כל סוגיה אחרת שאינה מפורטת במסמך המפורט של "אודות העשייה בועד". אנו זמינים לכל שאלה , במייל [email protected].

שיהיו לכולנו בחירות הגונות ומוצלחות
ועד אמא"י.

רשימת המועמדים

15 אוק

מתמודדת מספר 10 לועד אמא"י – נתנאל רונין(נתן רונין)


מתמודד זה פרש מהתמודדות לועד המנהל במהלך ישיבת המליאה.


הערה: מצע זה הוגש לאחר התאריך האחרון המיועד להגשת מצעי בחירות, לכן, התמודדותו בבחירות של המתמודדת הנ"ל תלויה באישור האסיפה הכללית


שם: נתנאל רונין(נתן רונין)

גיל: 20.

רזומה:

התנדבות בכנסי אמא"י מהארוקון 14 עד כאמ"י 15
ע' כוח אדם בכאמ"י 2015
ע' כוח אדם בהארוקון 2016
א' כוח אדם באירוע חנוכה 2016
א' כוח אדם בכאמ"י 2016
ע' מנהל בהארוקון 2017
א' שיווק בכאמ"י 2017
ע' מנהל בכאמ"י 2018
מנהל הארוקון 2019
חבר צוות קשרי חוץ מתחילת אוקטובר

מצע:

התנדבתי במשך מספר לא קטן של שנים בארגון וראיתי הרבה מאוד דברים שמתרחשים לדעתי בצורה לא נכונה וישנן הרבה תשתיות שדורשות עבודה עליהן מאפס כי מלכתחילה הן בנויות לא נכון.
אני מעוניין לרוץ לוועד בשביל להניע את הארגון באמצעות המילים שלי לכיוון שאני מאמין שהוא הכי בריא ויציב למען המשך קיומו ופעילותו וזה כולל בין היתר להיות קול ההיגיון בכל הקשור להחלטות שהתקבלו בקלות ראש במהלך הקדנציה האחרונה והובילו אותנו למצב שבו אנו נמצאים כיום.
השנה אני מסיים תואר ראשון עמוס מאוד באוניברסיטה העברית ובמקביל מתמיין למסלול ה4 שנתי ברפואה ולכן הזמינות הפיזית שלי תיהיה מאוד נמוכה אם כדי אפסית(במיוחד עד חודש מאי), עם זאת אני אהיה זמין לדיונים וליווי פאסיבי של פרוייקטים שידרשו בעיקר פיקוח וייעוץ ופחות יוזמה אישית וחדשנות.
אין לי צוותים ספציפיים שרציתי ללוות או תחומים שחשוב לי לקדם.

הצהרת כוונות:

  • ברצוני להמשיך להיות חלק מצוות קשרי חוץ אך לא להיות המלווה של הצוות, בנוסף ברצוני להמשיך להשתתף בתחרויות השירה של אמא"י ועל כן אמנע מהצבעה בדיונים על שני הנושאים האלה.
  • אין בכוונתי לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.
06 אוק

מתמודדת מספר 9 לועד אמא"י – דריה ברט


הערה: מצע זה הוגש לאחר התאריך האחרון המיועד להגשת מצעי בחירות, לכן, התמודדותו בבחירות של המתמודדת הנ"ל תלויה באישור האסיפה הכללית


שם: דריה ברט

גיל: 24.

רזומה:

מתנדבת בכנסי אמא"י משנת 2009.

מתנדבת בכנסי האגודה למד"ב ופנטזיה משנת 2011.

ע' מנהלת כאמ"י 2017, ע' מנהל כאמ"י 2018, ע' מנהל כנסי חנוכה 2016-2017.

ע' קוספלי הארוקון 2018.

במסגרת התפקידים עסקתי בעבודה השותפת מול הצוותים השונים.

כיום אני אנליסטית בחברת השקעות נדל"ן וחנונית מושבעת.

מצע:

במהלך שנותי כחברת סגל בכיר ומתנדבת הרגשתי במו ידיי איך בונים כאן קהילה באמצעות כנסים, כעת אני מרגישה שהגיע הזמן לקחת זאת למקום חדש, אחר ובעל השפעה משמעותית יותר.

אמא"י נמצא בשלב משמעותי בהתהוות שלו בו הארגון מחזק את אנשי הליבה מתוך הבנה של החשיבות והמשמעות של להיות בהוויה של העשייה בכל הנושא של תרבות האנימה והמנגה בישראל.

החלטתי להגיש מועמדות מתוך תחושה שהארגון זקוק לשמר את האנשים הבאמת טובים שלו, את האנשים שנדחפים לשוליים וצריכים זריקת הקפצה למעלה, את האנשים שבסוף צומחים להיות מנהלי כנסים תותחים, ואנשי צוות שנשארים כאן עם הידע הארגוני שלהם, אני כאן כי אני רוצה לשמר את החומר החשוב ביותר ממנו עשוי הארגון – החומר האנושי.

הייתי רוצה לקדם נושאים רבים נוספים, בדגש על הקהילתיות, ופיתוח קשרי החוץ התוך ארציים והחוץ ארציים, וכן המשך קידום ופיתוח הקוספליי בארץ.

אני מרגישה שהדרך היחידה להביא את הארגון למקום בו אנחנו לא נתבאס מחוסר עשייה או עשייה בנושאים שלא קרובים לליבנו היא לקחת חלק בתהליך קבלת ההחלטות והחיבור לקהילה.

הצהרת כוונות:

  • איני מתכוונת להתמודד לתפקיד יו"ר הארגון. ייתכן ואהיה מעוניינת להתמודד בתחרויות הקוספליי ללא wcs.
06 אוק

מתמודדת מספר 8 לועד אמא"י – קרן לין


הערה: מצע זה הוגש לאחר התאריך האחרון המיועד להגשת מצעי בחירות, לכן, התמודדותו בבחירות של המתמודד\ת הנ"ל תלויה באישור האסיפה הכללית


שם: קרן לין.

גיל: 26.

רזומה:

חברת סגל במספר תפקידים שונים בין 2011 ל2016, בין צוות קוספליי, א' הקמה, א'  לוגיסטיקה וע' מנהל (כאמ"י 2016)
פעילה בתחום הקוספליי מעל 11 שנים וחנונית מושבעת.
כיום עובדת בסטארטאפ בתפקיד אופרטיבי.

מצע:

בכל שנותיי כחלק מהקהילה ראיתי את הארגון גדל ומתשנה משנה לשנה, חלק מההסתכלות מהצד הזו כללה הרבה דברים חיוביים והרבה שליליים.
אני מרגישה שאמא"י נמצאים במקום שבו הם מתפרסים על המון תחומים ובכך מאבדים את הריכוז לתחומים שיכולים מאוד לעזור לקידום הארגון.
הייתי רוצה לעזור ליצור התמקדות בתחומים שלדעתי יכולים לעזור לארגון לצמוח ולגדול, ולהקטין התמקדות בתחומים או בפרוייקטים שלדעתי מעכבים את צמיחת הארגון.
הדבר שהכי חשוב לי לשים עליו דגש הוא שימור כוח אדם. בכל שנותיי כסגל ראיתי כל כך הרבה אנשים נשרפים בלי סיבה אמיתית. מעייפות, תסכול ועוד אינספור סיבות חסרות משמעות.
חשוב לי להצליח לייצר מצב שלאמא"י יש כוח אדם שרוצה להישאר ולהמשיך להתנדב בכל דבר אפשרי כי להתנדב זה כיף וטוב.
בנוסף, הייתי רוצה לנסות לערב יותר מהקהילה הבוגרת באירועים, בין אם זה בהתנדבות או אפילו בהגעה לאירועים. לנסות להרים את הגיל הממוצע של הקהילה מעל הגיל הממוצע של באי הכנסים שעומד על 15-17.
חוץ מזה, לנהל את הצוותים השונים בארגון זה משהו שאני יודעת שאהיה טובה בו, והייתי רוצה להצליח ליצור יותר צוותים תוך ארגוניים שיעזרו לקדם דברים שונים. למשל, לעזור למש"י לצמוח ולגדול עוד יותר, לעזור לצוות קש"ח ליצור קשרים חדשים וחזקים יותר מאי פעם.
אני מאמינה שאוכל לעשות הרבה דברים טובים למען הארגון אם תינתן לי ההזדמנות.

הצהרת כוונות:

  • אינני מתכוונת לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.
  • ייתכן שאהיה מעוניינת להתמודד בתחרויות הקוספליי ללא wcs.
23 ספט

מתמודדת מספר 7 לועד אמא"י – לירון אפריאט

שם: לירון אפריאט.

גיל: 32.

רזומה:

ממקימות ארגון אמא"י ויושבת הראש הראשונה שלו, כיהנתי בתפקיד בין השנים 2008-2009. מנהלת כנס הארוקון 2008 וכן מרצה קבועה בכנסי ואירועי אמא"י. מחוץ לאמא"י, אני מרצה על נושאים אקדמאיים הקשורים ליפן ומנהלת פעילויות שונות המקדמות את תרבות יפן בארץ ובחו"ל.

מצע:

השנה חזרתי לוועד אחרי היעדרות של 10 שנים עם חששות רבים. עם זאת, הרגשתי שעל-מנת לקדם את הנושאים אשר חשובים לי, אין מנוס מלהיות בוועד. להפתעתי, נהניתי מאוד מהכהונה בוועד השנה. בין הדברים אותם הצלחתי לקדם הוא דחיפה קדימה של יחסי-החוץ של הארגון, ויצירת קשרים משמעותיים בעבור הארגון, לא מעט בזכות קיום תחרות WCS שהינה הישג משמעותי לאמא"י ואחת שאני גאה לומר בה לקחתי חלק. כמו-כן, בחודש האחרון לקחתי על עצמי את המושכות של ליווי צוות קש"ח ואני מעוניינת להמשיך בליוויו והרחבתו.

בקדנציה הבאה אני מעוניינת להמשיך ולקדם את הפעילויות אותן התחלתי השנה, בין היתר:

  1. קידום ענייני זכויות-יוצרים על-מנת לקדם פעילויות אמנותיות שונות בארגון.
  2. מציאת חסויות לפרויקט WCS בפרט, ולפעילויות הארגון השונות ככלל, על-מנת לקיים פעילויות נוספות בהמשך שאינן כנסים גדולים בהכרח.
  3. ריענון של פרויקט הספרייה.
  4. התחלת עבודה שוטפת של צוות הקוספליי השנתי החדש של הארגון (אשר מחליף את ACC).
  5. בנייה מחדש של צוות קש"ח וריענון נהלים לפעילותו.

הצהרת כוונות:

  • אינני מתכוונת להשתתף בתחרויות הקוספליי של הארגון.
  • אינני מתכוונת לרוץ לתפקיד היו"ר.
19 ספט

מתמודד מספר 6 לועד אמא"י – ויטל שיי וקסלר

שם: ויטל שיי וקסלר.

גיל: 21.

רזומה:

  • מזכיר מועצת התלמידים בתיכון
  • שנתיים (2016-2018) של עבודה משרדית במשרד הרווחה
  • סגל כע' כוח אדם בכנס כאמ"י 2019

מצע:

הייתי רוצה להציע את מועמדותי למזכירות הארגון ולקח חלק בצוות כוח אדם ארגוני וצוות תכנים שנתי.

כחלק מצוות כוח אדם הייתי רוצה להמשיך ולעבוד על ייעול הצוות והמתנדבים, על מנת שכולם ירגישו שהם נותנים חלק ורואים את הערכתו של הארגון. ברצוני להתרכז במפגשי גיבוש מחוץ לכנסים ואירועים על מנת ליצור תחושת שייכות אצל המתנדבים הצעירים – חברי הסגל ו/או הועד לעתיד.

כחלק מצוות תכנים הייתי רוצה להושיט יד לתוך הקהילה והמרצים על מנת ליצור דור חדש של אחראיי תוכן מכיון שכרגע הסגל, שיודעים את העבודה מצוין, עמוסים בחייהם האישיים וזה מורגש. הייתי רוצה להקל עליהם ולהעביר את הידע שהם צברו לדור שאחריהם.

הייתי יותר משמח לעזור בתפקידי המזכירות מכיון שיש לי היכרות רבה עם סוג עבודה זה כגון תיאומי זמנים בתוך הועד, כתיבת ופרסום פרוטוקולים.

אני מעורב בקהילה קרוב ל10 שנים והייתי רוצה להמשיך ולקחת חלק יותר גדול בעבודה למענה, יש לי את הזמן ואת הרצון לעזור בכל דבר בו אוכל.

הצהרת כוונות:

  • אינני מתכוון לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון או להשתתף בתחרויות הארגון.
17 ספט

מתמודד מספר 5 לועד אמא"י – בן דינוביץ

שם: בן דינוביץ.

גיל: 30.

רזומה:

  • מתפקד בתור סגל בכנסים מאז גאקקון 2008 בתפקידי א. לוגיסטיקה, א. דוכנים, א. וע. טכני ובשנים האחרונות מתפקד בצוות קופות.
  • חבר ועד בשנה וחצי האחרונות. מתפקד כמלווה צוות מש"י ומועדון חברי אמא"י.
  • מתכנת במקצועי, דבר העוזר לתמיכה טכנולוגית בפיתוחי האתר והמועדון.

מצע:

בקדנציה האחרונה המשכתי לקדם את נושא שיפור מועדון אמא"י והאתר ובתקווה פירות ראשונים כבר יתחילו לצוץ בקרוב. אני רוצה להמשיך בעשיה על המועדון ולראות את התוצאה של ההשקעה ארוכת הטווח הזו.

עבדתי לשפר את יעילותו ומעמדו של צוות מש"י ולשמחתי אני חושב שאני יכול להגיד שעמדתי ביעד זה. 

אני רוצה להמשיך להשקיע בצוות ולמנף את ההתקדמות האחרונה שלנו.

בנוסף לזאת, אמשיך לנסות ולתת את דעותיי וניסיוני בכל שאר הנושאים שבהם הארגון מתעסק ולקדם נושאים חדשים ישנים כאחד.

הצהרת כוונות:

  • אינני מתכנן לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.
  • אינני מעוניין להשתתף באחת מתחרויות הארגון.
  • לאור שינוי מקום מגורים ואילוציי עבודה אני מודיע מראש לצערי שלישיבות הועד אוכל להשתתף רק בצורה מקוונת אך תמיד אנסה למצוא דרך להגיע גם פיזית במידה ויתאפשר.
11 ספט

מתמודד מספר 4 לועד אמא"י – תומר שלו

שם: תומר שלו

גיל: 37

רזומה:

אני מנהל את פסטיבל אייקון ב-10 השנים האחרונות. ניהלתי גם מספר כנסים קטנים יותר (כנס עולמות וכנסים חד-יומיים) במסגרת האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ובארגונים נוספים. באמא"י ניהלתי את הלוגיסטיקה של כנסי הארוקון בין השנים 2016 ל-2019.

מסוף שנת 2018 אני חבר ועד באמא"י. במסגרת התפקידים שלי בוועד, אני מורשה חתימה של הארגון ומסייע בתפעול הפעילות הכספית. הייתי חבר הועד המלווה של כנס הארוקון 2019 ואני הגורם המלווה של שני צוותים – קשרי פנים וטכני ארגוני. כמו כן אני מפיק את כל השידורים החיים של הארגון בפייסבוק (במסגרת הכנסים או במסגרת ארגונית, כגון השידורים החיים של תחרות ה-WCS במהלך הקיץ).

מצע:

אמא"י נמצאת בשלב מתקדם של בניית תשתיות חשובות שישרתו את הארגון שנים קדימה. בין היתר, הוקמו צוותים ארגוניים חדשים (טכני ארגוני, כוח אדם, צוות קוספליי החדש, צוות מוזיקה יפנית). קיבלנו החלטות שאת רובן עוד צריך ליישם. יש המון משימות בקנה שצריך לדחוף קדימה, בתחומים כגון ניהול הידע הארגוני, פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו לנו להציע לחברי אמא"י ערך מוסף משמעותי (מועדון הטבות חדש בהרשמה מקוונת), פיתוח קשרים עם הסביבה העסקית (שיעניקו הטבות לחברי אמא"י וחסויות שתאפשרנה לבצע השקעות כספיות משמעותיות בתוכן). בנוסף, התחברנו לארגון ה-WCS, ושיפרנו את הנוכחות של אמא"י בפסטיבל אייקון. כל אלה הם דברים שאני מתכוון להמשיך לקדם בקדנציה הקרובה, מתוך הבנה שההשקעות בטיפוח הקשרים ובניית יכולות ההפקה, התכנון והשיווק שלנו, הם המפתח לארגון שיטתי ומסודר, מאוזן תקציבית, שכיף להתנדב בו. כזה שמשרת נאמנה את חובבי האנימה והמנגה, עם עשייה משמעותית לאורך השנה.

אני כבר 14 שנה נמצא בסביבה של כנסים, כחבר סגל בכיר. עבדתי עם מאות אנשי סגל. באמא"י יש חומר אנושי מעולה ואני מאמין שוועד הארגון צריך להיות מחובר לקרקע ולהבין מה אנשי הסגל הארגוני ואנשי הסגל של הכנסים צריכים, כדי שחוויית ההתנדבות שלהם תהיה חיובית ותשאיר טעם של עוד. אחרי שבקדנציה הראשונה שלי בוועד אמא"י, למדתי המון על הארגון,  אני מעוניין ליישם רעיונות חדשים בקדנציה הבאה, לעבות את העשייה של צוות קשרי פנים וצוות טכני ארגוני ולהביא לידי ביטוי יותר מהפוטנציאל שלנו כארגון.

הצהרת כוונות:

אינני מתכוון להשתתף בתחרויות הארגון ו/או לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.

11 ספט

מתמודד מספר 3 לועד אמא"י – ניב שצ'רב

שם: ניב שצ'רב

גיל: 25

רזומה:
רכז פרסומים בצוות מש"י

מצע:

סטודנט שנה שלישית למתמטיקה. אני מאמין שאצליח לשלב את תפקיד הועד יחד עם הלימודים. אני מודע שאין לי ניסיון רלוונטי לתפקיד, אך בכל זאת החלטתי להתמודד בבחירות הקרובות על מנת לנסות ולהשפיע על כמה נושאים שחשובים לי.

 

  1. צוות תלתן –  הרחבת פעילות הצוות. אני רוצה לקדם את קהילת האמנים ואת המעורבות שלהם באמא"י. איורים עבור פוסטים של אמא"י ותחרויות ציור הם דוגמאות לדברים שלדעתי שני הצדדים מרוויחים מהם. אני מאמין שאפשר להגדיל את המעורבות הזו.

  2. צוות הפקות מקור – הפקות מקור הן תחום שלדעתי הקהילה מאוד אוהבת. אני רוצה לנסות לדחוף את הקהילה להרים מחזות זמר מחדש ולהביא סוגי הפקות מקור נוספות.

  3. אירועי תוכן – כל האירועים הקטנים שמרימים הן יוזמות מדהימות. אני חושב ששווה לנסות ולעשות אירועים נוספים גם בצפון ודרום הארץ.

הצהרת כוונות:
אין

28 אוג

מתמודד מספר 2 לועד אמא"י – יוני לינדר

שם: יונתן "יוני" לינדר

גיל: 25

רזומה:
חברת ומזכירת ועד אמאי, 2016-2019 (חלק מהועד המקים)
ליווי ועדי של מספר אירועי תוכן
מעבירת תוכן באירועים

מצע:
אני מתכננת השנה להמשיך למלא את תפקידי הנוכחיים בועד, ליווי צוות תכנים שנתי, ליווי צוות הפקות מקור, ומזכירות הארגון.

במסגרת צוות הפקות מקור אני רוצה בעקבות שיחות בסוף הקדנציה האחרונה עם הועד, לנסות להביא לצוות יותר אקטיבי, שלא רק מחכה לפניות מהקהילה אלא מדבר עם קהילת הפקות המקור באופן אקטיבי. זוהי קהילה שאני מאוד אוהבת ואני סבורה שהעובדה שבכנסינו לא עולות הקפות מקור כבר תקופה היא מאוד עצובה, כי ראינו דברים מדהימים על הבמה שמדברים ישירות לתחביבים שאנחנו כארגון בנויים לקדם.

במסגרת צוות תכנים שנתי העבודה העיקרית לראייתי היא הבאת דם חדש לצוות – חברי הצוות הנוכחיים יודעים את העבודה מצוין ומרימים אירועים טובים ומהנים, אבל הם עסוקים, ולכן המשימה העיקרית לראייתי היא לגייס עוד אנשים שיוכלו ללמוד מהם ולהמשיך להרים אירועי תוכן מטעם אמא"י, ולא רק במרכז הארץ אלא בכל הארץ.

במסגרת מזכירות הועד אני אמשיך לקיים את התפקידים הבירוקרטיים והתפקידים שמתקיימים מול הקהילה, כגון פרסום הפרוטוקולים הועדיים ועריכתם.

בנוסף לאלו אני מתפקדת בועד כמקור ידע בשני תחומים: הראשון הוא התחום הבירוקרטי הנוגע לניהול הארגון ואינטראקציה עם רשם העמותות, תחום שברובו כלל משימות שאני ביצעתי בשנים האחרונות. השני הוא היכרות עם הארגון, עם נהלי העבודה בו, עם האנשים שפעילים בו. אני חושבת שלאורך הקדנציות האחרונות עזרתי לחברי ועד חדשים להיכנס לתפקיד באופן שוטף, ואשמח להמשיך לעשות זאת לאורך הקדנציה הבאה, אשר בסופה אסיים את התואר שלי.

הצהרת כוונות:
אינני מתכננת לרוץ לתפקיד יו"ר הארגון.

אני מעוניינת להשתתף בתחרויות השירה של אמא"י באם יתקיימו, ולכן לא אשתתף בדיונים הנוגעים אליהן ישירות.

28 אוג

מתמודד מספר 1 לועד אמא"י – אורי מרקוביץ'

שם: אורי מרקוביץ'

גיל: 30

 

תחום פעילות בארגון:

מכהן כיו"ר אמא"י בארבע שנים האחרונות.
מכהן כחבר וועד החל מהקמת הארגון (פרט לקדנצית 2011-2010)
לוקח חלק מצוות ניהול כנסי הארגון מהארוקון 2012 עד כאמ"י 2015 + ליווי כאמ"י 2018) אם זה בליווי או בניהול בפועל)
מעביר הרצאות בתחום בפן הסברתי והעשרתי
מנהל את צוות קשרי חוץ ומלווה את צוותי מניעת הטרדות מיניות וכוח אדם
דואג לניהול שוטף של הארגון ולסוגיות ביורוקרטיות שונות

 

מצע:

השנה כמו בשנים שעברו השקעתי לא מעט בנושאים שהיו חשובים לי, שזה כוח האדם, אם זה במתן אוזן קשבת לאנשי סגל שפנו אליי, ואם זה בהחייאת צוות כוח אדם בעזרתו המדהימה של רז קיאני.
אני עדיין מאמין בדוגמא ואישית ומרגיש שאת החצי השני של הקדנציה שלי לא הצלחתי לקיים את הדוגמא האישית אותה אני רוצה לתת בשל נסיבות חיים אישיות (תאונה קשה), אבל זה מאחוריי ואני מעוניין לפצות על כך בעוד קדנציה.

בקדנציה הקרובה אמשיך לקדם נושאים שקידמתי בקדנציה זאת:
גיוס ושימור כוח אדם – בעזרת צוות כוח אדם פעיל וחזק שכבר הרחיב את מאגר האנשים בארגון.
משוב הדדי ואוזן קשבת – יצא לי לקיים שיחות עם לא מעט אנשים. השנה גם בעזרת צוות כוח אדם התבצע הליך משוב שבמהלכו כל הסגל הארגוני העביר את חוות דעתו על התנהלות הוועד וזה הועבר לוועד בצורה מסודרת בתקווה שהוועד יוכל להפיק מזה לעתיד.

בנוסף, אני מתכנן לקדם ככל האפשר רענון בהקשר לפעילויות הקיץ של הארגון, בתקווה לייצר במה יותר נוחה לארגון לקדם את מטרותיו הרבות, עם דגש על כוח הפעילים המתגבש שלו.

אני מעוניין לקדם את הנושאים האלו בקדנציה הקרובה, ולשים דגש על הכשרה של אנשים לתפקידים שונים.

 

הצהרת כוונות:

בבחירות הקרובות אני מתכנן לרוץ לשנה חמישית בתפקיד יו"ר אמא"י.

מחבר - ארגון אמא"י

תגובות

תגובות