ועד הארגון גאה להכריז כי האסיפה הכללית השנתית של חברי הארגון תתקיים השנה ב-1 באוקטובר, יום חמישי, במתחם פסטיבל אייקון 2015 שבתל-אביב.

האסיפה תחל בשעה 19:00 ובמסגרתה יתקיימו, בין השאר, הבחירות לוועד הארגון לקדנציית 2015-2016 (פרטים להגשת מועמדות – כאן).

האסיפה תארך שעתיים וחצי ותתחלק באופן הבא:
18:00-18:30 – סיכום הקדנציה ע"י הועד הנוכחי, כולל שאלות והתייחסויות מצד חברי האסיפה.
18:30-18:45 – סיכום דברים של היו"ר היוצא.
18:45-19:15 – שאלות והצעות לסדר יום מצד חברי האסיפה.
19:15-20:00 – הצגת עצמית של המועמדים בבחירות + זמן לשאלות מהקהל למועמדים.
20:00-20:15 – הצבעה.
21:00 – סיום ספירת קולות, הכרזה על המנצחים וסגירת האסיפה.

*** האסיפה תהיה פתוחה לצעירי אמא"י (חברים רשומים בארגון בני פחות מ-17) ולחברי אמא"י רשומים בלבד! ***
נא להצטייד בכרטיס החבר שלכם או במספר החבר שלכם.

איבדתם את הכרטיס או לא זוכרים את המספר שלכם? תשלחו בהקדם מייל לכתובת [email protected].

פרטי הבחירות:
המועמדים: כל מועמד או מועמדת בבחירות הוא, או היא, בן או בת 18 לפחות וחבר רשום באמא"י שמועמדתו בתוקף. ניתן להתרשם מהמצע של כל אחד ואחת מהמועמדים בקטגוריית הבחירות, אשר תפתח באתר של אמא"י, ואף לשאול את המועמדים שאלות בהתאם להוראות אשר פורסמו. יהיה ניתן להגיש מועמדות בבחירות החל מהשעה 00:01 ב-6 באוגוסט עד השעה 23:59, ב-6 בספטמבר.
פרטים נוספים בעמוד הבחירות – כאן.

ההצבעה: כל חבר אמא"י, שחברותו בתוקף והוא בן 17 לכל הפחות, יהיה זכאי להצביע פעם אחת עבור 5 מועמדים, מבין המועמדים שהציגו את עצמם בעזרת פתק ההצבעה שיסופק לו.

ייפוי כוח: במידה וחבר אמא"י, שחברותו בתוקף והוא בן 17 לכל הפחות, מעוניין לממש את זכותו להצביע אך אינו יכול להגיע פיזית לאסיפה הכללית, ימלא את ייפוי הכוח המצורף לפרסום זה ויפקידו בידי אדם אחד אשר יגיע פיזית להצבעה. בנוסף יש לשלוח מייל ל[email protected] על כוונתו לייפות את כוחו לנציג מטעמו עם פרטיו ופרטי הנציג.
נוסח המייל יהיה : "אני, X חבר אמא"י רשום, מייפה את כוחו של Y להצביע בשמי עם טופס ייפוי הכוח". יש לציין שם מלא, בלי כינויים, בכתב ברור, אחרת הטופס ייפסל.
רק ייפוי כוח המצורף, או נוסח זהה לגמרי בכתב יד, ייחשב לקביל. ייפוי הכוח יוגש לגורם נטרלי – יו"ר וועד האגודה אשר תהיה נוכחת בבחירות או מי מטעמה – והוא ימומש בסיועה. על מיפה הכוח להיות זמין טלפונית למקרה ויעלה צורך לאמת פרטיו בזמן אמת.

קישור לטופס ייפוי הכוח.

מהלך הבחירות באסיפה: במעמד הבחירות עצמן, קודם להצבעה, כל מועמד יזכה להציג את עצמו ואת המצע שלו בפני באי האסיפה, ויענה על שאלות הקהל במידה והן יעלו – כל מועמד יוגבל בזמן הצגה וזמן השאלות לו יוגבל גם כן. בסיום סבב ההצגה העצמית, תתרחש ההצבעה – יחולקו פתקים עם שמות המועמדים (פתק אחד לכל בעל זכות הצבעה), אותם יהיה צורך למלא באופן חשאי.