אמא"י גאה להזמינכם ולהכריז על סדר היום לאסיפה כללית מן המניין שתתקיים בפסטיבל אייקון, עירוני א' תל אביב, ב-13.10.2022 בשעה 20:00.

האסיפה תהיה פתוחה לקהל הרחב וההשתתפות בה חופשית.

לאיוונט בפייסבוק

סדר היום לאסיפה
1. סיכום הקדנציה בידי הועד המנהל היוצא.
2. הצגת נושאים אחרים לדיון ע"י חברי האסיפה
3. בחירות לועד המנהל ולוועדת הביקורת. עמוד הבחירות ורשימת המועמדים זמינים בעמוד: https://amai.org.il/elections-2022-2023/

מועמדות לועד
שימו לב, גם אחרי ה-2.10.2022 ניתן לשלוח מועמדות לועד ולוועדת הביקורת, ועל האסיפה הכללית לעבור על המצעים שנשלחו בתקופה זו ולאשר או לדחות את השתתפותם כאשר נתחיל בתהליך הבחירות.

אנו מזכירים כי האסיפה פתוחה לציבור הרחב, אך רק חברי אמא"י יוכלו להצביע באסיפה ובבחירות או להציע את עצמם לועד המנהל או לועדת הביקורת. יהיה ניתן להירשם לארגון בדוכן אמא"י בכל ימי פסטיבל אייקון, עד כשעה לפני פתיחת האסיפה הכללית. החברות באמא"י אפשרית מגיל 17 בלבד, ומותנית בתשלום דמי חברות שנתיים על סך 30 ש"ח.


הצבעה בבחירות לועד המנהל ולועדת הביקורת
יש לכל חבר בארגון עד 7 קולות לחלק בין המועמדים לועד המנהל ועד 3 קולות לחלק בין המועמדים לועדת הביקורת. הצבעות אלו מחולקות בצורה הבאה: כל חבר יכול להצביע לכל מועמד עד פעם אחת, אך יכול במקום זאת להצביע נגד אותו מועמד. שימו לב – סך כל ההצבעות נשאר אותו דבר. למשל, נניח ויש 10 מועמדים לועד המנהל; ניתן להצביע בעד 5 מהם, ונגד 2 אחרים; או שניתן להצביע בעד 2 מהם ולא להצביע פרט לכך; אך לא ניתן להצביע בעד או נגד אותו מועמד יותר מפעם אחת, ולא ניתן להצביע גם בעד וגם נגד אותו מועמד.

בפתק ההצבעה לועד המנהל ולועדת הביקורת עליכם לרשום בנפרד מיהם המועמדים שאתם בעד בחירתם ומי המועמדים שאתם נגד בחירתם, כאשר מועמדים שלא יצוינו בשם יובנו כמועמדים שלא הצבעתם עבורם בעד או נגד.

תוצאות הבחירות לועד המנהל ולועדת הביקורת יוכרזו לא יאוחר מיממה לאחר סגירת האסיפה.

לכל שאלה או אי בהירות בהליכים שתוארו אנו מזמינים אתכם לשלוח מייל לכתובת [email protected].

מצפים לראות את כולכם,

ועד אמא"י